Rutus Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Jeg er en mann på 48 som jobber i ledelsen på et call senter. Ved et uhell gjorde jeg en av mine ansatte gravid og hun skal snart føde. Dette er ei jente på 22 år som bor i et kollektiv og har ikke noe nettverk. Før hun ble gravid så var jeg sjefen hennes og vi hadde mye kontakt siden hun var den flinkeste på call senteret. Etter hun ble gravid har jeg brutt all kontakt da jeg ikke ønsker å ha noe med henne eller ungen å gjøre. Dette er fordi jeg er lykkelig gift og allerede har en familie og er ferdig etablert. Nå har hun tatt kontakt med meg igjennom en annen og forteller at hun vil at jeg skal være med på fødselen. Burde jeg delta eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Hahahaha lille gutt, kjeder du deg siden du sitter å dikter opp? Anonymkode: 50e57...83e 4
Rutus Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2021 Jeg må bare legge til at jeg har en avtale med kona om å holde meg unna henne.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Rutus skrev (1 time siden): Jeg må bare legge til at jeg har en avtale med kona om å holde meg unna henne. Da synes jeg du skal respektere din kone og holde deg unna. Helt utrolig frekt at hun spør deg om å være med på fødselen. Betal rikelig med bidrag og treff ungen av og til. Anonymkode: b0489...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå