Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som var i forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Evt hvorfor og hvorfor ikke? 

Hvilke kjønn er du? 

Anonymkode: 75395...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg kunne fint hat sex med en kvinne som var i forhold. 

Skrevet

Mann. Jeg vil heller ha sex med en i forhold enn single som har sex med en ny annenhver måned eller som dater noen som har sex med andre. Risikoen for kjønnssykdommer er mindre. Det forutsetter at paret er åpne om det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 26. Ville ikke ligget med noen som er i et forhold, aldri. Jeg ligger med noen fordi jeg ønsker et varig forhold med vedkommende. Kunne heller aldri vært utro. Er man det så elsker man ikke personen man er sammen med. Det er bare galekkelt!

Anonymkode: ef423...910

• Liker 7
Skrevet

Nei, jeg kunne aldri hatt sex med noen som var i et forhold (med noen andre enn meg). 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å slenge seg på frekkhetstoget, det er bare å slå opp en av de uendelige temaene på KG for å få svar på det.. 🤣

Anonymkode: fcfdd...39e

Skrevet

Nei selvfølgelig ikke. Fordi jeg ikke er et dårlig menneske

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ja det kunne jeg så lenge jeg er singel selv. Men da vet jeg selvfølgelig at den mannen ikke er noe å spare på mtp at han er utro

Endret av Spicymami
  • Liker 2
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Nei. Så fæl er jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Har hatt sex to ganger med fyrer som var i forhold, og funnet ut av det etterpå.

Den ene gangen da jeg gikk på badet etter sengekosen, og så at det lå sminke og ei strømpebukse der.

Jeg ble forbanna og lei meg, så for å lage problemer for fyren så la jeg igjen en gammel mascara og en tampong jeg hadde i vesken...😈

Hørte etterpå at dama hadde oppdaget det, blitt rasende og kastet tingene hans ut vinduet fra 5 etg, og deretter kasta han på dør😁 (men de ble sammen igjen etter noen uker, men er ikke sammen i dag)

Den andre gangen ble jeg med en smukkas hjem fra byen, og tidlig på morgenen vekket han meg og sa jeg måtte gå, fordi dama hans kom hjem fra nattevakt!

Anonymkode: 0cbd7...560

• Liker 2
Skrevet

Nei herrejesus, hvorfor skal jeg ta til takke med smuler 😂😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tenner på utro damer. 

Anonymkode: b2f33...d13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

har allerede hatt sex med en som var opptatt, det var bare en ONS.. egentlig bare tull å bli med på men forsto på han karen der at han hadde en dame på hvert sted i Norge og kone og 5 bmw'er i sverige og svært hus... ha ha ha..angra jeg... ja ..elendig sex. Er 2 år siden det da. Kunne nok det for ett år siden, men ikke nå. Ting forandrer seg. 

Kvinne

Anonymkode: 5c38b...37c

Skrevet

Nei. Vet jeg at vedkommende er i et forhold er han "off limits". 

• Liker 4
Skrevet

Ja det kunne jeg, men da skulle jeg ikke kjent til partneren eller mislikt partneren

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er om man kunne, ikke om man ville.

Det er en forskjell

Anonymkode: 47ee3...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Ja, siden det er tryggere. Jeg er selv gift og unngår single damer. Gifte kvinner har et bevisst forhold til slikt og det er ryddig og greit. Ett møte, maks tre. Helst 35+ år siden livserfaring er et bra grunnlag. Kun sex. Unngå å snakke om privaten og livet.

Anonymkode: 47fb2...db2

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller ingen rolle. Om noen andre er utro er det faktisk deres ansvar, ikke mitt. Om jeg bevist hadde gått for noen jeg viste var i et forhold kun for sex? Nei, det hadde jeg ikke. 

M28

Anonymkode: 0e846...62e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ligget med to gifte menn. Ene var et ONS, han andre hadde jeg et elskerforhold til i 2 år av og på. Begge mennene er fortsatt gift med samme dame flere år senere.

Lå med en som hadde dame. Møttes et par ganger mens han var i forhold, så ble det slutt med dama. Skjedde bare en sex 1-2 ganger i året etter det.

Lå med ei gift lesbisk dame, ONS. De er fortsatt gift. 

I ingen av tilfellene tok jeg initiativ. At folk er utro er aldri elskeren sin feil, det er selvfølgelig den som bryter løftet i sitt forhold. 

Dette er nå flere år siden. Jeg angrer ikke. Jeg vet alle de nevnte har vært utro både før og etter meg, så det er ikke akkurat sånn at jeg har ødelagt noen forhold som noen naive og bitre kvinnfolk her tror skjer ved utroskap 😂 de tror mennene blir frista av elskerinnen og derfor kan tillegge henne skyld. I alle mine tilfeller har det vært mannen som har vært på jakt. Hadde ikke jeg pult dem så hadde noen andre gjort det. Heller jobb med deres eget forhold i stedet for å slenge dritt om «den andre kvinnen», siden mannen åpenbart savner noe i forholdet. Men som med alt annet er det lettere å skylde på en annen enn å se på sitt eget og seg selv, fordi det er mye mer sårt. 

Anonymkode: 6f31d...4a1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg tenner på utro damer. 

Anonymkode: b2f33...d13

Hvorfor? Forklar gjerne.

Anonymkode: d6a71...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...