AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Vi var på besøk hos noen venner og i den forbindelse var det umulig å ikke legge merke til den store barnevogna og alt det andre utstyret som faktisk sto og hang rett foran og på en rømningsvei for brann. Sko til voksne sto pent oppstilt, barnevogna sto rett foran rømningsveien og trappa på rømningsveien ble brukt til tørkestativ for flere barnedresser, luer og votter! Og det verste er at det er styreleder med familie som selv har satt dette der! Er dette greit syns du? Er det greit at et medlem av styret som skal foregå med et godt eksempel selv tar seg slik til rette? Anonymkode: 2a5ff...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Det er faktisk ikke lov, så her ville jeg ha invitert brannvesenet på inspeksjon. Anonymkode: 3b60b...9d6 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er faktisk ikke lov, så her ville jeg ha invitert brannvesenet på inspeksjon. Anonymkode: 3b60b...9d6 Kan hvem som helst be de om å komme? Anonymkode: 2a5ff...ba3 1
Rutus Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Veldig smart å si ifra på et forum istedenfor å snakke med styreleder. Ta bilde, send det på SMS, be om frie brannveger. Hvis han ikke tar det seriøst sender du mail til brannvesenet med kopi til han 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 2 minutter siden, Rutus said: Veldig smart å si ifra på et forum istedenfor å snakke med styreleder. Ta bilde, send det på SMS, be om frie brannveger. Hvis han ikke tar det seriøst sender du mail til brannvesenet med kopi til han Ifølge venner er styreleder en som følger ett sett regler for seg og gir alle andre et sett med helt andre regler. Det når ikke frem. Anonymkode: 2a5ff...ba3 3
Rutus Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ifølge venner er styreleder en som følger ett sett regler for seg og gir alle andre et sett med helt andre regler. Det når ikke frem. Anonymkode: 2a5ff...ba3 Ikke hos han, men hos brannvesenet 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 On 3/6/2021 at 2:40 PM, AnonymBruker said: Det er faktisk ikke lov, så her ville jeg ha invitert brannvesenet på inspeksjon. Anonymkode: 3b60b...9d6 Kan hvem som helst invitere brannvesenet til å se på det? Anonymkode: 2a5ff...ba3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 kan melde inn på www.branntips.no Anonymkode: df9bd...dc8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: kan melde inn på www.branntips.no Anonymkode: df9bd...dc8 Det går ikke å tipse anonymt. Anonymkode: 2a5ff...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 Dette hadde glatt tatt opp som sak på årsmøte. Anonymkode: a6ec7...f07 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #12 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette hadde * glatt tatt opp som sak på årsmøte. Anonymkode: a6ec7...f07 Jeg Anonymkode: a6ec7...f07
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg Anonymkode: a6ec7...f07 Samme her og, ta det opp på årsmøtet, meld til styret med henvisning til forskrift om brannforebygging. Ved varsling til brannvesenet, vil jeg tro, om de tar tak i saken, ta et papirbasert tilsyn, altså be styreleder om en uttalelse og oversending av dokumentasjon på internkontroll osv. Anonymkode: df9bd...dc8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå