Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner virkelig og bli nervøs nå, var på prøve i kirken igår, og da gikk det virkelig opp for meg at det er nå det skal skje, til lørdagen.

Men det er jo godt dagen snart er her også da, men alikevel litt skremmende....

Livredd for at jeg har glemt noe, sånne småting liksom.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også nervøs tiden før bryllupet, men da jeg skulle gå inn i kirken ble jeg helt rolig, nervøsiteten var som blåst vekk :) .

Det går nok bra skal du se :klem:

Skrevet

Slapp av, det går helt sikkert kjempebra!!!

Men vær forberedt på at ting kanskje ikke blir akkurat sånn som planlagt. Det er en dag så full av inntrykk og detaljer at jeg nesten kan garantere deg at noe ikke blir akkurat som du har planlagt.

Ta det med et smil, så gjør det minst skade (kanskje det tilogmed er til det bedre?).

LYkke til!! ;)

Skrevet

Slapp av, det går nok så bra så! Gift blir de nok uansett!! :) Lykke til, og KOS deg!!

Skrevet

hei og hå, vi har levert inn ringene våres i midten av juli for og gravere inn datoen for bryllupet - men tru om de er ferdige da?? joa de er ferdige på verkstedet sa dama i butikken ,men de er ikke sendt enda - blir stressa jeg

gleder meg til jeg har alt under kontroll på fredagskvelden jeg - da skal jeg slappe av - ihvertfall prøve

Skrevet

Vet du, det kommer til å bli en herlig dag, uansett om du har glemt noen småting eller ikke alt går som planlagt.

Syns det er synd at den herlige tiden før bryllupet skal bli ødelagt av stress og nervøsitet - for det er det ikke verdt...Det kommer til å bli et minne for livet, og det er rammene for dagen som er de viktige, ikke alle detaljene som kanskje ikke er så betydlige i det store og det hele.

Fokuser på at det er en dag for fest og glede - ingenting å grue seg for! :)

Skrevet

Man skal være litt nervøs foran en så stor dag! ;) Alt kommer til å gå så fint skal du se! Prøv å slappe av og tenke på alt det hyggelige dere skal gjøre på dagen istedet for å tenke på alt som kan gå galt. Dere kommer helt klart til å få en super dag!

Lykke til!

:klem:

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg var super-nervøs hele uken før bryllupet! Når dagen kom og jeg satt ovenfor min kjære i kirken slappet jeg helt av og bare nøt! Det må du gjøre også for det er en helt fantastisk dag! De bittesmå detaljene som du er redd for at du skal glemme har uansett ingen betydning den dagen. Følelsen av å endelig "få" mannen du elsker er så stor at den overskygger de småtingene.Gled deg masse og ikke minst;Kos deg!

Skrevet

Har du glemt noe legger hverken du eller gjestene merke til det på lørdag!

Slapp av - nyt de neste dagene og kos deg på lørdag!

Skrevet

Skjønner deg godt, men man skal ha litt nerver før noe slikt. Da blir det så mye bedre også når du først kommer dit (tror jeg da. Ikke helt gift ennå). Men alle de jeg har snakket med sier det, og det virker som de ovenfor også mener at blir rolig når man først er der. Tenk så godt det blir når du først er der!!!

Lykke til!!!!

Skrevet

Er det å bli gift, eller festen dere er nervøse for?

Skrevet

jeg er nervøs for sermonien i kirken, den er så høytidlig. Ellers er jeg ikke nervøs for noe

Gjest Nuwanda- glemte å logge inn
Skrevet

Men Majan - tenk på dette. I morgen er faktisk en av de få dagene i ditt liv da alle som er rundt deg er "spesialplukket" til å delta på akkurat DEN dagen. Du og din kommende mann har valgt de menneskene som er spesielle og viktigte for dere. OG - disse menneskene vil dere bare alt godt og er takknemlige for at de får delta på en så viktig sermoni i deres liv. Hvis du tenker litt sånn på det - er du ikke da priviligert? Så om ting ikke går som planlagt så er det de små ting som gjør at dette blir nettopp deres bryllup.

Det er riktig at sermonien i kirka er høytidelig - det skal den jo være - du skal jo bare gjøre dette 1 gang :sjarmor: - så prøv bare å være til stede i "nuet" og nyt det hele. Jeg er sånn kontorllfrik, men fikk tidlig beskjed av presten om ikke å skulle huske hva som skulle skje framover i sermonien for da ville jeg ikke få med meg noe av det som ble sagt, han skulle nok styre det hele, sa han. Som sagt så gjort - jeg konsentrerte meg om å være akkurat der og da, lytte til tekst, si klart å tydelig ja når det var min tur og det hele var bare en fantastisk opplevelse. Lykke til i morgen!

Skrevet
Er det å bli gift, eller festen dere er nervøse for?

Det er vel ikke noen av de tingene.......

Det man er nervøs for er om alt går som det skal eller ikke, ikke at man fester seg til den man elsker. Og festen er vel ikke noe å være nervøs for *riste på hodet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...