AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Skal sende meldekort idag, men ble litt usikker hvordan jeg skulle registrere dette på meldekortet... sykemeldt i 60% og har prøvd meg i jobb denne siste perioden.. Må jo krysse av at jeg har vært på jobb... men hva skal jeg krysse av på dette spørsmålet?. .»Har du vært forhindret fra å ta arbeid eller gjennomføre avtalt aktivitet fordi du har vært for syk?» Er igjen blitt 100% sykemeldt igjen da dette ikke fungerte.. Anonymkode: cd474...f6e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Du kan krysse av for at du har jobbet de dagene du har jobbet. Du skriver timene du har jobbet per dag. Du trenger ikke krysse av for at du har vært syk, men du kan gjøre det. Det er uten betydning. Anonymkode: fd373...d54
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Det har ingenting å si så lenge du er på AAP. Du skriver de timene du har jobbet også trenger du ikke å krysse av for noe mer, annet enn ja på det siste selvsagt. De spørsmålene om syk gjelder egentlig mest de på dagpenger/tiltakspenger. På AAP så trenger du altså ikke å krysse av på de spørsmålene. Du har allerede fått vedtak på at du har nedsatt arbeidsevne og er syk. Anonymkode: f70b1...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå