AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Noen som kan gi noen tips og tricks på hvordan man skal gi noen en bra runk? Hva liker dere? Anonymkode: 8a9a2...cde
Milky Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 (endret) sug istedet, masse spytt så runket ikke blir «tørt» Endret 6. mars 2021 av Spicymami
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som kan gi noen tips og tricks på hvordan man skal gi noen en bra runk? Hva liker dere? Anonymkode: 8a9a2...cde Spør den du skal runke. Anonymkode: 2e274...d23 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Spicymami skrev (Akkurat nå): sug istedet Det var ikke det jeg spurte om Anonymkode: 8a9a2...cde 3
Gjest Smeltemann Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Spør partneren din. Eller er det deg selv?
Milky Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ikke det jeg spurte om Anonymkode: 8a9a2...cde Hva er det du egt lurer på? Er ikke så veldig mange måter å runke noen på.. alle liker forskjellig uansett du må nesten se hvordan partner reagerer på det du gjør
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Spør partneren din. Eller er det deg selv? Jeg er singel kvinne, skulle bare ønske jeg hadde litt skills, spørring er litt kjedelig. Har man virkelig ingen tips? Jeg aner ikke hvordan det føles å ha en penis.. Anonymkode: 8a9a2...cde
Gjest Smeltemann Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er singel kvinne, skulle bare ønske jeg hadde litt skills, spørring er litt kjedelig. Har man virkelig ingen tips? Jeg aner ikke hvordan det føles å ha en penis.. Anonymkode: 8a9a2...cde Ok. Øv deg med en venn. Det er det beste forslaget jeg har.
Gjest Mr Bergen Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen som kan gi noen tips og tricks på hvordan man skal gi noen en bra runk? Hva liker dere? Anonymkode: 8a9a2...cde Unngå for mye røsking i forhuden, blir den trukket for langt tilbake er det smertefullt for eieren. Jeg vil anbefale et fast grep uten å knipe og kjappe jevnlige bevegelser mens du bruker den andre hånden til å kjærtegne ballene hans. Og, om du kjenner det går mot senebetennelse i albue eller skulder så ignorer dette, å komme ut av rytmen er svært uheldig og skulle du få senebetennelse finnes Voltarol reseptfritt på nærmeste apotek. Denne oppskriften er altså velegnet dersom vedkommende har forhud. Omskjærte eller deformerte har jeg ikke forstand på. Håper du ble litt klokere 🙂 Endret 6. mars 2021 av Mr Bergen Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Mr Bergen skrev (1 time siden): Unngå for mye røsking i forhuden, blir den trukket for langt tilbake er det smertefullt for eieren. Jeg vil anbefale et fast grep uten å knipe og kjappe jevnlige bevegelser mens du bruker den andre hånden til å kjærtegne ballene hans. Og, om du kjenner det går mot senebetennelse i albue eller skulder så ignorer dette, å komme ut av rytmen er svært uheldig og skulle du få senebetennelse finnes Voltarol reseptfritt på nærmeste apotek. Denne oppskriften er altså velegnet dersom vedkommende har forhud. Omskjærte eller deformerte har jeg ikke forstand på. Håper du ble litt klokere 🙂 Takk for svar! Ja jeg har inntrykk av at det er litt annerledes for de som har omskjært. Har fått høre at man trenger litt mer fukt/glidemiddel eller noe. Og jeg har også hørt at man skal fokusere mer på penishodet på de som er omskjært? Kult om omskjærte han noen innspill også! 😊 Anonymkode: 8a9a2...cde
Fioljenta Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Å spørre er egentlig et bra tips, men det finnes mange måter å gjøre det på. Jeg liker å teste to forskjellige ting på ham og så spørre hvilken teknikk han liker best. Det har jeg lært mye av. 🙂 Jeg liker å bruke hånda på ham. Det er skikkelig lavterskel når vi ligger i senga og skal sove for eksempel. Noen ganger gjør jeg mer ut av det og gir ham en ordentlig runde. Her har jeg samlet mine tips. Håper du finner noe du kan bruke der. 💜 1
Gjest Mr Bergen Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for svar! Ja jeg har inntrykk av at det er litt annerledes for de som har omskjært. Har fått høre at man trenger litt mer fukt/glidemiddel eller noe. Og jeg har også hørt at man skal fokusere mer på penishodet på de som er omskjært? Kult om omskjærte han noen innspill også! 😊 Anonymkode: 8a9a2...cde Værsågod du. Det med glidemiddel på omskjærte høres fornuftig ut, penis hodet blir mer herdet og mindre følsomt når forhuden er borte vekk
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er singel kvinne, skulle bare ønske jeg hadde litt skills, spørring er litt kjedelig. Har man virkelig ingen tips? Jeg aner ikke hvordan det føles å ha en penis.. Anonymkode: 8a9a2...cde Søk opp how to masturbate a penis så får du opp en haug av videoer hvor du kan plukke opp på ting. Voila! Så har du lært noe da Anonymkode: 96951...3ba
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Bruk mye spytt eller glidemiddel. Ikke vær så hardhendt i grepet. Skift mye på grepet. Ikke bare håndjag, men bruk fingrene for å gni på penishodet. Gjerne under på "stringen". Jeg liker at du gjør det forsiktig på en litt mer tergende måte. Klem, gni og jag om hverandre. Anonymkode: 4b849...fcf
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 Det vanligste er å holde rundt huden, ikke for hardt, og dra opp og ned. Huden går da opp og ned med mindre penisen er omskjært. Når det nærmer seg må du runke raskt. Du kan og ha glidemiddel på hendene og penisen, og gli hånda ned fra hodet til bunnen av skaftet. Mens du holder rundt, igjen ikke hold for hardt. Det gir litt samme følelse som å penetrere. Anonymkode: 609a5...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå