AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Less is more er det noe som heter... Anonymkode: 15aa1...7b0 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Less is more er det noe som heter... Anonymkode: 15aa1...7b0 Unge kvinner skal det stå i tittelen. Anonymkode: 15aa1...7b0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Jupp. Trist er det , men trender kommer og går, så regner med denne trenden går snart den også. Anonymkode: 7de7a...a10 3
Meg.no Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Det jeg synes er mest iøynefallende blant dagens kvinner, tatoverte øyebryn og fillers. De sprer god stemning rundt seg i disse tider hvor sirkus er stengt. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Og innimellom alle desse med fake tan, fake vipper, Restylanelepper osv kommer kommer det av og til en jente som er helt naturlig - og det er så fint!!👍🏻 Anonymkode: b9676...0f1 6
spegel Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Regner med at de som er unge og hiver seg på disse trendene, kommer til å gremmes når de ser på gamle bilder om noen år. Det gjør forsåvidt jeg også. Mye stringtruse og bar mage da jeg var ungdom gitt! 😂 Men enig med ts. Ser mye rart... 8
Oslo1980 Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Det verste er jenter/kvinner som bruker "selvbruningskrem", solarium, eller for mørk foundation. Lys blek hud er det peneste og mest elegante på Skandinaviske jenter! 😍Fake brunfarge ser så utrolig billig, trashy og stygt ut... Fillers i leppene likeså! 🦆 Diskré vippe extensions kan i noen tilfeller være pent. Og, enkel sminke er fordelaktig for de fleste. Jeg sminker meg selv hver dag, men med naturlige farger, ikke masse highlights og contouring. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Ja, det er voldsomt mye sminke og hva det nå er som gjør huden så glatt. Drag queens må skjule skjeggstubber, hva unge jenter skjuler aner jeg ikke, men om det er småkviser tør jeg ikke tenke på hvordan huden blir når de blir eldre... Anonymkode: 5e7d0...707 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Nei synes ikke de ser ut som det Anonymkode: 8c5df...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Ja, det er en temmelig passende observasjon. Anonymkode: 5cc01...128 6
every woman Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Faktisk så tar mange av dagens unge jenter sminketipsene sine fra nettopp drag queens. De finner dem der man finner de fleste nå, på sosiale medier. Drag queens er jo dyktige med sminke. Men den måten å sminke seg på er lagd for scenen eller TV-skjermen, ikke i klart dagslys. Der ser det bare skrikende ut. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 Angry Bird øyenbryn ser direkte latterlig ut. Anonymkode: 8cd17...e19 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Jeg er helt enig. Unge jenter ( influencere, ex om the beach o.l.) de ser helt sprø ut enkelte. Ingen personlig mimikk igjen,silikon i puppene, leppene ser ikke kloke ut, panner som er sprengfull av Botox - verst når de får den avslørende, fremtredende blodåren midt i pannen. Det er en så sørgelig utvikling og jeg tenker med gru på hvor vi er om 20 år innfor dette feltet. Håper naturell look kommer inn igjen for fullt . Helst snarest! Anonymkode: a1ad3...828 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 de ser ut som prostituerte 😅 Anonymkode: b9941...35b 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #17 Skrevet 6. mars 2021 Er så inderlig, inderlig takknemlig for at jeg ikke er en sånn en som dømmer og drittsnakker unge jenter og kvinner og får de til å føle seg stygge og mindreverdige. Er så innmari glad for at jeg er en person som heller vil fremsnakke andre jenter og kvinner heller enn å trykke dem ned. Vedder på at i andre tråder så snakker dere om hvor fælt mobbing er, og hvor viktig det er med unges psykiske helse. Dobbeltmoralens voktere og hyklerligaen lenge leve. Anonymkode: 07aeb...f55 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 Meg.no skrev (6 timer siden): Det jeg synes er mest iøynefallende blant dagens kvinner, tatoverte øyebryn og fillers. De sprer god stemning rundt seg i disse tider hvor sirkus er stengt. Tattoverte bryn var populært på 90-00 tallet, ikke nå Ikke så mange unge som tattoverer bryn lenger Anonymkode: 640ac...ecd 1
Archer Skrevet 6. mars 2021 #19 Skrevet 6. mars 2021 Har en på jobben som sminker seg så kraftig så man nesten skulle tru hu var en dragqueen, men hade nok tatt hun uansett. 2
GudSelv Skrevet 6. mars 2021 #20 Skrevet 6. mars 2021 Mange unge er usikre på seg selv. De overkompansere for usikkerheten sin ved å dolle seg opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå