Gå til innhold

Kukost og generelt hygiene

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Bergen
Skrevet

Hva er det med mange menn som tar lett på hygienen ved sextreff? Enten er det stram svettelukt, giftig ånde eller at det skjuler seg ost i sentrum? Er jeg den eneste som er uheldig?

Skal man være intime med noen er det da pri 1 at det er rent og velduftende overalt, er ikke det allment akseptert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig..

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis aldri opplevd dette, men begynner jo å lure når jeg leser på KG:P Ei venninne har klaget på dette på sin kjæreste da, fikk ikke detaljer, bare dårlig generell personlig hygiene. De gjorde det slutt og nå er hun med en kar som nesten er litt små fobisk mtp. bakterier og er veldig renslig. Kanskje like greit om dette er vanlig.

Anonymkode: 20772...af8

Gjest Mr Bergen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heldigvis aldri opplevd dette, men begynner jo å lure når jeg leser på KG:P Ei venninne har klaget på dette på sin kjæreste da, fikk ikke detaljer, bare dårlig generell personlig hygiene. De gjorde det slutt og nå er hun med en kar som nesten er litt små fobisk mtp. bakterier og er veldig renslig. Kanskje like greit om dette er vanlig.

Anonymkode: 20772...af8

Heller småhysterisk og nydusjet enn det jeg beskrev, det skal være rent og delikat. KG er rette plassen å lufte sine erfaringer, mange kloke hoder😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen er veldig uhygieniske heller, håper jo at det tenker litt før de bare viser på.. 

Anonymkode: d4388...b3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mr Bergen skrev (33 minutter siden):

Hva er det med mange menn som tar lett på hygienen ved sextreff? Enten er det stram svettelukt, giftig ånde eller at det skjuler seg ost i sentrum? Er jeg den eneste som er uheldig?

Skal man være intime med noen er det da pri 1 at det er rent og velduftende overalt, er ikke det allment akseptert?

Velduftende er å ta i. kjønn kan lukte selvom det er rent 

Anonymkode: 62c13...e0d

• Liker 1
Gjest Mr Bergen
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Velduftende er å ta i. kjønn kan lukte selvom det er rent 

Anonymkode: 62c13...e0d

Jo, du har et poeng, men det kan jo ikke folk hjelpe for, det blir noe annet

Gjest Smeltemann
Skrevet

Kukosten er det vel bare å spytte ut.

Gjest Mr Bergen
Skrevet
Smeltemann skrev (2 minutter siden):

Kukosten er det vel bare å spytte ut.

Det fucker med stemningen 😁

Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det. 

Kanskje du burde heve kravene dine litt og ikke ta til takk med hva som helst?

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd sjokkerende mange som har vært uhyggelig uhygienisk.  

Anonymkode: 077b4...609

Skrevet

Både kvinner og menn er jo som regel rene&pene når det er snakk om sex treff, date eller ut på byen. 
klart at det skjer ting nedentil etter flere timer. Så ved ONS så er det vel både discomus og svett pung som gjelder.

AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (6 timer siden):

Både kvinner og menn er jo som regel rene&pene når det er snakk om sex treff, date eller ut på byen. 
klart at det skjer ting nedentil etter flere timer. Så ved ONS så er det vel både discomus og svett pung som gjelder.

Det er stor forskjell på fersk svette og generelt slapp hygiene. 

Anonymkode: 5664f...019

• Liker 1
Gjest Mr Bergen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er stor forskjell på fersk svette og generelt slapp hygiene. 

Anonymkode: 5664f...019

Og generelt slapp hygiene er svært turnoff, kjenner jeg får badetiss bare av å tenke på det😨

AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (9 timer siden):

Litt småsvett tiss er ikke det samme som at det samler seg opp tykk grøt.

Det tar noen dager å få til altså, de fleste normale folk ser kun dette om de har vært uten mulighet til å dusje i opptil ei uke osv.

Litt nysvett underliv fordi dansing på byen hadde jeg tålt å ha samleie med.

Men det TS beskriver....tror bare jeg hadde gått hjem altså. 

Anonymkode: 58972...710

• Liker 1
Gjest Mr Bergen
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Litt småsvett tiss er ikke det samme som at det samler seg opp tykk grøt.

Det tar noen dager å få til altså, de fleste normale folk ser kun dette om de har vært uten mulighet til å dusje i opptil ei uke osv.

Litt nysvett underliv fordi dansing på byen hadde jeg tålt å ha samleie med.

Men det TS beskriver....tror bare jeg hadde gått hjem altså. 

Anonymkode: 58972...710

TS her. Jeg kan love deg at det ikke ble action når jeg opplevde det jeg beskrev i HI. Disgusting og ikke minst respektløst 🤢

Skrevet

God hygiene burde være en selvfølge. 

• Liker 1
Skrevet

Discomus og partypikk er greit. Det har ikke noe med hygiene å gjøre, at det er svett betyr ikke at det er er skittent. Men ost utgår. Det er ekkelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...