AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #61 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): De husker jo aldri navnene på de asiatiske Au Pairene sine, Henrik sitter og fabler om slaveri på slutten... Så at de er rasistiske er vel ingen overraskelse. Man kan ha mørk kone og mørke barn og være rasistisk. Det er meningen at disse karakterene skal være så usympatiske som man kan få det. Adam er hakket verre siden han ikke har empati, men alle er usmakelige. Anonymkode: 2cd85...9aa Akkurat Anonymkode: 7132b...baa
Sirah Skrevet 7. mars 2021 #62 Skrevet 7. mars 2021 CorvusCorax skrev (8 timer siden): Hm. 1) Adam - Dyssosial personlighetsforstyrrelse (antisosial) 2) Jeppe - Narsissistisk personlighetsforstyrrelse 3) Henrik - Over gjennomsnittet narsissistiske trekk 4) William - over gjennomsnittet narsissistiske og emosjonelt ustabile trekk. Muligens borderline. Jeg har tenkt nøyaktig det samme som deg. Jeg har ikke sett hele sesongen enda, den var så bra så sparer litt 😂 Svarer ut i fra det jeg har sett til nå. Adam er nok i mine øyne den værste for han virker bare så ufattelig iskald. Jeppe er definisjonen på narsissist og kommer på en god andreplass. De to andre, spesielt William syntes jeg nesten litt synd på. William fordi han helt tydelig har store psykiske problemer som nok forklarer mye av oppførselen hans, og Henrik fordi han virker som om han dilter litt etter de to første. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #63 Skrevet 7. mars 2021 Synes egentlig det virker som at disse typene tør å gjøre det folk flest er for feige til å gjøre, men som de gjør om de treffer noen som er "svake nok". Anonymkode: 8476f...51f 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #64 Skrevet 7. mars 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja, nasjonalist. Han hater øst-europeere Anonymkode: 7132b...baa Hvorfor er det negativt å være nasjonalist? Nasjonalist er ikke = rasist Anonymkode: 703e2...030 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #65 Skrevet 7. mars 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja, nasjonalist. Han hater øst-europeere Anonymkode: 7132b...baa Det har jeg ikke fått med meg Anonymkode: fb8d0...504 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #66 Skrevet 7. mars 2021 20 hours ago, Curlyme said: Det mest tragiske var når moren til jeppe sa at din far er ikke grunnen til at su har blitt så bra. Jeppe er jo helt lik sin far Altså, moren ser jo garantert ikke den siden av Jeppe. Og Jeppe evner ikke å se at faren hans mest sannsynlig oppførte seg helt likt mot Jeppes mor, som Jeppe nå gjør mot sin kone. Anonymkode: 0107b...1fa 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #67 Skrevet 7. mars 2021 De er alle litt rasistiske, Henrik mest sannsynlig bare fetisjiserer mørke kvinner og derfor ikke har noe problem med å ha sex med en eller gifte seg med en. Det i seg selv betyr ikke at han ikke er rasist. Anonymkode: 0107b...1fa 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #68 Skrevet 7. mars 2021 CorvusCorax skrev (20 timer siden): Hm. 1) Adam - Dyssosial personlighetsforstyrrelse (antisosial) 2) Jeppe - Narsissistisk personlighetsforstyrrelse 3) Henrik - Over gjennomsnittet narsissistiske trekk 4) William - over gjennomsnittet narsissistiske og emosjonelt ustabile trekk. Muligens borderline. Cluster B-gjengen Anonymkode: 36f93...046 2
Unika Skrevet 7. mars 2021 #69 Skrevet 7. mars 2021 Adam er vel den eneste som ikke har vist noe empati eller omtanke for noen enda..? Henrik - får følelser for den prosituerte kvinnen, hjelper henne med penger Jeppe - omtanke for faren sin William - forelsket i Pim, og gir Celine lov til å være mamma igjen 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #70 Skrevet 7. mars 2021 Adam er desidert den verste. Psykopat og livsfarlig. De andre kan du skimte empati hos, det kan du ikke med Adam. Så han får førsteplassen i mine øyne. På andre plass kommer William. Han virker egentlig litt harmløs, men er alvorlig syk. Jeppe på tredje plass. Syk faen og en smule ignorant, men ikke heeelt ute å kjøre. Henrik på sisteplass. Han er ikke så dum, og er den mest empatiske av gjengen. Anonymkode: af8ba...5b9 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #71 Skrevet 7. mars 2021 William er jo verst av alle. Totalt uten følelser når han er nykter og totalt uforutsigbar når han er rusa. Jeg skjønner ikke at nesten alle i denne tråden mener han er minst ille. Jeg satt med hjertet i halsen for barna og au pairene. De er egoistiske, rusavhengige drittsekker allemmen, men for meg er den minst ille av dem Henrik. Anonymkode: ebb57...1e1 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #72 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): William er jo verst av alle. Totalt uten følelser når han er nykter og totalt uforutsigbar når han er rusa. Jeg skjønner ikke at nesten alle i denne tråden mener han er minst ille. Jeg satt med hjertet i halsen for barna og au pairene. De er egoistiske, rusavhengige drittsekker allemmen, men for meg er den minst ille av dem Henrik. Anonymkode: ebb57...1e1 Han er ikke verre enn Adam. Og når vi sier «minst farlig» så mener vi jo ikke at han ikke er farlig i det hele tatt, men i forhold til de tre andre. De er noen syke jævler alle fire Anonymkode: 5a724...654 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #73 Skrevet 8. mars 2021 Archer skrev (På 6.3.2021 den 21.41): Åh joda😄 kanskje ikke akkurat du men maange damer, og så klager de på att de blir behandlet som dritt🥱 Enda en stakkarslig butthurt fyr som ble ghostet etter forrige date 🥱 Anonymkode: 5a724...654 2
Archer Skrevet 8. mars 2021 #74 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enda en stakkarslig butthurt fyr som ble ghostet etter forrige date 🥱 Anonymkode: 5a724...654 Forrige date jeg var på var i mars ifjor, etter det har jeg ikke datet, vill heller ikke date noen nå,og ikke ble jeg ghostet etter den daten heller😃
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #75 Skrevet 8. mars 2021 Mperle skrev (På 6.3.2021 den 23.41): Hadde vært interessant å se om de viser noe om Hvordan barna blir påvirket av foreldrene i sine relasjoner selv om det virker som om de til en viss grad klarer å ta seg sammen når de er med barna. Ihvertfall når de er små. Og interessant å se om en finans-kid vil ha samme holdninger som foreldrene uavhengig av bransje eller om det utelukkende er finans/pengene som er «problemet». Synes også det hadde vært interessant om sesong tre gikk litt dypere i barna og hva det gjør med dem. Hvordan påvirkes barn av denne type foreldre, hva slags holdninger utvikler de fra de er små? Husker fortsatt scenen i sesong 1 hvor William og Celine krangler og bruker vold og stygge banneord foran de to små guttene sine..... Blir de også drittsekker som havner i drama på skolen for eksempel?? Anonymkode: ba3ee...107 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #76 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han er ikke verre enn Adam. Og når vi sier «minst farlig» så mener vi jo ikke at han ikke er farlig i det hele tatt, men i forhold til de tre andre. De er noen syke jævler alle fire Anonymkode: 5a724...654 Adam er jo en sånn type som kunne tatt liv. Det er ikke William, han hadde freaka ut. Anonymkode: af8ba...5b9 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #77 Skrevet 8. mars 2021 synes adam er den skumleste, fordi han er voldelig psykopat. potensiell morder. og at jeppe er den som bedriver den farligste psykiske torturen. william synes jeg mest synd på. Anonymkode: 32556...b8f 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #78 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): synes adam er den skumleste, fordi han er voldelig psykopat. potensiell morder. og at jeppe er den som bedriver den farligste psykiske torturen. william synes jeg mest synd på. Anonymkode: 32556...b8f Syns synd på William jeg også, han er jo rusmisbrukeren her og har åpenbare problemer som dessverre også kan gjøre han veldig farlig. Derfor mener jeg han farligst etter Adam. Ustabilitet er ikke bra. Anonymkode: af8ba...5b9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #79 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Adam er jo en sånn type som kunne tatt liv. Det er ikke William, han hadde freaka ut. Anonymkode: af8ba...5b9 Indirekte tok han jo livet av babyen til Hermine 😳 Og all denne kontrollen han skal ha over henne, denne psykiske torturen han driver med som gjør at hun aldri får slappet av og må se seg over skulderen hele tiden. Ikke et eneste sekund har han vist et hint av empati, det er enten steinkaldt uttrykk, eller glede utløst av personlig vinning eller dop. Sånn ondskapsfullt type smil liksom Anonymkode: 5a724...654 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå