Gå til innhold

Hvem synes dere er verst av mennene i Exit?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mperle skrev (1 minutt siden):

Syns Adam er verst pga de psykopatiske trekkene. Ekkelt å se at han virkelig koser seg med all jævelskapen han finner på mot Hermine og naboen.. 

Henrik irriterte meg mer enn Jeppe nå i sesong 2. Mest fordi han var så j... mot Hermine. Ikke at Jeppe egentlig er noe bedre men han viser litt menneskelige følelser, spesielt når det kommer til foreldrene og så var det jo en scene der han la datteren. 
William fikk jeg litt vondt av til tider, han er så lost og uten noen til å hjelpe han til å hjelpe seg selv. Pim kommer ikke heeelt igjennom, noe jeg hadde håpet på i sesong 2.At de kunne forme et vennskapsbånd. Ikke rette måten han håndterte familiesituasjonen sin men forstår poenget med at han ikke var intr i å fortsette ekteskapet med konen (som for øvrig var redd for at barna skulle bli «Cubus barn»😂 hun er ikke noe bedre selv er hun😂)

Det mest tragiske var når moren til jeppe sa at din far er ikke grunnen til at su har blitt så bra. Jeppe er jo helt lik sin far

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Curlyme said:

Det mest tragiske var når moren til jeppe sa at din far er ikke grunnen til at su har blitt så bra. Jeppe er jo helt lik sin far

Ja.. Skrev i den andre Exit-tråden at det er åpenbart gjennomgående poeng at disse mennene er sånn nå, har vært sånn før og sannsynligvis vil fortsette å være sånn.. (Generalisering selvfølgelig).

Hadde vært interessant å se om de viser noe om Hvordan barna blir påvirket av foreldrene i sine relasjoner selv om det virker som om de til en viss grad klarer å ta seg sammen når de er med barna. Ihvertfall når de er små. Og interessant å se om en finans-kid vil ha samme holdninger som foreldrene uavhengig av bransje eller om det utelukkende er finans/pengene som er «problemet».

Gjest førstedamen
Skrevet

Jeppe er verre enn Adam. Jeppe liker å ydmyke og skade og tenner på det. Adam vil bare ha makt. 

AnonymBruker
Skrevet

Personlighet er veldig arvelig. Og det er ikke tilfeldig at disse gutta har søkt seg til finansmiljøet og funnet hverandre. Like barn leker best. 

Anonymkode: 36f93...046

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (2 timer siden):

Synes ikke damer sånne menn som i "exit" er tilltrekkende da?;)  

Overhode ikke.

Anonymkode: 468c8...82e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
førstedamen skrev (1 minutt siden):

Jeppe er verre enn Adam. Jeppe liker å ydmyke og skade og tenner på det. Adam vil bare ha makt. 

Hallo, Adam har skadet Hermine stygt og indirekte drept barnet hennes med vilje! 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Alle 

Anonymkode: 0d800...32a

AnonymBruker
Skrevet

Jeppe er nok farligst. God til å prate for seg, smart, kynisk, rolig og ikke minst sjarmerende.

Anonymkode: d6bf3...8f0

• Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hallo, Adam har skadet Hermine stygt og indirekte drept barnet hennes med vilje! 

Ja men det er alikevel indirekte da. Da får han selv en avstand til det han gjør. Det gjør han ikke like farlig. Ville mye heller vært sammen med Adam enn Jeppe om jeg måtte være i et forhold til en av de. Jeppe vet du ALDRI hva kan finne på. 

AnonymBruker
Skrevet

William uten tvil

Anonymkode: 89f0c...296

AnonymBruker
Skrevet

Adam fordi han er den eneste jeg hadde vært redd. 

Anonymkode: c48c2...da6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
førstedamen skrev (2 minutter siden):

Ja men det er alikevel indirekte da. Da får han selv en avstand til det han gjør. Det gjør han ikke like farlig. Ville mye heller vært sammen med Adam enn Jeppe om jeg måtte være i et forhold til en av de. Jeppe vet du ALDRI hva kan finne på. 

Jo han er like farlig. Farligst og mest kalkulerende og manipulerende av dem. Men jeg ville så klart løpt fort som f bra begge to. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

William, uten tvil

Anonymkode: 2680c...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Adam er jo bare sinnsyk. Gjør mest dritt mot Hermine. 

Jeppe har som nevnt over lav terskel for å påføre andre smerte fysisk. 

William er litt mildere enn de ovenfor, men forsatt helt uakseptabel. 

Han fjerde husker jeg ikke navnet på, men har nok mest medfølelse for han. 

Anonymkode: bf705...d10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen behandler konene sine bra, men måten Adam gjør det på er noe helt annet enn de tre andre. Kona til William er forresten ikke så mye bedre enn han selv. 

• Liker 12
Skrevet

Jeppe er den største drittsekken. Derfor han lever et såpass stabilt liv. Adam er en annen dyssosial person.

Skrevet (endret)

Ut fra s1 og to ep i s2:

1. plass (klar) Adam. Iskald psykopat. 
2. Henrik. Amoralsk og ansvarsløs.

3. Jeppe. Voldelig, men han er morsom også. Minner meg om en jeg kjenner, dog uten volden heldigvis.

4. William. Etter å ha sett to episoder har jeg et lite håp for ham. Men er forberedt på å bli skuffet...syns han gjorde helt rett i å hive ut hun ufyselige kona. 

Endret av Helgeline
  • Liker 4
Skrevet

Hm. 1) Adam - Dyssosial personlighetsforstyrrelse (antisosial)

2) Jeppe - Narsissistisk personlighetsforstyrrelse

3) Henrik - Over gjennomsnittet narsissistiske trekk

4) William - over gjennomsnittet narsissistiske og emosjonelt ustabile trekk. Muligens borderline. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Jodaneida skrev (9 timer siden):

Du syns synd på Adam? Fordi?

Jeppe mente jeg. På en måte. Han er jo helt forferdelig, meeen når man ser faren, så kan man skjønne det. 
han sa jo noe om ar sønnen tjener mye penger, og er «bra mann» pga det. Garantert at faren har gjort akkurat samme dritt mot moren som Jeppe gjør mot kona.

Skilsmissebarn, og forlatt av faren etter skilsmissen. Sikkert et dypt behov for anerkjennelse.

Men han er et udyr, og fullstendig psykopat og voldelig.

Archer skrev (3 timer siden):

Synes ikke damer sånne menn som i "exit" er tilltrekkende da?;)  

NEI. 
Fikk en sånn type etter meg en gang. Er tydeligvis veldig traumatisk å få et nei for sånne.

Anonymkode: 8bd84...00d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Henrik har jo mørk kone

Anonymkode: fb8d0...504

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Og brune barn. Haha, av alle stygge ting man kan si om disse mennene så klarer noen å si "nasjonalist" og at de har fordommer...

Adam er psykopat, Jeppe har utrolig lite empati og eier ikke moralske skrupler. Alle er jo ille på hver sin måte men...

Anonymkode: 6c694...6ca

Ja, nasjonalist. Han hater øst-europeere 

Anonymkode: 7132b...baa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...