AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Hei! Jeg er gravid 5+2 i dag, og har de siste dagene hatt ørlite brun utflod på papiret når jeg har tørket meg. Jeg har lest på nettet og følte jeg måtte prøve slå meg til ro med at det går fint da det var brunt. I dag kom det enda litt mer, denne gangen ned i trusen. Har ikke hatt noe smerter. Nå stresser jeg skikkelig for spontanabort... hva tenker dere? Noen som har erfaring? Anonymkode: 03b86...194
Gjest Traktorkusken Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Hvis du ikke har smerter eller at blødningen ikke har økt, ville jeg tatt det med ro :) Småblødninger er normalt.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Brun utflod var eneste symptom da svangerskapet mitt endte i MA i uke seks. Så det kan gå fint og det kan gå galt Anonymkode: 36452...887
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Med min første fikk jeg en blødning som varte i 3 dager når jeg var mellom 6-8 uker på vei. Blødningen var frisk og det kom mer enn bare litt. Jeg ble jo naturligvis livredd for spontanabort siden barnet var så ønsket, ringte legevakt og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en abort jeg gikk igjennom og at deg skjedde så ofte så tidlig i svangerskapet over tlf, jeg fikk ikke komme inn fordi det var så vanlig og ufarlig. Etter 3 dager kom ingen mer blødning, fortsatt gravid og har en frisk og fin sønn på 10 år i dag 🥰 så det kan faktosk komme blødninger som ikke betyr noe. Men likevel er mitt råd til deg å slappe av, så tidlig kan man ikke stoppe en evt SA, så skjer det så skjer det desverre, men slik trenger det jo ikke å være. Krysser fingrene for deg og håper det går bra ❤️ Anonymkode: 1f1eb...4de
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Som allerede har blitt sagt, det trenger ikke være noe, men det kan også være noe. Kun tiden vil si noe om hva utfallet blir. Krysser fingrene for deg og håper det går bra 💙💙 Anonymkode: e6308...d8a
Hopptimisten Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Ikke meningen å skremme deg opp mer nå, men jeg ville tatt det på alvor! Nå skal det sies at blødninger er visstnok veldig vanlig tidlig i svangerskapet, men for min del har det vært utelukkende negativt! Og SA kan også være veldig ulike! Jeg har hatt 3 stk og ingen har vært like! Ene gangen spottet jeg brunt/lyserosa i 5 dager før blødningen og smertene kom! Jeg ville dratt til legen og målt hcg! Hvis de finner noe urovekkende vil du sannsynligvis bli henvist til ul! Sannsynligvis går det bra og blødningen er uskyldig, men det er verdt å sjekke det opp! Særlig for å berolige deg selv og få svar! Masse lykke til, håper det kun er en uskyldig blødning!☺️🤞🏼
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 Hopptimisten skrev (37 minutter siden): Ikke meningen å skremme deg opp mer nå, men jeg ville tatt det på alvor! Nå skal det sies at blødninger er visstnok veldig vanlig tidlig i svangerskapet, men for min del har det vært utelukkende negativt! Og SA kan også være veldig ulike! Jeg har hatt 3 stk og ingen har vært like! Ene gangen spottet jeg brunt/lyserosa i 5 dager før blødningen og smertene kom! Jeg ville dratt til legen og målt hcg! Hvis de finner noe urovekkende vil du sannsynligvis bli henvist til ul! Sannsynligvis går det bra og blødningen er uskyldig, men det er verdt å sjekke det opp! Særlig for å berolige deg selv og få svar! Masse lykke til, håper det kun er en uskyldig blødning!☺️🤞🏼 Aldri sett så mange utropstegn i et avsnitt før😅 Anonymkode: 7e4f1...0e3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Aldri sett så mange utropstegn i et avsnitt før😅 Anonymkode: 7e4f1...0e3 Da har du ikke lest mange innlegg her på kg 😅 Anonymkode: 1f1eb...4de 3
Hopptimisten Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Aldri sett så mange utropstegn i et avsnitt før😅 Anonymkode: 7e4f1...0e3 Haha, det tenkte jeg ikke over 😂😂
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #10 Skrevet 11. mars 2021 Jeg blødde tidlig i svangerskapet, og er gravid enda. Er visst ganske vanlig. Man får økt blod i kroppen under graviditet og har lettere for blø også. Kan være mange årsaker. Krysser fingrene❤️ Anonymkode: 512bd...3a7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 Min brune utflod så litt ut som "kaffegrut" på en onsdags morgen og endte med spontanabort søndag samme uken (uke 8). Anonymkode: b4ec4...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå