AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Del Skrevet 6. mars 2021 De har gitt tilbud om at jeg kun skal betale 129 i mdn og få 2 mnd gratis i starten for 1 gb hvis jeg binder meg hos dem for et år. Er dette en felle? (normal har de 149 per måned.) lurer de meg eller er det felle? Anonymkode: 72ca4...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg har brukt dem tidligere over flere år. Var ingen problemer iallfall Anonymkode: f203b...72c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Del Skrevet 6. mars 2021 Tviler på at det er en felle, tror det er ganske vanlig praksis. Har fått liknende tilbud fra Telenor. MEN, moren min fikk et sånn tilbud fra en Ice-selger en gang med et godt tilbud. Ice bruker Telia sine linjer som har dårlig dekning her vi bor, vi har for eksempel ikke noe særlig Telia-dekning inne i huset, som gjør det problematisk å ringe. Selgeren fra Ice lovte på tro og ære at det ikke var noe problem, så moren min godtok å prøve abonnementet. Det viste seg at Ice-selgeren ikke ante hva han pratet om, for dekningen var (som ventet) like dårlig som Telias dekning. Bare noe å tenke på før du binder deg, det kan være lurt å sjekke ut, spesielt om du fra før er tilknyttet et abonnement som bruker Telenors linjer som ikke nødvendigvis har lik dekning som Telia. Anonymkode: f2a74...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Del Skrevet 6. mars 2021 En venn av meg har ice. Ikke noe galt i selve operatørene såvidt jeg vet - men de "lurer" deg med et billig abb. som de avslutter etterhvert. Det starter. med 129,- pr måned. Så går det 1 eller 2 år og plutselig er denne avtalen avleggs og de lanserer noe "nytt" som du blir automatisk flyttet over på. Dette koster 189,- men er ellers likt. Så går det 1 år, så er dette avleggs igjen og de tvangsflytter deg over til et med 1 gb mer data, men som koster 249,- osv og sånn holder de på. Veldig ustabilt. At du betaler 129/149,- nå betyr ikke at du betaler det samme neste år. Tror kompisen min hadde det desidert billigste i starten. Mener det var 99,- kr ellernoe for enten 1gb eller var det 500mb kanskej (de bruker nesten ikke mobildata og hadde ikke behov for mer + veldig trang økonomi.) Hvis du har behov for at noe er veldig billig akkurat nå - så ja, slå til. Hvis du ønsker noen som ikke høyner prisen hele tiden under påskudd om at denne avtalen er avleggs, så finn noen andre. Anonymkode: a89b5...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg er kjempefornøyd Betaler 50 kr måneden per barn. Betaler lite for mitt eget også. Ingen problemer med dekningen og lett å få hjelp på kundesenteret. Anonymkode: 9b93d...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En venn av meg har ice. Ikke noe galt i selve operatørene såvidt jeg vet - men de "lurer" deg med et billig abb. som de avslutter etterhvert. Det starter. med 129,- pr måned. Så går det 1 eller 2 år og plutselig er denne avtalen avleggs og de lanserer noe "nytt" som du blir automatisk flyttet over på. Dette koster 189,- men er ellers likt. Så går det 1 år, så er dette avleggs igjen og de tvangsflytter deg over til et med 1 gb mer data, men som koster 249,- osv og sånn holder de på. Veldig ustabilt. At du betaler 129/149,- nå betyr ikke at du betaler det samme neste år. Tror kompisen min hadde det desidert billigste i starten. Mener det var 99,- kr ellernoe for enten 1gb eller var det 500mb kanskej (de bruker nesten ikke mobildata og hadde ikke behov for mer + veldig trang økonomi.) Hvis du har behov for at noe er veldig billig akkurat nå - så ja, slå til. Hvis du ønsker noen som ikke høyner prisen hele tiden under påskudd om at denne avtalen er avleggs, så finn noen andre. Anonymkode: a89b5...637 Hva mener du? Jeg kan trekke meg ut etter et år? Anonymkode: 72ca4...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En venn av meg har ice. Ikke noe galt i selve operatørene såvidt jeg vet - men de "lurer" deg med et billig abb. som de avslutter etterhvert. Det starter. med 129,- pr måned. Så går det 1 eller 2 år og plutselig er denne avtalen avleggs og de lanserer noe "nytt" som du blir automatisk flyttet over på. Dette koster 189,- men er ellers likt. Så går det 1 år, så er dette avleggs igjen og de tvangsflytter deg over til et med 1 gb mer data, men som koster 249,- osv og sånn holder de på. Veldig ustabilt. At du betaler 129/149,- nå betyr ikke at du betaler det samme neste år. Tror kompisen min hadde det desidert billigste i starten. Mener det var 99,- kr ellernoe for enten 1gb eller var det 500mb kanskej (de bruker nesten ikke mobildata og hadde ikke behov for mer + veldig trang økonomi.) Hvis du har behov for at noe er veldig billig akkurat nå - så ja, slå til. Hvis du ønsker noen som ikke høyner prisen hele tiden under påskudd om at denne avtalen er avleggs, så finn noen andre. Anonymkode: a89b5...637 Dette har ikke jeg opplevd. Jeg har hatt ice i mange år, og betaler fortsatt 149kr. Jeg syns det er veldig bra, god dekning de stedene jeg oppholder meg. Men jeg vet at det fins noen litt mer øde områder hvor det ikke er like god dekning, så det spørs hvor du bor og jobber, osv. Lurt å sjekke ut dette først. Anonymkode: fb017...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 6. mars 2021 #8 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva mener du? Jeg kan trekke meg ut etter et år? Anonymkode: 72ca4...d80 Du skriver at denne avtalen binder deg for et år så da må man kunne anta at ja, du kan trekke deg ut etter et år. edit: Kan legge til at jeg har hatt Ice i noen år nå, kom som en pakkedeal med ny mobil, og har lite problemer med dem. Dårlig forbindelser og lyd noen steder på jobb (i sentrum av kommunen), ikke problemer hjemme (litt mer usentralt). Skulle gjerne sett at de hadde dekning i tuneller, da jobb er 40 min unna med nøyaktig 50/50 tunell og dagslys, men usikker på om det har med operatør å gjøre. Endret 6. mars 2021 av applestories Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Del Skrevet 6. mars 2021 Abonnement - ikke abbonent. Anonymkode: 05dfc...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Del Skrevet 6. mars 2021 Har hatt ICE i mange år og det har fungert veldig fint for meg. Gode på pris og har aldri opplevd å bli lurt til noe som helst. Man kan ikke bli tvunget til å bytte til dyrere abonnement som en sier her ovenfor. Da kan man bytte til et annet selskap. Anonymkode: df595...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå