AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Drømte at jeg hadde blitt diagnostisert med uhelbredelig kreft, så jeg var hos legen for å motta sprøyte for aktiv dødshjelp. Men da jeg var hos legen ombestemte jeg meg fordi jeg enda var ganske grei i formen, så jeg sa at jeg kommer tilbake når jeg blir sykere og mer klar for å dø. Men legen ble sur og prøvde å overtale meg til å ta i mot sprøyten nå, men jeg nektet. Så da jeg skulle gå mottok jeg en slags krem til å ha i munnen, den inneholdt heroin og var kraftig smertestillende. Jeg så at den var sterkt etsende og kom til å skade emaljen på tennene, så jeg uttrykte for legen at jeg ikke synes noe om det, så sa han «det gjør da ikke noe, du skal jo dø snart uansett». Anonymkode: 73725...b59
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Du holder på å bryte deg fri fra det fengselet du har befunnet deg i. Derav du tenker selv, nekter å si ja til det overmyndigheter mener du skal ha. Det er en beskjed til deg om å ikke godta hva andre mener er riktig for deg, men å velge selv. Du vet også innerst inne at du ikke skal dø. Anonymkode: 828ab...60c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Interessant drøm! Jeg har aldri drømt noe lignende. Men hvis det hadde vært min drøm ville jeg kanskje tenkt på om det er noe jeg er ferdig med i livet, noe jeg må gi slipp på, men som jeg ikke føler meg klar for å gi opp ennå. Fornuften (legen) vil at jeg skal komme meg videre! Bli ferdig med det. Anonymkode: 22265...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå