Gå til innhold

Hvor mye følelser legger du i sex? Er det slik at sex = kjærlighet? Forskjell på menn og kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd. 

Er i utgangspunktet mest nysgjerrig på menn sine svar i dette tilfellet, men regner med en del kvinner kommer til å svare også. Jeg lurer på hvor mye følelser du legger i sex. Kan du ha sex med et menneske du ikke har følelser for? Du kan selv skrive hva du definerer som følelser. Å være tiltrukket av noen og begjære noen handler jo om følelser, det er sterk tiltrekning og man vil "ha" den personen. Samtidig er jo ikke det samme som å elske noen eller være glad i noen, og begjæret kan kanskje være overfladisk, men hos noen handler det like mye om personlighet. Er det uriktig av meg å gå ut ifra at kjønn spiller en rolle? Det vil si, menn blir tiltrukket av attraktive kvinner og kvinner blir tiltrukket av menn med selvsikker og sterk personlighet? 

Mitt inntrykk er at kvinner flest legger en del følelser i sex, og de færreste kvinner kan knulle rundt uten å få følelser for den de ligger med. Menn derimot kan ligge med mange uten å få følelser for noen. De følelsene de kan få er kanskje vanvittig kåthet og attraksjon mot kvinnen han liker best, men det er ikke det samme som å elske eller være forelsket. Det sies jo at menn blir fort forelsket, men jeg har mer inntrykk av at de er kåte/tiltrukket, og at det noen ganger kan bli mistolket som forelskelse?

Hva er egentlig forskjellen på sex med følelser og uten følelser, hvordan er sexen annerledes med noen man elsker og ikke elsker? Hva er foretrukket? Er det store forskjeller mellom kjønnene eller er det individuelle forskjeller? 

Anonymkode: d3a84...41a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med mange, ja, ikke uendelig mange, men kanskje det har blitt 15 sexualpartnere gjennom 25 års sexliv. Sex med en fremmed eller en man møter noen ganger før man finner ut av at det ikke blir noe særlig mer er jo godt. Men sex med en man elsker/ er forelsket i er magisk. 

Anonymkode: 92e82...1a2

• Liker 1
Skrevet

Sex og kjærlighet er to forskjellig ting men henger også ofte sammen. Jeg vil vel si ja takk begge deler.

Går fint å ha sex for sexens skyld, men det må jo være med noen man liker og tenner på, og som du sier er dette også følelser.

Sex med kjærlighet er annerledes, men om den er bedre eller verre er vanskelig å si. Det at man elsker personen man har sex med gir jo det hele mer. Flere dimensjoner og plan om en vil, meen er usikker på om sexen i seg selv er bedre.

Det er forskjell på knulling og elskov for å si det sånn.

Jeg tror dog ikke at det er så stor forskjell på kjønnene når det gjelder akkurat det. Jeg tror derimot at det er en forskjell på hvor mange potensielle partnere menn ser enn det kvinner gjør. Tror også det kan være forskjell på tiden fra man begynner å vurdere om det faktisk ikke hadde vært fint å hatt sex med en person og til man faktisk har det.

AnonymBruker
Skrevet

Mann 40 foresten. 

Skrevet

Må selvfølgelig være tiltrukket personen for å ha sex, men trenger ikke å være forelsket. Har kun elsket 1 jeg har hatt sex med og det er jo mye deiligere når man er forelsket i personen

k23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt sex med mange, ja, ikke uendelig mange, men kanskje det har blitt 15 sexualpartnere gjennom 25 års sexliv. Sex med en fremmed eller en man møter noen ganger før man finner ut av at det ikke blir noe særlig mer er jo godt. Men sex med en man elsker/ er forelsket i er magisk. 

På hvilken måte er det magisk? Vil gjerne høre en mann sine synspunkter på dette. Jeg har spurt de jeg har ligget med men de har aldri et svar på hva forskjellene er. Han jeg hadde et godt forhold med og et bra sexliv med hadde heller ingen tanker eller meninger om det annet enn at den seksuelle kjemien vi hadde var perfekt, men fikk inntrykk av at han mente det ikke hadde noe med kjærlighet å gjøre. E

Uredd skrev (1 minutt siden):

Sex og kjærlighet er to forskjellig ting men henger også ofte sammen. Jeg vil vel si ja takk begge deler.

Går fint å ha sex for sexens skyld, men det må jo være med noen man liker og tenner på, og som du sier er dette også følelser.

Sex med kjærlighet er annerledes, men om den er bedre eller verre er vanskelig å si. Det at man elsker personen man har sex med gir jo det hele mer. Flere dimensjoner og plan om en vil, meen er usikker på om sexen i seg selv er bedre.

Det er forskjell på knulling og elskov for å si det sånn.

Jeg tror dog ikke at det er så stor forskjell på kjønnene når det gjelder akkurat det. Jeg tror derimot at det er en forskjell på hvor mange potensielle partnere menn ser enn det kvinner gjør. Tror også det kan være forskjell på tiden fra man begynner å vurdere om det faktisk ikke hadde vært fint å hatt sex med en person og til man faktisk har det.

Hva er forskjellen på knulling og elskov mener du? Kan man ikke ha røff og hard sex og samtidig definere det som elskov, for eksempel? Hva om du for eksempel har tydelige seksuelle preferanser som du ikke får møte med en person du elsker. La oss ta en blow job som eksempel. Du elsker å bli sugd, det er noe av det beste du vet, men kvinnen du elsker liker ikke å suge. Vil ikke dette være krasjende verdier, og kanskje påvirke følelseslivet og sexlivet i negativ grad? Nå går jeg ut ifra at sex er viktig for deg og limet i et kjærlighetsforhold. For noen er jo ikke sex så viktig, men da har de gjerne ingen preferanser innen sex heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne da, men tror som deg at menn flest kan ha sex uten å få noen følelser. Kvinner vil ofte få følelser hvis de har sex med noen over tid. Det er vanskelig å si hvorfor menn egentlig får følelser for en kvinne? Virker på meg som at menn kan bli kåte på veldig mange kvinner, men at det er veldig få de kan få alvorlige følelser for. Aner ikke hva det er som gjør at de får alvorlige følelser for noen kvinner heller. Menn er hvertfall veldig utseendefokusert, og det virker som det er veldig avgjørende for om de får alvorlige følelser for en kvinne. Som at de forelsker seg i et utseende først og fremst har jeg inntrykk av. Personligheten kommer klart i annen rekke etter det jeg har sett. Mens vi kvinner ser mer på begge deler.

Anonymkode: e35fa...81c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er kvinne da, men tror som deg at menn flest kan ha sex uten å få noen følelser. Kvinner vil ofte få følelser hvis de har sex med noen over tid. Det er vanskelig å si hvorfor menn egentlig får følelser for en kvinne? Virker på meg som at menn kan bli kåte på veldig mange kvinner, men at det er veldig få de kan få alvorlige følelser for. Aner ikke hva det er som gjør at de får alvorlige følelser for noen kvinner heller. Menn er hvertfall veldig utseendefokusert, og det virker som det er veldig avgjørende for om de får alvorlige følelser for en kvinne. Som at de forelsker seg i et utseende først og fremst har jeg inntrykk av. Personligheten kommer klart i annen rekke etter det jeg har sett. Mens vi kvinner ser mer på begge deler.

Enig. Dette er vel helt sant i følge forskning også har jeg hørt. 

Anonymkode: 3cf46...f99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sitter igjen med samme inntrykket. Før tenkte jeg at menn kan bli hemningsløst forelsket men det virker mer som om de kan bli hemningsløst kåte, og at forelskelse og kåthet for menn gjerne er litt likt? Nå er det jo en kjent sak at menn opplever ganske kraftig kjærlighetssorg, er jo til og med menn som tar livet sitt på grunn av kjærlighetssorg, og da tenker jeg nok at følelsene kanskje stikker dypere enn bare kåtskap. Eller undervurderer vi hvor sterk kåthet en mann kan føle? Kan synse rundt i evigheter og dessverre er dette vanskelig å snakke med menn om fordi de gjerne ikke klarer sette ord på følelsene sine, så det er vanskelig å forstå hvordan de tenker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

M27. 

Har ligget med «mange» oppover, debuterte som 14 åring og har hatt et aktivt sexliv siden da. 
Kan fint ha sex uten følelser, det blir på mange måter det samme som å ta seg en runk, men bedre selvfølgelig. Men utfallet er likt, nytelse og stressreduksjon. 
Når jeg har sex med noen jeg har sterke følelser for blir det noe helt annet, da handler det plutselig om mye mer. Litt vanskelig å forklare men det blir som en slags ultimat kjærlighetserklæring, som om kroppene fusjonerer, bare for et kort øyeblikk. 
Det er definitivt ekstrem forskjell på å knulle og elske. Knulle er som å spise på Mc’d, det er digg og det stopper sulten. Elske er som å spise 12 retter på en  michelin restaurant, det er også digg og stopper sulten. Men de kan ikke sammenlignes utover det. 

Anonymkode: 00dbf...1a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

M27. 

Har ligget med «mange» oppover, debuterte som 14 åring og har hatt et aktivt sexliv siden da. 
Kan fint ha sex uten følelser, det blir på mange måter det samme som å ta seg en runk, men bedre selvfølgelig. Men utfallet er likt, nytelse og stressreduksjon. 
Når jeg har sex med noen jeg har sterke følelser for blir det noe helt annet, da handler det plutselig om mye mer. Litt vanskelig å forklare men det blir som en slags ultimat kjærlighetserklæring, som om kroppene fusjonerer, bare for et kort øyeblikk. 
Det er definitivt ekstrem forskjell på å knulle og elske. Knulle er som å spise på Mc’d, det er digg og det stopper sulten. Elske er som å spise 12 retter på en  michelin restaurant, det er også digg og stopper sulten. Men de kan ikke sammenlignes utover det. 

Hva foretrekker du da? Sex med eller uten følelser? Kan se for meg at det må være digg å ha sex uten følelser også. Bare ha sex med noen man syns er deilig osv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg sitter igjen med samme inntrykket. Før tenkte jeg at menn kan bli hemningsløst forelsket men det virker mer som om de kan bli hemningsløst kåte, og at forelskelse og kåthet for menn gjerne er litt likt? Nå er det jo en kjent sak at menn opplever ganske kraftig kjærlighetssorg, er jo til og med menn som tar livet sitt på grunn av kjærlighetssorg, og da tenker jeg nok at følelsene kanskje stikker dypere enn bare kåtskap. Eller undervurderer vi hvor sterk kåthet en mann kan føle? Kan synse rundt i evigheter og dessverre er dette vanskelig å snakke med menn om fordi de gjerne ikke klarer sette ord på følelsene sine, så det er vanskelig å forstå hvordan de tenker. 

Det stemmer ikke. 
Ikke for min del i hvert fall. 
Jeg har vært forelsket i noen uten at den seksuelle attraksjonen har vært der. 

Det er greit at det er forskjell på menn og kvinner men mye av det du skriver blir for dumt. Du antyder at menn omtrent kun har en følelse, og at dette er kåthet? 

Ja vi har et annet tenningsmønster, og vi kan sikkert bli kåte oftere. Men tror du virkelig at menn blir forelsket i alt og alle de tenner på? 
Dette er typisk ultrafeministisk tankegang. 

Vi har også andre følelser, vi sliter også med angst, depresjon osv osv. Nei vi har kanskje ikke blitt lært opp til at det er greit å snakke om, vi holder det kanskje inne fordi det ikke er sosialt akseptert. Men vi er for F*** ikke aper som går rundt å tenker utelukkende på 1 ting. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ikke ha kjærlighet for å ha sex, men jeg må tenne på han og føle meg trygg på han.

K 51.

Anonymkode: 28dc7...d30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva foretrekker du da? Sex med eller uten følelser? Kan se for meg at det må være digg å ha sex uten følelser også. Bare ha sex med noen man syns er deilig osv. 

Om jeg måtte velge? Med, definitivt. Tenker at de som bare ligger rundt ofte sliter med noe, og at de enten prøver å kompensere eller finne noe. 
Jeg har stort sett vært i langvarige forhold av den grunn. Vi er på niende året nå og tanken på sex med noen andre har ikke slått meg, fordi det blir ikke det samme. Men nå syntes jeg samboeren min er utrolig sexy også da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det stemmer ikke. 
Ikke for min del i hvert fall. 
Jeg har vært forelsket i noen uten at den seksuelle attraksjonen har vært der. 

Det er greit at det er forskjell på menn og kvinner men mye av det du skriver blir for dumt. Du antyder at menn omtrent kun har en følelse, og at dette er kåthet? 

Ja vi har et annet tenningsmønster, og vi kan sikkert bli kåte oftere. Men tror du virkelig at menn blir forelsket i alt og alle de tenner på? 
Dette er typisk ultrafeministisk tankegang. 

Vi har også andre følelser, vi sliter også med angst, depresjon osv osv. Nei vi har kanskje ikke blitt lært opp til at det er greit å snakke om, vi holder det kanskje inne fordi det ikke er sosialt akseptert. Men vi er for F*** ikke aper som går rundt å tenker utelukkende på 1 ting. 

Men hvordan fungerer forelskelse om den seksuelle tiltrekningen ikke er der? Det er jo en kjent sak at man knuller rundt som kaniner når man er forelsket. Man får ikke nok av hverandre og vil være nære hverandre hele tiden. Er det da forelskelse når man ikke er seksuelt tiltrukket av personen? 

Beklager om det høres ut som jeg antyder det, er ikke det jeg mener. Det jeg mener er at kåthet og seksuell tiltrekning kanskje kan forveksles med forelskelse hos menn. Menn har en annen drivkraft når det kommer til sex og biologisk sett vil menn spre sine gener der de kan, kvinner er mer reserverte siden målet deres ikke nødvendigvis er å poppe ut flest mulig unger med forskjellige menn. Jeg tror du misforstår for det jeg skriver er jo at det kanskje er vanskeligere for menn å bli forelsket enn oss kvinner. Jeg tror ikke menn blir lett forelsket i det hele tatt. 

At dere sliter med angst og depresjon og vonde følelser vet jeg veldig godt. Menn dominerer selvmordsstatistikken og jeg har flere menn i familien som sliter, har også mistet menn i familien til selvmord. Men nå snakker vi om følelser relatert til sex og kjærlighet, ikke det generelle følelsesspekteret. Trenger ikke dra dette lenger ut, for det er ikke det denne tråden handler om... Det er sex og følelser knyttet til sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seff kan jeg ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Sex er sex, følelser er følelser. De er ikke avhengig av hverandre, samtidig som den ene ikke utelukker den andre. Jeg er kvinne.

Anonymkode: 8924d...190

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser det slik at vi har et behov for sex. Ja vi kvinner også. Det vil si at har vi en seksualitet som ikke er for skadet av skam og vonde opplevelser er det et fysisk behov, som i stor grad er selvgående (behovet dukker opp med jevne mellomrom, om det er "beleilig" eller ikke). 

Det medfører at det er behov for sex også når vi ikke har partner. Kan være veldig krevende også. 

Så er det nok slik at veldig mange av oss kvinner likevel ikke våger å ha sex med hvem som helst, selv om man er tiltrukket og kåt. Det har både med at vi forventes å ha selvkontroll og at vi kvinner risikerer en del negative ting ved å ha sex, som det er større risiko for når det er en person som ikke har en relasjon til oss som (forhåpentligvis iallefall) gjør at vedkommende har respekt og omtanke for oss. 

Jeg kunne fint ha sex uten kjærlige følelser, men på grunn av risikoen for ulikt kunne jeg ikke ha sex uten å være ganske så trygg på personen. Uansett hvor kåt ble det ikke sex om jeg ikke kunne vurdere en mann som trygg. Det skulle mye til, så i praksis ble det egentlig kun menn jeg allerede hadde hatt sex med, men i og med at mange menn tror at da har man fremdeles følelser for dem var det også en risiko, om ekser hadde forhåpninger om at forholdet kunne blomstre opp igjen. 

Så i praksis var det vanskelig å stille det seksuelle behovet når jeg var singel, selv om jeg egentlig ikke trenger annet enn to "følelser" for å ha sex: Føle meg trygg og føle tiltrekning. 

Jeg tror det er enklere for menn å ha sex uten annet enn lyst og tiltrekning, fordi menn ikke har samme risikoer for at slikt innebærer risiko for dem. 

Kunne jeg ha visst at jeg ble behandlet bra i en slik sårbar situasjon hadde det å gi etter for kåthet trolig skjedd mange ganger, selv om jeg ikke hadde kjærlige følelser. 

Jeg tror det er risikoen vi kvinner løper ved å ha sex uten følelser, samt at det ennå eksisterer mentalitet om at vi kvinner skal være "dydige", for ellers rammes vi av fordommer og skam, som gjør at det mange kvinner ikke våger å ha sex uten at en del faktorer er på plass, og også at mange kvinner selv da lager seg "rammer" for når det er greit å ha sex. At det skal skje kun i kjærlige og seriøse forhold. 

Det er vel egentlig ikke nødvendig, men det er definitivt det tryggeste for kvinner, så da er det også mange kvinner som mentalt innstiller seg på at sex er noe de kun kan og skal ha i forhold. At annet er feil. 

Egentlig er det redsel for skam og ubehag som ligger bak at trygge rammer rundt sex (ha det kun i forhold) er best for kvinner, men det er bedre å tenke og selv føle at det er et romantisk valg. 

• Liker 7
Skrevet

Nå har jeg bare hatt sex med henne jeg elsker, har vært med samme kvinne i 33 år, og har det fortsatt fantastisk.

For meg er sex mye følelser, det å gjøre henne jeg elsker og har sterke følelser for så godt. Om vi har sex og jeg merker at hun ikke nyter, stopper også nytelsen for meg.

Jeg har aldri savnet å ha sex uten følelser. Ser for meg at det ikke kan bli like godt. Kunne ikke tenkt meg å slikke en dame jeg ikke har sterke følelser for. Jeg legger nok mye kjærlighet i elskoven, og føler at det gi oss begge større nytelse.

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

På hvilken måte er det magisk? Vil gjerne høre en mann sine synspunkter på dette. Jeg har spurt de jeg har ligget med men de har aldri et svar på hva forskjellene er. Han jeg hadde et godt forhold med og et bra sexliv med hadde heller ingen tanker eller meninger om det annet enn at den seksuelle kjemien vi hadde var perfekt, men fikk inntrykk av at han mente det ikke hadde noe med kjærlighet å gjøre. E

Hva er forskjellen på knulling og elskov mener du? Kan man ikke ha røff og hard sex og samtidig definere det som elskov, for eksempel? Hva om du for eksempel har tydelige seksuelle preferanser som du ikke får møte med en person du elsker. La oss ta en blow job som eksempel. Du elsker å bli sugd, det er noe av det beste du vet, men kvinnen du elsker liker ikke å suge. Vil ikke dette være krasjende verdier, og kanskje påvirke følelseslivet og sexlivet i negativ grad? Nå går jeg ut ifra at sex er viktig for deg og limet i et kjærlighetsforhold. For noen er jo ikke sex så viktig, men da har de gjerne ingen preferanser innen sex heller. 

I mitt hode er forskjellen nettopp det at røff og hard sex ikke passer inn i begrepet elskov. Det har man fordi man er kåt og ønsker sex for sexens egen del. Elskov er mer noe man gjør fordi man elsker personen og ønsker å være nær denne.

For å prøve på en formulering så er knulling omtrent bare fokus på kjønnsorganer, aktiviteten og orgasme, mens elskov dreier seg mer om hele kroppen, personen man er med, og det mentale som binder to mennesker sammen. Der følelsen av å være nær en spesiell person betyr mer enn en orgasme.

Litt usikker på hva spørsmålet var i resten? Det er jo ikke sjelden at man har preferanser som partneren ikke deler, men hva mer lurte du på?

2 hours ago, Trolltunge said:

Jeg ser det slik at vi har et behov for sex. Ja vi kvinner også. Det vil si at har vi en seksualitet som ikke er for skadet av skam og vonde opplevelser er det et fysisk behov, som i stor grad er selvgående (behovet dukker opp med jevne mellomrom, om det er "beleilig" eller ikke). 

Det medfører at det er behov for sex også når vi ikke har partner. Kan være veldig krevende også. 

Så er det nok slik at veldig mange av oss kvinner likevel ikke våger å ha sex med hvem som helst, selv om man er tiltrukket og kåt. Det har både med at vi forventes å ha selvkontroll og at vi kvinner risikerer en del negative ting ved å ha sex, som det er større risiko for når det er en person som ikke har en relasjon til oss som (forhåpentligvis iallefall) gjør at vedkommende har respekt og omtanke for oss. 

Jeg kunne fint ha sex uten kjærlige følelser, men på grunn av risikoen for ulikt kunne jeg ikke ha sex uten å være ganske så trygg på personen. Uansett hvor kåt ble det ikke sex om jeg ikke kunne vurdere en mann som trygg. Det skulle mye til, så i praksis ble det egentlig kun menn jeg allerede hadde hatt sex med, men i og med at mange menn tror at da har man fremdeles følelser for dem var det også en risiko, om ekser hadde forhåpninger om at forholdet kunne blomstre opp igjen. 

Så i praksis var det vanskelig å stille det seksuelle behovet når jeg var singel, selv om jeg egentlig ikke trenger annet enn to "følelser" for å ha sex: Føle meg trygg og føle tiltrekning. 

Jeg tror det er enklere for menn å ha sex uten annet enn lyst og tiltrekning, fordi menn ikke har samme risikoer for at slikt innebærer risiko for dem. 

Kunne jeg ha visst at jeg ble behandlet bra i en slik sårbar situasjon hadde det å gi etter for kåthet trolig skjedd mange ganger, selv om jeg ikke hadde kjærlige følelser. 

Jeg tror det er risikoen vi kvinner løper ved å ha sex uten følelser, samt at det ennå eksisterer mentalitet om at vi kvinner skal være "dydige", for ellers rammes vi av fordommer og skam, som gjør at det mange kvinner ikke våger å ha sex uten at en del faktorer er på plass, og også at mange kvinner selv da lager seg "rammer" for når det er greit å ha sex. At det skal skje kun i kjærlige og seriøse forhold. 

Det er vel egentlig ikke nødvendig, men det er definitivt det tryggeste for kvinner, så da er det også mange kvinner som mentalt innstiller seg på at sex er noe de kun kan og skal ha i forhold. At annet er feil. 

Egentlig er det redsel for skam og ubehag som ligger bak at trygge rammer rundt sex (ha det kun i forhold) er best for kvinner, men det er bedre å tenke og selv føle at det er et romantisk valg. 

Helt enig. Her klarte du å formulere mye bedre enn meg årsaken til det som jeg har observert av kjønnsforskjeller. At det egentlig ikke ligger på at kvinner i større grad enn menn trenger følelser for en person for å kunne ha sex, men er heller offer for sosialt stigma og generelt høyere risiko ved å ha litt mer tilfeldig sex. Hun har tross alt en risiko for å bli gravid og potensielt bli skadet av feil mann. Når kvinner i tillegg er mer kresne og mer skal klaffe for at hun tenner på en tilfeldig sexpartner er det jo naturlig at terskelen blir høyere.

Dog har jeg sett at ingenting av dette gjelder bare mannen er kjekk nok...

Endret av Uredd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg litt "uheldig" innen sex. Har hatt mange dårlige sexopplevelser, de aller fleste uten særlig følelser, men med en viss grad av kjemi og tiltrekning. Men veldig mange 3-jukkere som jeg kaller dem, overkåte og  med hastverk. Skuffende, når man selv må komme i mål mens fyren ved siden av bryr seg mer om klokka...  

Fant en jeg ble gift med, men den seksuelle kjemien var ikke tilstede - så det ble fem år med innmari kjedelig sex helt uten lyst. Ojoj.  Etter det har det vært ymse, men jeg har  til gode å møte en fyr  der følelsene er gjensidige og sexen er god. Den eneste gangen jeg hadde noe som kunne minne meg om det (man har jo alltid en viss fantasi om ting man ikke opplever) var da jeg traff en fyr en periode, kun for sex. Vi møttes jevnlig og et par ganger der ble det ganske så nært og fint, og da han la armen rundt meg og kysset meg på pannen, ja da kjente jeg at dette var godt. Og at kanskje er det sånn det er å ha sex med noen man liker og som liker meg.. 

jeg håper en dag jeg får en GOD seksuell opplevelse med noen jeg er glad i.  Lever i håpet... 

Anonymkode: d9819...0db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...