Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min prater mye i søvne. Som i natt, da han sa "jeg syns hun er søt". Han kan finne på å si mye annet rart også, men jeg ser det litt i sammenheng med at han har fått ei ny jente på jobben, som han har snakket litt om. Ikke det at det egentlig har noe å si, og jeg har ingen planer om å snakke med ham om dette, eller lage noe konflikt ut av dette. Jeg vil egentlig bare at noen skal snakke meg litt vekk fra den lille sårheten jeg dessverre må innrømme at jeg kjente litt på... Er det noen som har tips til hvordan forholde seg til dumme tankerekker sånn generelt?

Blir glad for råd 😊

Anonymkode: d744a...73a

Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet

Kan være deg han snakket om også 🙂🙂🙂

AnonymBruker
Skrevet

Haha😊 Hadde sagt det til han på en humoristisk måte.

Anonymkode: 930ae...3df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ha tatt det opp med han fordi det plager deg. Han kan jo kke kontrollere hva han sier i søvne, men det er jo greit at dere prater sammen. Uansett trenger det ikke å bety noe som helst. Jeg drømmer mye rart for tiden, og jeg er veldig glad jeg ikke snakker i søvne. 

Anonymkode: 76e55...c2c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han sover jo 🙈 man får ikke akkurat kontrollert det. Jeg har snakket om dopapir liksom... kom visst frem til at jeg likte Lambi best 😂 samboer hadde latterkrampe 

Anonymkode: 1e698...a57

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at han innrømmer hva han tenker om andre damer i søvne. Har du prøvd å snakke med han? I søvne? 

Kunne ikke blitt sur om det var min type, for å være ærlig. Det rr ganske morsomt.

Anonymkode: 1ba93...420

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om andre folk hele tiden, både menn og kvinner, og har sex i drømmene også iblandt. Men er på 15. året i et monogamt forhold og har aldri vært i nærheten av utro.

En gang klikket jeg på mannen da, fordi han ikke ville gi meg tyggispakka jeg hadde i fleecejakka jeg visstnok hadde på meg. Skreik og freste. Ble ganske flau da jeg våknet til og var naken og mannen hadde latterkrampe. 😅

Drømmer er ikke virkeligheten.

Anonymkode: ade91...45a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

He talks about you in his sleep

There's nothing I can do but keep

On crying when he calls your name, Jolene...

Anonymkode: 4cf0c...746

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg over hva han sier i søvne om du ikke ser noen andre faresignaler... 

Sist jeg drømte, drømte jeg om at thomas giertsen hadde kidnappet kjæresten min. 😕

Anonymkode: 0bedd...a95

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det siste jeg snakket om i søvne, var at jeg hadde funnet ut hvordan jeg kunne få mindre vondt i armen. 

Samboer spurte hvordan da? 

Fordi da skjærer den litt. Jeg har den under skuldra. 

Hvordan kan det gjøre mindre vondt når den skjærer? 

Fordi den skjærer armen åpen så det ikke blir sår. 

Det blir jo mere sår når kniven skjærer? 

Nei! Slutt! Kniven er jo en tablett. 

En smertestillende? 

Legg deg! Jeg orker deg ikke, du snakker bare om kniver og vil at jeg skal skjære meg opp så du kan stjele blodet mitt! Du er ond! 

Så, alt man sier i søvne er helt sant, altså... 🧐

Anonymkode: 95c79...e2e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg drømmer om andre folk hele tiden, både menn og kvinner, og har sex i drømmene også iblandt. Men er på 15. året i et monogamt forhold og har aldri vært i nærheten av utro.

En gang klikket jeg på mannen da, fordi han ikke ville gi meg tyggispakka jeg hadde i fleecejakka jeg visstnok hadde på meg. Skreik og freste. Ble ganske flau da jeg våknet til og var naken og mannen hadde latterkrampe. 😅

Drømmer er ikke virkeligheten.

Anonymkode: ade91...45a

Seriøst, jeg lo høyt av denne 😂😂😂😂😂

Anonymkode: 84fcc...f97

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I drømmer skjer det mye rart, det er ikke noe man kontrollerer. 

Anonymkode: 0ddea...a27

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan du ikke gjøre klar opptaksfunksjonen på tlf din?. Og så starter du denne når han begynner å bable. Til frokost spiller du dette av for han, og med et smil;😉jasså gitt, hvem er dette da?😉. Så hvis det på sitt værste skulle tenkes at han er utro slutter han fort med det nå. Vet nå at han alltid vil røpe seg😱

Endret av PITTY
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

B2D2519B-DCF9-4E54-9A9F-35A54CA9D6CB.jpeg

Anonymkode: b4ab7...08b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...