AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Jeg er nok en av de som trekker snittet bare så det er klart. Går jeg med shorts eller bukser får jeg ofte en bul som er ganske tydelig. Er ikke stiv eller noe så eneste måten å unngå dette på er å kjøpe større klær. Klær som da ellers er for store. Og de sitter virkelig ikke bra. Jeg har selv ingen problemer med bul, men er redd for å at kvinner skal bli støtt og i verste fall anmelde meg. Vil nødig bli hentet av politiet på jobb. Hadde vært utrolig skamfullt. Anonymkode: fbd0b...78d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Anmelde deg fordi du har en penis? Blir som å anmelde en kvinne fordi man kan skimte en kul fra en brystvorte gjennom klærne. Anonymkode: 7fa3f...af0 20
Østkantgutt1913 Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Bare å bruke fantasien Digg når dama rir, begge veier
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Hvis det er joggebukse/ treningsbukse så har jeg bare lyst til å sette meg ned og begynne å kose med den gjennom stoffet. Lite som tenner meg mer enn å vekke den til live gjennom mykt stoff. Anonymkode: 88c44...faf 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 lsklars skrev (44 minutter siden): Bare å bruke fantasien Digg når dama rir, begge veier What? Det har ingenting med saken å gjøre Anonymkode: f6227...7d3 3
Milky Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Annmelde? Ingen kan annmelde deg for å ha en penis. Og de færreste stirrer på skrittet til fremmede. Spesielt få kvinner som er interessert i å stirre på kuken til menn 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Det er helt normalt at det er en bul der. Jeg går ut ifra at du ikke mener ståpikk men rett og slett bare en vanlig bul? Du kan ikke bli anmeldt for noe sånt. Om jeg studerer en mann som jeg syns er tiltrekkende og ser at han har bul, så syns jeg jo det er sexy. Anonymkode: a72d2...fb7 7
Gjest Mr Bergen Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Jeg synes det helt klart er forfriskende å se menn med bul i joggebuksen, gir god næring til fantasien
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Jeg legger overhode ikke merke til om menn har bul - hvorfor i all verden skulle jeg drive å stirre mannfolk i skrittet? Anonymkode: ca735...d5f 16
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Jeg synes det er litt harry, tenker at du burde kjøpe større bukse. At du vil ha en bukse som sitter bra, er ikke det veldig jentete? Anonymkode: 84b3d...f7d 2
Gjest TheCatLady Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Eh? Trodde det var snakk erigert penis, men å ha bul i buksa handler vel ikke om noe annet enn at man antar at du er mann og har penis. Hvorfor skulle man bli støtt av det? Jeg har for øvrig ikke vane for å stirre menn i skrittet heller. Om den var erigert så vil jeg tro at de fleste ville ha hatt nok sosiale antenner til å prøve å skjule det.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 Ja, ringer politiet øyeblikkelig jeg ser en mann med bul Anonymkode: e4a81...f97 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 Nei. Du er mann og har penis. Det kan du ikke anmeldes for, og det er også helt normalt. Jeg tenker ikke på det om jeg ser menn med bul i buksa. Men, er det en mann jeg synes er attraktiv, så er bul ekstremt tennende. Da får jeg lyst til å presse meg mot bilen hans og kjenne at den vokser mellom bena mine Anonymkode: 905ad...e10 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): presse meg mot bilen hans 😅 Anonymkode: 17106...9e8 10
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei. Du er mann og har penis. Det kan du ikke anmeldes for, og det er også helt normalt. Jeg tenker ikke på det om jeg ser menn med bul i buksa. Men, er det en mann jeg synes er attraktiv, så er bul ekstremt tennende. Da får jeg lyst til å presse meg mot bilen hans og kjenne at den vokser mellom bena mine Anonymkode: 905ad...e10 Samme her, ekstremt turn-on... Regner med du mener bulen hans og ikke bilen, da. 🤣 Anonymkode: a72d2...fb7 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her, ekstremt turn-on... Regner med du mener bulen hans og ikke bilen, da. 🤣 Anonymkode: a72d2...fb7 Det ble litt feil ja 😅 Anonymkode: 905ad...e10
fitnessfreak91 Skrevet 6. mars 2021 #17 Skrevet 6. mars 2021 Nei. Menn har bul i buksa, enten de har stå eller ikke. Det er sånn de er skapt.
Gjest Saph Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 Legger ikke merke til bul. Stirrer ikke folk i skrittet. Det er det bare merkelige folk som gjør.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #20 Skrevet 6. mars 2021 Jeg stirrer egentlig aldri på menns skritt, tror jeg. Har ihvertfall aldri tenkt over problemstillingen. Så nei, selvfølgelig gjør det ingenting. Sånn er jo menn skapt. Anonymkode: 6845b...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå