Gå til innhold

Sex på sofaen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi venter på ny seng og kona har solgt den gamle før vi fikk den nye.. Er tvunget til å ha sex på sofaen fram til den nye senga kommer. Syns dette er litt kronglete og trangt.. Hvilke stillinger er best til dette? 

Anonymkode: 68ca7...074

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han sitter i sofaen og jeg er på topp og rir han 
Doggy, det funker jo alle steder 

Anonymkode: aa023...5b3

• Liker 3
Skrevet (endret)

«Du starter først med å takke din frue for innkjøp av ny seng. Det gjør du ved å fast og bestemt lede henne til sofaen og gi henne en deilig runde med slikking. Når hun er god å mør, så kanskje hun finner ut at hun vil gjengjelde tjenesten. Da er det på tide å flytte over i en annen variant der du ligger i sofaen. Når det er gjort er det kanskje på tide med litt kjønn mot kjønn. Da kan du sitte i sofaen mens du lar henne ta seg av alle bevegelsene og du lar hendene dine kjærlig gli over ryggen hennes. Hvis du har en fin vibrator, kan hun lene seg bakover og støtte seg mot sofabordet mens du f.eks. bruker en we-vibe melt mot klitoris og kjærtegner brystene hennes. Nå kan dere gjerne trene pc-musklene sammen (protip: hvis hun sliter med å komme over kanten, så be henne fokusere på pc-musklene i stedet for vibreringen og være tålmodig). Etter at hun har fått en orgasme eller to, så kan du kanskje ta henne bakfra mens hun lener seg mot sofaen. Da bør hun være god og mør så da er det bare å kjøre på til du vippes over kanten. NB! Husk at ei ny seng alltid skal innvies på lidenskapelig vis! Bruk gjerne stillingsguiden vår til å finne noen passende innvielsesritualer :)»

- Fiolmannen («Jeg dikterer, du skriver», sa han etter at jeg hadde lest spørsmålet ditt høyt for ham)

Endret av Fioljenta
  • Liker 3
Gjest Gyros
Skrevet

Vi hadde på sofaen i natt. Ingen ny seng, men ulike slikkevikler skulle utforskes. Den beste ble halvveis liggene på skrå i sofaen. Fruen koste seg, men sovnet.

Fikk vekket henne, slikket videre med en glassdildo inni som jeg roterte. Det tok helt av og hun sprutet i flere omganger mens jeg slikket. Hun var ikke fornøyd ennå, og ville ha pålen dypt inn. Noe jeg ikke kunne motstå. Hun kom voldsomt flere ganger med slike altomfattende orgasmer som hun liker.

Om det var lurt å ta omgangen i sofaen? En pute ble temmelig våt og skinnsofaen også, men det var sinnsykt heftig, så det angrer vi ikke på. Jeg måtte tømme meg til slutt inni henne i senga. 

I dag er det min tur i sofaen. Massasje og sug. Gleder meg!

Skrevet

Sex på sofaen har vi hatt endel av. 
Beste jeg synes er der hun sitter med rompa på kanten, støtter opp med litt puter i ryggen så hun sitter behagelig.
Jeg kneler på gulvet foran henne, og slikker henne. I denne stillingen slipper jeg kink i nakken og kommer herlig til i hele blomsten hennes med min munn. 
Sofaen vår passe høy, slik at når jeg reiser meg fortsatt på kne, kommer «pålen» i akkurat samme høyde som musa hennes, da kan jeg lett gli inn i henne, samtidig som hendene kan kjærtegne hennes pupper. Mange varianter i hvor hun gjør av bena. Støtter føttene på skuldrene mine, på gulvet, på salongbordet bak meg, eller jeg tar tak i dem og holder dem oppe mens jeg støter i henne.

Mulighet for herlig elskov i en sofa ja 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...