AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Begynner og bli så utålmodig. Var sikker på at fødselen ville starte med et skikkelig brak i natt men ingenting har hendt. Er jeg den eneste som fra i natt vil begynne og gå på overtid?? Er førstegangs fødende så er ganske bekymra nå. Hvordan hadde dere det? Ingen kynnere her ingen smerter enda.. Kjenner bitte litt mensen smerter men varer ikke så lenge. Også har hodet heldigvis festet seg. Hva gjør jeg dere? For å drøye tiden hvertfall... Anonymkode: cbeea...542
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Heter ikke overtid selvom du er over termindato. Det er vanligst å føde uken etter termin, hvertfall for førstegangsfødende. Du kan trøste deg med at innen 14 dager har du baby i armene dine uansett! Anonymkode: 8cf7f...b92 4
asterix Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Jeg har født 9 ganger og ingen av fødslene begynte så tidlig som du er nå faktisk.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Jeg fødte 10 dager over termin og hadde ingen tegn i forkant. Våknet om natten av at riene startet og fødte 4 timer senere. Anonymkode: 00cd9...72e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Det er 9 dager til du er på overtid 😅 selv fødte jeg uke 40+3, skal sende deg mange gode fødetanker! ✨✨ ikke lenge igjen uansett! Anonymkode: 10c12...cf2 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Vanlig at man går over termin som førstegangsfødende. Jeg hadde absolutt ingen tegn til fødsel på termin, så jeg fryktet igangsettelse og mye styr. Fødselen startet av seg selv 8 dager over termin. Anonymkode: 2e2c2...323 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Kjente ingen tegn på fødsel før jeg fødte fem dager etter termin. Husk at termindato ikke er en skal-komme-innen-dato. Helt vanlig å gå over termindato, spesielt som førstegangs. Anonymkode: 46ec0...73c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Det kan skje plutselig. Lykke til 😃 Anonymkode: 2f75d...1e1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Vannet mitt gikk på termindato i fjor. Ingen tegn og var aktiv med en del planer den dagen. Ble utålmodig som deg fordi man har jo gått å ventet på denne dagen (selv om jeg visste at jeg selvfølgelig kunne gå over) vannet gikk klokken 19 om kvelden uten noen tegn i forkant. Og baby var ute 7 1/2 time etterpå men hvorfor er du bekymret fordi det ikke har skjedd noe? Du vet jo at du kan gå over termindato. Anonymkode: a5e0d...7b9 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Fødte 6 dager etter termin (41+2). Null tegn til fødsel før riene startet som smått tidlig på morgenen med påfølgende fødsel samme kveld. Helt normalt, men de siste dagene er laange! Anonymkode: 27d6e...801
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Blir ikke 1/3 eller 1/4 igangsatt? Hvorfor er det her overraskende? Anonymkode: a0b15...a64 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 Termin er vel 40+3? Anonymkode: b7868...ae9 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 Hadde bare bittelitt mensmurringer i de siste ukene. riene og fødsel startet 40+4 uten noe forvarsel. Styrtfødsel så alt skjedde med et brak. Det kan skje når som helst nå, håper du slipper å gå lenge over 😄 Anonymkode: 78cf0...37a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Hadde også få tegn på at noe var på gang. Ble etterhvert igangsetting etter trivselskontrollen 7 dager over termin pga. lite fostervann. Anonymkode: 68a34...e6a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Begynner og bli så utålmodig. Var sikker på at fødselen ville starte med et skikkelig brak i natt men ingenting har hendt. Er jeg den eneste som fra i natt vil begynne og gå på overtid?? Er førstegangs fødende så er ganske bekymra nå. Hvordan hadde dere det? Ingen kynnere her ingen smerter enda.. Kjenner bitte litt mensen smerter men varer ikke så lenge. Også har hodet heldigvis festet seg. Hva gjør jeg dere? For å drøye tiden hvertfall... Anonymkode: cbeea...542 Takk for alle svar dere ❤️ så koselig og se over hvordan dere opplevde det hele.. Ja sant som dere fleste sier også. Det kan jo skje når som helst! Er bare ivrig etter og se babyen min snart ❤️ vi begge faktisk Anonymkode: cbeea...542
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for alle svar dere ❤️ så koselig og se over hvordan dere opplevde det hele.. Ja sant som dere fleste sier også. Det kan jo skje når som helst! Er bare ivrig etter og se babyen min snart ❤️ vi begge faktisk Anonymkode: cbeea...542 Gleder meg så mye. Men jeg bør jo sette også pris på den siste egentiden jeg har også før baby popper 😂😊 Anonymkode: cbeea...542
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #17 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vannet mitt gikk på termindato i fjor. Ingen tegn og var aktiv med en del planer den dagen. Ble utålmodig som deg fordi man har jo gått å ventet på denne dagen (selv om jeg visste at jeg selvfølgelig kunne gå over) vannet gikk klokken 19 om kvelden uten noen tegn i forkant. Og baby var ute 7 1/2 time etterpå men hvorfor er du bekymret fordi det ikke har skjedd noe? Du vet jo at du kan gå over termindato. Anonymkode: a5e0d...7b9 Bare ivrig rett og slett. Alle maser også ikke sant. Blir litt stressa av det. Men prøver så klart og ta det masse med ro ❤️ Anonymkode: cbeea...542
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gleder meg så mye. Men jeg bør jo sette også pris på den siste egentiden jeg har også før baby popper 😂😊 Anonymkode: cbeea...542 Jeg så noen kalte disse dagene for bonusdager Prøvde å bruke dem på å finne på koselige ting med mannen min, de siste dagene hvor det var bare oss to. Anonymkode: 68a34...e6a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #19 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg så noen kalte disse dagene for bonusdager Prøvde å bruke dem på å finne på koselige ting med mannen min, de siste dagene hvor det var bare oss to. Anonymkode: 68a34...e6a Jaa vi gjør akkurat det samme nå haha han har tatt seg fri fra jobb så nå er det bare oss to. Det blir et savn og ikke ha disse dagene igjen på veldig veldig lenge. Men så sier d Jo dem det at barn også utfyller et hjem ❤️ Anonymkode: cbeea...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå