Gå til innhold

Jeg synes det er så kleint å gratulere pappa med dagen, skal jeg klemme han eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

😂😂

Anonymkode: 0752b...8bf

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke er klemmere, så klemmer dere ikke.

Hva gjorde du de andre bursdagene?

Klemte han deg på DIN bursdag?

Har du klemt din far før?

Anonymkode: 2381a...2d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri klemt min far. 

Du gjør det du selv føler for, ikke hva du tror andre forventer. 

Anonymkode: 66cb2...7b9

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ingen klemmer i utgangspunktet, men min far klemmer jeg. Hvis vi ser bort fra korona, hvordan er du til vanlig? Er du blant dem som bruker klem istedet for et håndtrykk av og til, selv med folk som står deg mindre nær enn din far? Jeg er sikker på at han vil sette stor pris på en klem. Voksne menn klemmer sjelden feks kompiser, damer kan klemme venninner. Derfor tror jeg fedre har ekstra behov for en klem 🤗🤗

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klemmer og kysser pappaen min fordi vi har et utrolig nært og godt forhold. 
Du gjør det som faller deg naturlig. Er det ikke naturlig at dere klemmer så gjør du ikke det. 

Anonymkode: 72885...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine er de eneste jeg klemmer og jeg har ikke klemt dem siden før korona. Det er trist, men samtidig er jeg veldig glad de tar tiltak og regler på alvor. De er jo ikke helt unge lenger. Men selv om det er trist å ikke kunne klemme dem er det viktigste at vi får sett hverandre. Selv om det har blitt sjeldnere det også etter korona. Håper man snart får kontroll på dritten selv om jeg er redd det blir lenge til. 

Anonymkode: 936f3...f63

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hva som er vanlig for dere. Jeg og min far klemmer aldri, har ikke gjort det siden jeg var 3-4 år. Ingen andre i familien heller. Jeg er ingen klemmer, men tror det er fordi jeg aldri ble vant til det og synes det er litt trist. Så jeg klemmer på barna mine hele tiden (de er unntaket ;)), og oppfordrer også mannen til å aldri slutte med det. Barna har blitt skikkelige klemmere, så jeg håper vi fortsatt får klemmer fra dem når de blir voksne. :)

Anonymkode: 00e5d...cc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skriver dere på bursdagskort til fedrene deres?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Feks «Gratulerer med dagen Pappa. Håper dagen blir super. Kjempe glad i deg. Klem (navn)» 

Kort og enkelt 😊

Anonymkode: 72885...fb3

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gratulerer med dagen gamle ørn 🙂

Hilsen yndlings sønnen din 

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt lar du være å klemme nå når vi har en pandemi.

Anonymkode: b6913...3e1

Skrevet

Selvfølgelig kan du klemme faren din om du vil. 

Hilsen stolt pappa som får nattaklemm av sin tenåringsdatter hver kveld :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid klem faren min når jeg var barn og tenåring, og nå som voksen klemmer jeg faren min fortsatt masse når jeg er på besøk. Men det har jo alltid bare falt meg naturlig da jeg var og er pappadalt 😂 

Anonymkode: a96e2...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har klemt pappa én gang, og det var i bryllupet mitt 😅 Ingen av oss er klemmere. Svigerfar derimot er klemmer, så han får gjerne en klem når han har bursdag (men ikke under korona). 

Anonymkode: 8846d...f47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...