AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Jeg har tatt fag som kan gi meg rett til å komme inn på studie under 23/5 regelen, problemet er at jeg ikke har nok praksis. Men nå nylig fant jeg ut at man kan komme inn likevel under denne regelen om man har nedsatt arbeidsevne, man trenger bare en attest fra lege eller NAV. Er det noen som har kommet inn på studie under 23/5 regelen med nedsatt arbeidsevne som en del av de 5 årene med praksis? Hvor mye av de 5 årene ble dekket av attesten om nedsatt arbeidsevne? Takk for svar Anonymkode: 3c9dc...f55
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Det er helt uproblematisk å få hele eller deler av praksiskravet dekket med nedsatt arbeidsevne. Du må ha attest fra lege/nav der det står hvor mange prosent (50 prosent el 100 prosent f.eks) arbeidsevnen er nedsatt, og tidsrom. Anonymkode: 099f7...45e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Jeg brukte AAP tiltakspapirer og sykemeldinger som dokumentasjon på nedsatt arbeidsevne. Kom inn med 23/5 regelen Anonymkode: 2e11b...cae
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brukte AAP tiltakspapirer og sykemeldinger som dokumentasjon på nedsatt arbeidsevne. Kom inn med 23/5 regelen Anonymkode: 2e11b...cae Ok, jeg tenkte man faktisk måtte få skrevet en spesiell attest, men da kan jeg bare bruke tiltakspapirene da 😊 Takk for svar 😊 Ts Anonymkode: 3c9dc...f55
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok, jeg tenkte man faktisk måtte få skrevet en spesiell attest, men da kan jeg bare bruke tiltakspapirene da 😊 Takk for svar 😊 Ts Anonymkode: 3c9dc...f55 Så lenge det står dato og prosent så skal det være greit. Men snakk med samordna opptak bare for sikkerhets skyld Anonymkode: 2e11b...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå