Skorpion91 Skrevet 6. mars 2021 #1 Del Skrevet 6. mars 2021 Hei, Vi vurderer muligens kjøkken fra Power, og vet at de jevnlig har slike kampanjer som nå med 40% rabatt. Er det noen som vet hvor ofte disse kampanjene kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 7. mars 2021 #2 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg ville ikke kjøpt kjøkken fra power Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Del Skrevet 7. mars 2021 knulleGuden666 skrev (5 timer siden): Jeg ville ikke kjøpt kjøkken fra power Hvorfor ikke? Er så fint med slike svar som ikke svarer på spørsmålet og er uten begrunnelse... Når alternativet er IKEA, Epoq eller Power ser jeg ikke hva som skal gjøre det dårligere enn de andre? Skulle selvfølgelig kjøpt HTH eller lignende, men når økonomien ikke tillater så kommer vi ikke så langt... Anonymkode: 26e2d...708 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 7. mars 2021 #4 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke? Er så fint med slike svar som ikke svarer på spørsmålet og er uten begrunnelse... Når alternativet er IKEA, Epoq eller Power ser jeg ikke hva som skal gjøre det dårligere enn de andre? Skulle selvfølgelig kjøpt HTH eller lignende, men når økonomien ikke tillater så kommer vi ikke så langt... Anonymkode: 26e2d...708 Har hørt mye klager på kjøkken fra power, men har selv ingen erfaring med de. Selv kjøpte jeg kjøkken fra sigdal og er svært fornøyd med det, bedre å betale litt mer for kvalitet enn litt mindre for elendig kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion91 Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mars 2021 Var ikke meningen å skrive som anonym i sted. Skulle gjerne ha kjøpt Sigdal selv, men når budsjettet er veldig begrenset må vi gjøre det beste ut av det. Alternativet vårt er "billig" kjøkken eller ingen kjøkken 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Del Skrevet 7. mars 2021 Ville heller kjøpt ikea. Anonymkode: 527b2...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg anbefaler ikke kjøkken fra Power, skrog og skuffer virker solide, fronter og hengsler er elendig kvalitet. Det var også veldig vanskelig å sette opp. Meget misfornøyd, har klaget minst fem ganger allerede, i går datt en front av pga hengslene og skrua ødela sponplaten. vil du ha et rimelig kjøkken går du for IKEA. Har du mulighet, ville jeg gått for HTH eller Sigdal, billigere på sikt med noe som varer. Anonymkode: 3d358...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Del Skrevet 7. mars 2021 Det er vel Norema kjøkken det selges på Power er det ikke? Anonymkode: aeddb...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 knulleGuden666 skrev (På 7.3.2021 den 17.57): Har hørt mye klager på kjøkken fra power, men har selv ingen erfaring med de. Selv kjøpte jeg kjøkken fra sigdal og er svært fornøyd med det, bedre å betale litt mer for kvalitet enn litt mindre for elendig kvalitet Personlig har jeg kjøpt kjøkken fra Sigdal 2 ganger, og har bare dritt å si både om kvalitet og kundeservice. TS, er spent på hvordan det gikk med deg og dette kjøkkenet, eller om andre har erfaring med Norema fra Power? Vurderer selv. Anonymkode: ae043...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.J. Skrevet 9. februar 2023 #10 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg kjøpte norema kjøkken fra power. Bestilte i juni (2021), avtalt levering i august. Forsinkelser og mangler hele veien. Tok i bruk kjøkkenet rett før jul. Mangler fortsatt en tak fôring. Kvalitetmessig, er alt bra, og er kjempe fornøyd så langt. Laaang prosess.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #11 Del Skrevet 9. februar 2023 Hvor mye kostet kjøkkenet uten hvitevarer? Anonymkode: 1df2c...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.J. Skrevet 12. februar 2023 #12 Del Skrevet 12. februar 2023 Kjøkkenet mitt er ikke stort, så prisen blir ikke sammenlignbar. Du kan få gratis tegnetime, velg en type kjøkken og få en prisoverslag. Gjør du det andre steder og andre kjøkken med samme løsning, kan du sammenligne pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå