Gå til innhold

Når kommer de nye episodene av TWD på Fox Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste at den første episoden er sluppet ut allerede, men når kommer den i Norge?

Anonymkode: 65963...225

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekket fox sine sider på facebook, og der har de skrevet  at man kan se episode 17 på disney+ 😊 neste episode kommer vel på mandag. 

Fox skal vist legges ned så mulig det er derfor det ikke har blitt sendt på tv :)

Anonymkode: 4416b...f0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sjekket fox sine sider på facebook, og der har de skrevet  at man kan se episode 17 på disney+ 😊 neste episode kommer vel på mandag. 

Fox skal vist legges ned så mulig det er derfor det ikke har blitt sendt på tv :)

Oi, Skal Fox legges ned? Så man kan ikke se på tv, men må betale for dplay? Ærlig talt, etter fadesen med nissene vil jeg ikke gi dem en krone.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Oi, Skal Fox legges ned? Så man kan ikke se på tv, men må betale for dplay? Ærlig talt, etter fadesen med nissene vil jeg ikke gi dem en krone.

Fox har ingenting med dplay å gjøre. 

Skrevet
On 3/6/2021 at 7:21 PM, AnonymBruker said:

Du må abonnere på Disney +. De har tatt over Fox og har laget en egen del som heter Star hvor alle seriene til Fox ligger. Jeg betaler 55,- i mnd, kan ikke klage på det. Å ha tv-abonnement koster mer 😁

AnonymBruker
Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Du må abonnere på Disney +. De har tatt over Fox og har laget en egen del som heter Star hvor alle seriene til Fox ligger. Jeg betaler 55,- i mnd, kan ikke klage på det. Å ha tv-abonnement koster mer 😁

Disney  koster nå 86 kr mnd pluss minus  noen kr. Husker ikke helt.  Men de er så vært de kr. 

Anonymkode: 39d9d...ed6

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Disney  koster nå 86 kr mnd pluss minus  noen kr. Husker ikke helt.  Men de er så vært de kr. 

Anonymkode: 39d9d...ed6

Kjøper man 1år så blir det litt billigere, det gjorde jeg når prisen var så lav 👍 men enig, det er vel verdt pengene! 

AnonymBruker
Skrevet

Disney og ikke dplay. My bad. Dumt at jeg ikke kan se det på tv, men må abonnere på en strømtjeneste til. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...