AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Hei. Jeg jobber i et selskap som startet i Norge, men har ekspandert til mange land. Jeg har marketing ansvaret for Skandinavia i dag, men skal også ta over ansvaret for global merkevareutvikling og veilede de andre markedene på prosesser der i dag. Skal komme med forslag til ny tittel, som fremdeles gjør det tydelig at jeg har marketing ansvaret lokalt. Noen som har noen gode ideer? Tittel i dag: Head of marketing Scandinavia Har tenkt på: - Global Head of Brand and regional marketing Scandinavia - Head of global brand and regional marketing Scandinavia - Head of global brand and marketing Scandinavia Andre innspill og noen som har sett kombinasjon av disse rollene før? I en relativt liten start-up har vi ikke nok ressurser til å ansette dedikerte personer til å fylle rollene. Anonymkode: 8b1a3...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå