Gå til innhold

Hvordan kombinere en global med en regional rolle i tittelen?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg jobber i et selskap som startet i Norge, men har ekspandert til mange land. Jeg har marketing ansvaret for Skandinavia i dag, men skal også ta over ansvaret for global merkevareutvikling og veilede de andre markedene på prosesser der i dag. Skal komme med forslag til ny tittel, som fremdeles gjør det tydelig at jeg har marketing ansvaret lokalt. Noen som har noen gode ideer?

Tittel i dag: Head of marketing Scandinavia

Har tenkt på:

- Global Head of Brand and regional marketing Scandinavia

- Head of global brand and regional marketing Scandinavia 

- Head of global brand and marketing Scandinavia

Andre innspill og noen som har sett kombinasjon av disse rollene før? I en relativt liten start-up har vi ikke nok ressurser til å ansette dedikerte personer til å fylle rollene.

 

Anonymkode: 8b1a3...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...