Tomaten6 Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Sitter nå å tenker over der, det gikk feil i forholdet.. Jeg en person i begynnelsen av 40 åra og uten barn. Har hatt noen herlige år, med en fantastisk person.. Hvor vedkomne hadde barn ifra tidligere forhold. Noen herlige barn.. Vi hadde helt fantastisk herlig sex og det var opptil flere ganger om dagen. Men, i løpet av et par tre år, så hadde vi flyttet 3 ganger. Vi så at det begynte å slite på forholdet og vanskelig å få barn selv. Da bestemmer vi oss og kjøpe et sted. Reiser å ser på flere og greier ikke helt å bestemme oss. Er jo flere hus som er fine og det må være barne vennelig.. Men det blir bare med drømmen, forholdet dabbet mere av og ble satt på vent. Det jeg tenker på at forholdet hadde fungert, om vi hadde hatt vårt eget sted. Med gressplen og den friheten at dette er vårt. Så sitter jeg her å tenker at, om jeg får barn nå. Så er jeg over 60 år da barnet er i 20 åra.. Jeg tror da jeg har blitt for gammel for barn, trodde ikke jeg ventet så lenge før jeg fikk barn selv.. Ser jo venner rundt om som får barn og det gjør litt med tankene.....
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Jeg får ikke helt tak på åhva det er du spør om eller ønsker råd om? Anonymkode: 7737b...9cc 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Er lett å skylde på ytre ting når forholdet ikke fungerer. Men om boligen var perfekt, hadde en ikke lenger hatt huset å skylde på. Anonymkode: 1f756...ae3 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Tomaten6 skrev (18 minutter siden): Sitter nå å tenker over der, det gikk feil i forholdet.. Jeg en person i begynnelsen av 40 åra og uten barn. Har hatt noen herlige år, med en fantastisk person.. Hvor vedkomne hadde barn ifra tidligere forhold. Noen herlige barn.. Vi hadde helt fantastisk herlig sex og det var opptil flere ganger om dagen. Men, i løpet av et par tre år, så hadde vi flyttet 3 ganger. Vi så at det begynte å slite på forholdet og vanskelig å få barn selv. Da bestemmer vi oss og kjøpe et sted. Reiser å ser på flere og greier ikke helt å bestemme oss. Er jo flere hus som er fine og det må være barne vennelig.. Men det blir bare med drømmen, forholdet dabbet mere av og ble satt på vent. Det jeg tenker på at forholdet hadde fungert, om vi hadde hatt vårt eget sted. Med gressplen og den friheten at dette er vårt. Så sitter jeg her å tenker at, om jeg får barn nå. Så er jeg over 60 år da barnet er i 20 åra.. Jeg tror da jeg har blitt for gammel for barn, trodde ikke jeg ventet så lenge før jeg fikk barn selv.. Ser jo venner rundt om som får barn og det gjør litt med tankene..... Moren min var i midten av 40 årene når hun fikk meg, det har aldri vært et problem i det hele tatt. Har akkurat fått barn selv, og det er jo relativt tungt i starten, så du må tenke på det. Anonymkode: 4abca...bdd 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Det er uklart hva du lurer på, men du får ikke et godt parforhold av gressplen. Anonymkode: e4d3a...95f 9
Tomaten6 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er lett å skylde på ytre ting når forholdet ikke fungerer. Men om boligen var perfekt, hadde en ikke lenger hatt huset å skylde på. Anonymkode: 1f756...ae3 Vi var slitene av flyttingen og finne bra nok bolig.. Hadde boligen vært på plass så sterker det forholdet. Og fått roen til barn 1
Tomaten6 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er uklart hva du lurer på, men du får ikke et godt parforhold av gressplen. Anonymkode: e4d3a...95f Ser meg om og lurer om jeg er blitt for gammel for barn.. Med tanke på jeg vil ha litt tid, med å bli kjent med en ny person. Trenger minst 1 år å bli kjent, før jeg får barn med noen. Knuller ikke på hva som helst..
Tomaten6 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Moren min var i midten av 40 årene når hun fikk meg, det har aldri vært et problem i det hele tatt. Har akkurat fått barn selv, og det er jo relativt tungt i starten, så du må tenke på det. Anonymkode: 4abca...bdd Ja jeg må ha minst 1 år på å bli "kjent" med personen, før barn kommer i bilde.. Så da tror jeg tiden min er forbi
Nymerïa Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Tomaten6 skrev (15 minutter siden): Vi var slitene av flyttingen og finne bra nok bolig.. Hadde boligen vært på plass så sterker det forholdet. Og fått roen til barn Ja, flytting og boligsøk er slitsomt. Men det er ikke i nærheten av like slitsomt som å ha en baby. Hvis flytting og usikkerhet tok knekken på forholdet så hadde forholdet neppe overlevd småbarnsperioden, uavhengig av bosituasjon. Jeg tror det er mye bedre å slå seg til ro med at forholdet ikke var liv laga. 8
Tomaten6 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2021 NymeriaRhoynar skrev (2 minutter siden): Ja, flytting og boligsøk er slitsomt. Men det er ikke i nærheten av like slitsomt som å ha en baby. Hvis flytting og usikkerhet tok knekken på forholdet så hadde forholdet neppe overlevd småbarnsperioden, uavhengig av bosituasjon. Jeg tror det er mye bedre å slå seg til ro med at forholdet ikke var liv laga. Vel barn er jeg glad i og passet baby’r, tørket møkk og lagt dem. Veit alt om det og sove tiden😅 og min bedre halv del hadde barn ifra tidligere forhold.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Tomaten6 skrev (Akkurat nå): Vel barn er jeg glad i og passet baby’r, tørket møkk og lagt dem. Veit alt om det og sove tiden😅 og min bedre halv del hadde barn ifra tidligere forhold. Handler ikke om hvorvidt dere liker barn, men om dere klarer å samarbeide når dere er trøtte eller slitne. Anonymkode: 1f756...ae3 5
tangent Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 Kanskje ville det vært annerledes med bolig. Men det valget tok dere ikke, så det er jo meningsløst å tenke på. Dessuten så er stress en test på hvordan man klarer å samarbeide og bygge hverandre opp. Dere klarte ikke det i den situasjonen. Så det kunne like godt vært annen type stress som skilte dere. Men uansett så er de tankene bortkastet energi. De kommer aldri til å endre det som skjedde. 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 Hadde forholdet vært sterkt nok, hadde det tålt at dere flyttet. Du finner på unnskyldninger for at det ble slutt. Kanskje dere ikke var ment to be... Anonymkode: d37bb...f7e 4
Tiuren Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Dette handler vel i bunn og grunn om å våge, om å satse og investere i forholdet. Tørre å gjøre det før det er for seint. Jeg tror ikke hus hadde løst noe, men det hadde muligens vært et signal til deg selv og partner om at "dette vil vi". 1
Tomaten6 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #15 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde forholdet vært sterkt nok, hadde det tålt at dere flyttet. Du finner på unnskyldninger for at det ble slutt. Kanskje dere ikke var ment to be... Anonymkode: d37bb...f7e Sikkert greit det ble slutt, da den andre parten sluttet å snakke med meg. Og ble surere, tlf tok mere av tiden. Skulle vi på tur så, var tlf mere viktig. Ble ikke noe gøy på slutten, se der var det noe gøy. Og sidemannen sier hæ 30 sek etterpå, dette gjelder ikke bare 1 gang...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 Om drømmehuset hadde vært på plass, så er det ikke sikkert at forholdet ville vart til tross for et felles barn. Det er mange som har forsøkt redde forholdet med et barn, og som har måttet innse at det ikke fungerte. Synes du at det er riktig å sende et lite barn frem og tilbake mellom to foreldre ? Anonymkode: 01fb5...292 2
Tomaten6 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2021 tangent skrev (31 minutter siden): Kanskje ville det vært annerledes med bolig. Men det valget tok dere ikke, så det er jo meningsløst å tenke på. Dessuten så er stress en test på hvordan man klarer å samarbeide og bygge hverandre opp. Dere klarte ikke det i den situasjonen. Så det kunne like godt vært annen type stress som skilte dere. Men uansett så er de tankene bortkastet energi. De kommer aldri til å endre det som skjedde. Akkurat det jeg tror. Og nå er jeg såppas oppi åra. At å tenke på barn i min alder er forbi... Med tanke på jeg trenger tid med evt ny partner og knuller ikke unge med hva som helst.. På hvilken som helst måte, jeg tenker på det. Så tror jeg har blitt for gammel til få barn..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 Tomaten6 skrev (10 minutter siden): Akkurat det jeg tror. Og nå er jeg såppas oppi åra. At å tenke på barn i min alder er forbi... Med tanke på jeg trenger tid med evt ny partner og knuller ikke unge med hva som helst.. På hvilken som helst måte, jeg tenker på det. Så tror jeg har blitt for gammel til få barn.. Oppi åra? Jeg er på din alder og planlegger barn... Anonymkode: 1f756...ae3
Tomaten6 Skrevet 6. mars 2021 Forfatter #19 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Oppi åra? Jeg er på din alder og planlegger barn... Anonymkode: 1f756...ae3 Ikke meningen å tråkke noen på tærne. Men, jeg er like gammel som deg. Og såppas usikker på om jeg vil det lengre. Da jeg trenger såppas tid, med å komme over dette bruddet. Før jeg i tankene på å få en ny kjæreste. Eller knulle noen enda.. Og åtpåtil få barn, etter et par år seinere. Og da nærmer det seg 50...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #20 Skrevet 6. mars 2021 Tomaten6 skrev (1 minutt siden): ... jeg trenger såppas tid, med å komme over dette bruddet. Før jeg i tankene på å få en ny kjæreste. Eller knulle noen enda.. Og åtpåtil få barn, etter et par år seinere. Og da nærmer det seg 50... Hvis jeg var singel nå, hadde jeg fått barn aleine. Anonymkode: 1f756...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå