AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Dere med små barn, type 0-2 år. Hvor ofte har dere sex? Regner ikke med at dette blir en veldig nøyaktig «undersøkelse», ettersom det er et forum om sex. Det går litt trått om dagen hos oss. Vi har sex 1 gang i måneden ca. Skulle helst vært 1 gang i uka for min del, kan alltids onanere for å lette på trykket men savner den nærheten og kjærestefølelsene. Noen tips? Dere som har eldre barn og opplevd det samme, kommer sexlivet tilbake? Anonymkode: d6614...dee
Fioljenta Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Husker ikke hvor ofte, men jeg husker at begge skulle ønske det ble oftere, at vi ble avbrutt og at vi (særlig jeg) var for slitne til å stille inn på elskovskanalen i hodet. Men jeg husker også at vi i den perioden oppdaget det med kjærlighetsspråk og for alvor skjønte hvordan vi skulle bruke det. Det ga oss den nærheten og kjærestefølelsen vi sårt trengte. Da småbarnsmoren var over, stod vi nærmere hverandre og sexen tok seg absolutt opp igjen. Bedre enn før. Vi visste at vi var to om å takle hverdagen og kunne glede oss over det. Når det går for lenge mellom hver gang, skrur jeg liksom av mens han har et fysisk trykk for å få utløsning. Så hvis vi ikke finner tid/energi sammen, så letter han på trykket selv. Men følelsen av nærhet fikk vi fra kjærlighetsspråk. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Hadde det et par ganger i uka, selv da baby hadde kolikk. Booster humøret og livsgleden, å gjør småbarnslivet enklere, så hadde det selv om vi var slitne. Var fremdeles 2-3 ganger i uka da barnet ble større. Ble dessverre slutt da barnet var 5 år, så nå er jeg singel og har bare sex 1-2 ganger i mnd.. Anonymkode: 1b41a...45a
sicario Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dere med små barn, type 0-2 år. Hvor ofte har dere sex? Regner ikke med at dette blir en veldig nøyaktig «undersøkelse», ettersom det er et forum om sex. Det går litt trått om dagen hos oss. Vi har sex 1 gang i måneden ca. Skulle helst vært 1 gang i uka for min del, kan alltids onanere for å lette på trykket men savner den nærheten og kjærestefølelsene. Noen tips? Dere som har eldre barn og opplevd det samme, kommer sexlivet tilbake? Anonymkode: d6614...dee 0 ganger i året da unga var mindre. Fortsatt 0 ganger i året 😆 Vi har ikke lenger sex og har ikke hatt det på en del år etter første barnet ble født. Men vi representerer nok ikke «normalen», så ikke la deg skremme 😂
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 sicario skrev (23 minutter siden): 0 ganger i året da unga var mindre. Fortsatt 0 ganger i året 😆 Vi har ikke lenger sex og har ikke hatt det på en del år etter første barnet ble født. Men vi representerer nok ikke «normalen», så ikke la deg skremme 😂 Hm. Etter første barnet ble født. Høres ut som det er flere enn ett barn? Og hvordan gikk det til om ikke noen sex? Jeg har selvsagt ikke noe med det. Bare nysgjerrig. Anonymkode: edab1...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Nå som jeg er gravid igjen og er i første trimester med kvalme og trøtthet så har vi vel sex et par ganger i måneden. Før jeg ble gravid med nummer 2 så hadde vi sex én gang i uken ca. Første barnet (2 1/2 år) har hatt søvnproblemer hele veien så vi har begge hatt lite energi til sex. Anonymkode: 0ce8b...7d1
sicario Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hm. Etter første barnet ble født. Høres ut som det er flere enn ett barn? Og hvordan gikk det til om ikke noen sex? Jeg har selvsagt ikke noe med det. Bare nysgjerrig. Anonymkode: edab1...3bd Etter 2 selvfølgelig 😂. Etter barn nr 2 var det slutt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Har hatt sex mellom 4-6 ganger i mnd i snitt fra barna var 1 år. Før det var det 1-4 ganger i mnd. Har nå 2 barn på 2 og 4 år. Sex i snitt 1 gang per uke, noen ganger mindre noen ganger mer. Har gått litt rått etter at jeg fikk hormonspiral og mistet sexlyst og orgasmefølelsen. Anonymkode: 6fc95...7e8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dere med små barn, type 0-2 år. Hvor ofte har dere sex? Regner ikke med at dette blir en veldig nøyaktig «undersøkelse», ettersom det er et forum om sex. Det går litt trått om dagen hos oss. Vi har sex 1 gang i måneden ca. Skulle helst vært 1 gang i uka for min del, kan alltids onanere for å lette på trykket men savner den nærheten og kjærestefølelsene. Noen tips? Dere som har eldre barn og opplevd det samme, kommer sexlivet tilbake? Anonymkode: d6614...dee Første 8 årene, ca 1 gang i måneden. Nå, daglig. Anonymkode: ad099...515
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 Vi hadde sex nesten hver dag frem til slutten av svangerskapet. Eller, hver dag når han var hjemme fra riggen, blir det vel. Etter barnet var født var vi i gang igjen etter kort tid, (litt for kort tid, jeg var ikke ferdig grodd etter å ha blitt sydd nedentil, så det gjorde vondt...) Men når jeg gikk tilbake i jobb kunne det gå flere dager mellom hver gang-til hans store misnøye. Jeg var for trøtt og hadde for lite overskudd, barnet våknet fortsatt på natt lenge etter 1-års dagen. Det tar seg nok opp igjen etterhvert, er viktig med overskudd og nok søvn for begge. Anonymkode: eebd4...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå