AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Har du møtt noen som var langt over gjennomsnittet kåt, at du har tenkt tilbake i ettertid og tenkt at du aldri vil møte noen lignende igjen? Jeg har, en dame som jeg møtte på arbeidsplassen engang, på en slik arbeidsplass der vi jobber turnus og overnatter. Vi hadde begge administrative stillinger og hun fremsto som veldig straight. Hun kom inn på rommet mitt og vi ble sittende og prate om løst og fast, veldig hyggelig i grunnen, men når jeg passerte stolen hennes så drog hun nærmest tak i meg og prøvde å kysse meg, jeg strittet faktisk litt imot, kanskje det ble kleint for henne og hun tenkte at dette måtte hun bare fullføre. Uansett så havnet vi i senga, når jeg kjente henne mellom bena så tenkte jeg, går ikke an å bli så våt, hun var jo klissete fra navlen og ned til knærne snart. Når det kom til sexen var hun mer som et dyr, grimaser, stønning og fittesaft som sprutet alle veier. Lydene hun laget når hun kom skremte meg nesten. Det var egentlig noe sånt jeg alltid hadde drømt om, men nå ble det nesten mer skremmende 🙂 Skal ikke lage noen sexnovelle ut av det, men hun var bare det kåteste jeg har møtt, ulik alt annet. Hun nærmest krevde sex, og visst jeg ikke kunne så skulle hun ha forklaring på hvorfor, og ble kjempesur visst jeg ikke tok henne der og da. Visst jeg skulle rekke noe, så ville hun si at jeg uansett hadde tid til å ta henne raskt bakfra. Hun lårer buksa og bøyer seg frem og der ser jeg at det bare drypper av henne, jeg kødder ikke det bare rant av henne før jeg engang hadde vært borti henne. Engang troppet hun opp med noe som hun mente kunne brukes som glidekrem og sa at nå ville hun bli tatt i rumpa. En annen gang så ville hun slikke tærne mine, og jeg som alltid hadde trodd at alle damer syntes mannetær var det ekleste som fantes. (det er det sikkert også, og det gir meg ingenting å bli sugd på tærne, men for henne så var det visst en greie) Damen var i midten av førtiårene, vi hadde kjempegod sex, men det var nesten som jeg fikk litt prestasjonsangst, hun var jo alltid spenna klar, og når ho ville ha sex så skulle hun ha sex. Jeg tror i hvert fall ikke jeg møter på igjen noen som er så kåt som henne. Anonymkode: ffefb...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Hadde du ikke overdrevet så veldig, så kunne det kanskje vert et lite fnugg av sannhet i denne røverhistorien..... Anonymkode: 16df2...cc6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 velpleide mannetær er ikke styggere en dametær, har du sett alle de skeive ødelagte dameføttene rundt forbi Anonymkode: 1c779...127
Gjest Alterego666 Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Dere var nok ikke kompatible. Ingen grunn til å sykeliggjøre noen av dere. Livet går videre for dere begge. Putt forholdet på kontoen Erfaring.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 En kompis og jeg sugde hverandre i tenårene, både fordi det var veldig godt og fordi vi var konstant kåte og vi var veldig nysgjerrige. Og to tenåringsgutter er konstant kåte. Kom hjem fra skolen, blowjob. Møttes tidlig før fotballtrening, blowjob. Blowjob etter fotballtrening... Anonymkode: a6d5b...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde du ikke overdrevet så veldig, så kunne det kanskje vert et lite fnugg av sannhet i denne røverhistorien..... Anonymkode: 16df2...cc6 Det var vel akkurat det som var poenget her, jeg fortalte om ei som var usedvanlig kåt, og da vil det kanskje virke usannsynlig for noen. Det var det for meg også til jeg møtte denne dama. Jeg møtte faktisk noen som var usedvanlig kåt som det stod i overskriften, når jeg ser din kommentar så kan det også bli usannsynlig kåt. Anonymkode: ffefb...cb6
fitnessfreak91 Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Det var en jeg rota en del med i tenårene som helt klart var usedvanlig kåt. Det skulle ikke mye kyss og kjærtegn til før han pustet fort og skalv av kåthet, hver gang var jeg sikker på at han kom til å søle til buksene sine. En latterlig kåt fyr. 1
Pugha Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 fitnessfreak91 skrev (1 time siden): Det var en jeg rota en del med i tenårene som helt klart var usedvanlig kåt. Det skulle ikke mye kyss og kjærtegn til før han pustet fort og skalv av kåthet, hver gang var jeg sikker på at han kom til å søle til buksene sine. En latterlig kåt fyr. Jeg hadde en opplevelse på hytta for noen år siden.jeg lå og slkket en dame som skrek så høyt at jeg trodde naboene ville komme.hun ropte at hun holt på å dø.så godt var det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 De fleste blir veldig kåte om man er en sensuell person. De sliter med å forstå at det ikke angår dem. Akkurat som at hvis noen har mye penger, betyr det ikke at "oooj, de pengene er til meg!". Anonymkode: 1d5f5...34f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste blir veldig kåte om man er en sensuell person. De sliter med å forstå at det ikke angår dem. Akkurat som at hvis noen har mye penger, betyr det ikke at "oooj, de pengene er til meg!". Anonymkode: 1d5f5...34f Hva mener du her? Forsto ikke dette. En sensuell person er veldig kåt fordi de ikke kan forstå at hva ikke angår dem? Anonymkode: f5b69...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 lol, takk for underholdende og morsomt innlegg. Spyttet nesten ut sjokolademelka mens jeg leste.😂 Anonymkode: 3ab55...6f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå