AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Kjent hverandre i 4 uker nå ca. Når vi har sex, så tar det veldig lang tid før han kommer. Han pleier også å må trekke den ut for å runke litt. Han er veldig tent på meg, det merker jeg. Hvorfor vil han ikke "tømme" seg inni meg eller hvorfor så vanskelig for å la det gå i meg? Anonymkode: ba2fa...56d
TheTeen Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Han syntes det er vanskelig å tømme seg fordi han er skeptisk til om du kommer til å ta vare på og fryse ned sæden hans.. Bare spør han, kommunikasjon er viktig. Ingen her på forumet som kan lese tankene hans noe bedre enn deg 😊 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjent hverandre i 4 uker nå ca. ...Hvorfor vil han ikke "tømme" seg inni meg eller hvorfor så vanskelig for å la det gå i meg? Anonymkode: ba2fa...56d Hvorfor skal dere ha ubeskytta sex? Anonymkode: 5b9d7...1c6 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal dere ha ubeskytta sex? Anonymkode: 5b9d7...1c6 Kondom er nok ikke tingen han vil bruke. Men jeg går på minipilla. Merker bare han ikke er helt gira på å sprute inni. Så tar det noen ganger ei god stund før det kommer, men virker som at det er målet . (Han er veldig sex lysten) Anonymkode: ba2fa...56d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 TheTeen skrev (16 minutter siden): Han syntes det er vanskelig å tømme seg fordi han er skeptisk til om du kommer til å ta vare på og fryse ned sæden hans.. Bare spør han, kommunikasjon er viktig. Ingen her på forumet som kan lese tankene hans noe bedre enn deg 😊 Ta vare på sæden hans? Det var også en ting å tenke på. Er han redd jeg skal bli gravid? Anonymkode: ba2fa...56d 2
Rotemor Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 (endret) Han verner seg vel mot uønsket graviditet. Fornuftig det da. (Også slipper du å streve med å få det ut av deg) Men teorien om å fryse ned sæden er fjern... 🙄 Endret 6. mars 2021 av Rotemor 12
jokke1 Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Hvis kvinner hadde snudd rundt på situasjonen så tror jeg det er enkelt å tenke seg til svaret. Konsekvensen av å gjøre det kan jo i værste fall bli månedlige betalinger i 18 år og er ikke sikkert han føler han kjenner deg godt nok enda. Det er tanker som svirrer rundt i mitt hode ihvertfall. "Hva hvis det blir et barn av dette?" 16
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 skjønner han godt, etter å ha lest litt her på kg kommer jeg aldri til å sprute i en jente igjen før jeg føler meg trygg på hu, virker jo som å bli single mødre å cashe inn barnebidrag er drømmen til mange her. Anonymkode: a109a...cb9 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Rotemor skrev (8 minutter siden): Han verner seg vel mot uønsket graviditet. Fornuftig det da. (Også slipper du å streve med å få det ut av deg) Men teorien om å fryse ned sæden er fjern... 🙄 Ja den siste er nok fjern. Tror også det er i tankene hans. Selvom han nok stoler på meg, men ikke alltid pillene er til å stole på. Men hvorfor er han så utholden da? Er jeg for våt? Eller nyter han det ikke fullt ut? Vi har en kjempe god tone. Og han virker meget intr. Anonymkode: ba2fa...56d 1
Smurfii Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Kanskje han rett og slett er redd for å gjøre deg gravid? Kanskje han ikke stoler på at du går på prevensjon? Dere har jo bare kjent hverandre i 4 uker liksom?🤷🏽♀️ 9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Smurfii skrev (Akkurat nå): Kanskje han rett og slett er redd for å gjøre deg gravid? Kanskje han ikke stoler på at du går på prevensjon? Dere har jo bare kjent hverandre i 4 uker liksom?🤷🏽♀️ Det er nok det.:) Kanskje han vil om vi blir sammen. 🤷♀️ Anonymkode: ba2fa...56d 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 Men når det gikk for han tok han den litt inni meg etterpå. Dessuten kan jo den blanke væsken gjøre dama gravid. Bør jeg ta en angrepille itillegg? Minipilla er ikke helt sikker Anonymkode: ba2fa...56d 1
jokke1 Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 Hvorfor betyr det mye for deg at han gjør det/ikke gjør det? Har møtt mange som har sagt de ønsker det, uten at jeg helt har forstått det. Er det en tillitserklæring om at du er en potensiell mor i hans øyne? 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Minipilla er ikke helt sikker... Anonymkode: ba2fa...56d Hvis du ikke stoler på minipilla kan du bytte til hormonspiral. Det er samme virkestoffet, men sluppet helt regelmessig. Anonymkode: 5b9d7...1c6 2
Uredd Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Kjent hverandre i 4 uker nå ca. Når vi har sex, så tar det veldig lang tid før han kommer. Han pleier også å må trekke den ut for å runke litt. Han er veldig tent på meg, det merker jeg. Hvorfor vil han ikke "tømme" seg inni meg eller hvorfor så vanskelig for å la det gå i meg? Anonymkode: ba2fa...56d Det kan være som mange allerede har nevnt at det ligger en sperre i frykt for uønsket graviditet. Det kan like gjerne være at han er altfor vandt til hånda for å komme over kneika. Du kan jo prøve å knipe neste gang og se om ikke det setter fart i sakene. Du skal ikke se bort i fra at det gjør det bedre for deg også. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 Uredd skrev (4 minutter siden): Det kan være som mange allerede har nevnt at det ligger en sperre i frykt for uønsket graviditet. Det kan like gjerne være at han er altfor vandt til hånda for å komme over kneika. Du kan jo prøve å knipe neste gang og se om ikke det setter fart i sakene. Du skal ikke se bort i fra at det gjør det bedre for deg også. Jeg tenker også det kan være itt vanskelig for han å komme når han er inni meg. Det blir ganske vått og litt for lite motstand. Ser også ut som han er vant til å ha sitt grep og tak på sitt utstyr, så det kan være en kjip ting for han. Er det vanlig at menn bruker litt tid med å komme? Anonymkode: ba2fa...56d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #17 Skrevet 6. mars 2021 Kanskje han trenger kjemperask friksjon for å få utløsning? Det oppnår han ikke ved så leie? Samboer klarer bare å komme hvis beina er spent og vi ligger i skje eller hvis jeg er på topp. Folk er forskjellig. Anonymkode: 447e5...78d 4
Uredd Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker også det kan være itt vanskelig for han å komme når han er inni meg. Det blir ganske vått og litt for lite motstand. Ser også ut som han er vant til å ha sitt grep og tak på sitt utstyr, så det kan være en kjip ting for han. Er det vanlig at menn bruker litt tid med å komme? Anonymkode: ba2fa...56d Like vanlig som at de kommer for fort. Uansett spiller det liten rolle hva som er vanlig. Dere må jo finne fram til det som fungerer for dere. Ønsker du at han skal komme inni deg, er det jo bare å si det så finne ut hvordan. Det er jo det å finne ut hva den andre liker og tilfredstille denne som gjør at sex er mye bedre sammen med noen enn alene... 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #19 Skrevet 6. mars 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker også det kan være itt vanskelig for han å komme når han er inni meg. Det blir ganske vått og litt for lite motstand. Ser også ut som han er vant til å ha sitt grep og tak på sitt utstyr, så det kan være en kjip ting for han. Er det vanlig at menn bruker litt tid med å komme? Anonymkode: ba2fa...56d Det høres ut som det kan være tilfellet da ja. Noen menn behøver et strammere grep for å komme. Ønsker du å bli gravid? Eller hvorfor er det så viktig for deg at han kommer inni deg? Anonymkode: d15dd...93d 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #20 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje han trenger kjemperask friksjon for å få utløsning? Det oppnår han ikke ved så leie? Samboer klarer bare å komme hvis beina er spent og vi ligger i skje eller hvis jeg er på topp. Folk er forskjellig. Anonymkode: 447e5...78d Ja veldig mye mulig, kanskje han også er sånn? Han må på en måte runke den opp igjen, etter han har vært inni meg. Men som sagt, det har ingenting med tenningen hans å gjøre. Jeg ser han vil og er tent. Takk for tips. Vil jo ikke stresse med dette og det er kanskje aller kjipest for han. Itillegg er han ikke veldig på å blowjob, så her må jeg nok finne ut av hva han liker. Det er jo mange ganger litt tustlig i beg av et forhold eller når man holder på. Anonymkode: ba2fa...56d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå