AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Tenker du på andre en du har sex med når du har sex? Anonymkode: 88d21...530 1
Hanne Z Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 (endret) En den du har skulle d stå Endret 5. mars 2021 av Hanne Z Feil
sicario Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tenker du på andre en du har sex med når du har sex? Anonymkode: 88d21...530 Nei. når jeg har sex, så tenker jeg ikke på noe særlig annet en akkurat det jeg holder på med der og da. fantaserer aldri når jeg har sex. Det blir en distraksjon, mer en hva det er opphissende. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Tenker du på andre en du har sex med når du har sex? Anonymkode: 88d21...530 Er du M eller K? Jeg gjorde det med kjæresten min, da følelsene var helt forsvunnet. Anonymkode: c5cfa...a45 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Nei. Jeg kan tenke på opphissende situasjoner/ting jeg har lyst å gjøre,men aldri på noen andre. Kvinne,39 Anonymkode: 72e77...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er du M eller K? Jeg gjorde det med kjæresten min, da følelsene var helt forsvunnet. Anonymkode: c5cfa...a45 Kvinne. Uff jeg er glad i kjæresten min -verdens snilleste mann- Men er ikke nok det for meg tydeligvis .... Anonymkode: 88d21...530
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kvinne. Uff jeg er glad i kjæresten min -verdens snilleste mann- Men er ikke nok det for meg tydeligvis .... Anonymkode: 88d21...530 Kvinne her også og med min forrige partner måtte jeg fantasere om noe annet for å komme. Jeg hadde ikke følelser for han og jeg følte meg ukomfortabel/ikke sexy for han osv. Er ikke akkurat noe jeg er stolt over, heldigvis trenger ingen vite noe om det. Det er jo et tillitsbrudd syns jeg. Men så mistenker jeg at han gjorde det samme, for ofte når vi hadde sex knep han igjen øynene og det så ut som han var et helt annet sted. Mulig han bare stressa også, jeg vet ikke, sexen var iallfall blææææ.... Anonymkode: 92272...cda
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Ja, jeg tenker på min tidligere kollega. Anonymkode: ad474...812
sicario Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 Syntes det virker litt «slitsomt» å måtte tenke/fantasere så mye når man har sex. Er det kanskje vanligere for kvinner en for menn? Jeg tenker aldri på noe som helst når jeg har sex. Har mer en nok med å være til stede i øyeblikket og nyte og ha fokus på det som skjer. skulle jeg drevet å tenkt på andre/andre ting ville jeg mistet helt fokus tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 sicario skrev (1 minutt siden): Syntes det virker litt «slitsomt» å måtte tenke/fantasere så mye når man har sex. Er det kanskje vanligere for kvinner en for menn? Jeg tenker aldri på noe som helst når jeg har sex. Har mer en nok med å være til stede i øyeblikket og nyte og ha fokus på det som skjer. skulle jeg drevet å tenkt på andre/andre ting ville jeg mistet helt fokus tror jeg. Tror dette varierer fra person til person og handler mer om individet fremfor kjønnet. Personlig må jeg ikke ty til tanker/fantasier om sexen er tilfredsstillende nok. Dette handler ikke nødvendigvis om partneren, men også egne usikkerheter og sperrer. Jeg er ganske tankefull og det er mye som skjer i hodet 24/7, til og med når jeg sover, og jeg tror ikke jeg har det til felles med alle kvinner. Anonymkode: 92272...cda 1
sicario Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror dette varierer fra person til person og handler mer om individet fremfor kjønnet. Personlig må jeg ikke ty til tanker/fantasier om sexen er tilfredsstillende nok. Dette handler ikke nødvendigvis om partneren, men også egne usikkerheter og sperrer. Jeg er ganske tankefull og det er mye som skjer i hodet 24/7, til og med når jeg sover, og jeg tror ikke jeg har det til felles med alle kvinner. Anonymkode: 92272...cda Tror du har mye rett i dette 😊. jeg er også en «grubler». Har tankekjør hele tiden, men under sex og trening opplever jeg en pause fra tankekjøret. Da samles fokus om det jeg driver med. 1
Chantielle Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg