AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Jeg tenker å studere årstudium i bedriftsøkonomi/bachelor på BI. Jeg jobber 50% og det kan kanskje bli litt mye. Har derfor sett på mulighet for å ta kurset: matematikk for økonomer nå til våren og få karakter/bestått i det. Kan jeg da få dette godkjent inn i årstudiet på BI? Dette kurset er akkurat samme emnet som det de har på BI 1. året. Det vil gjøre det mye lettere for meg med tanke på jobb om dette er mulig. Noen som vet hvilke regler som gjelder her? Anonymkode: 3eb21...597
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Dette bør du spørre BI om...Men normalt så må emnet ha tilsvarende eller mer studiepoeng om det skal erstatte et fag, så må pensumet være lignende. Er lettere om det er snakk om frie emner, men tror ikke årssstudium på BI har det. Anonymkode: 67edd...dca 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Anbefaler å heller ta årsstudium i bedriftsøkonomi via nett på UiT. Koster bare semesteravgift per semester på 600,- og hvis du trenger å spre studiet over lengre tid enn ett år, kan du be om utvidet studierett. Jeg tar dette studiet selv ved siden av 100 % jobb, og er veldig fornøyd med nettundervisningen. De er veldig vant til at folk bruker lengre tid enn ett år, så f.eks. arbeidskravene er godkjent i to år før de evt må leveres på nytt. Alle forelesningene tas opp og legges ut i opptak samme dag som de har skjedd, så det er enkelt å studere når det passer deg. I år er eksamen nettbasert hjemmeeksamen, men de har eksamenssteder i Tromsø, Alta, Narvik og Oslo hvis det blir fysisk oppmøte igjen. Anonymkode: d328d...b7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå