AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Del Skrevet 5. mars 2021 Jeg var slank. Nå er jeg overvektig og jeg hater det. Har gjort grep. Ifjor ble jeg flinkere til å trene gikk litt ned, men ikke nok. I 2021 har jeg tatt tak det virkelig problemet nemlig hva jeg dytter i meg. 220 grams sjokoladeplater, kakao flere ganger i uken 1-2 kopper. 4 brødskiver som kveldsmat. Jeg har tatt meg sammen. Og har gått blitt slankere. Merker at jeg drømmer om å en slank kropp igjen. Har en drøm om å bli slank før juli. Men er mest opptatt av å skape gode vaner. Anonymkode: 49675...275 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 7. mars 2021 #2 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg var også slank en gang i tiden. Men det er 20 år siden. Kan jeg spørre om hvilken trening du gjør (helst noe som kan gjøres uten å være medlem i et treningssenter) og hva du spiser? Jeg sliter med at jeg kan bli sulten igjen 30 min etter at jeg har spist og enkelte dager, så føler jeg at jeg bare spiser og spiser uten å bli mett i det hele tatt. Jeg har gjort små endringer her og der jeg også, men jeg kunne trengt litt tips fra andre som driver på med det samme 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Del Skrevet 7. mars 2021 Kittykat skrev (1 minutt siden): Jeg var også slank en gang i tiden. Men det er 20 år siden. Kan jeg spørre om hvilken trening du gjør (helst noe som kan gjøres uten å være medlem i et treningssenter) og hva du spiser? Jeg sliter med at jeg kan bli sulten igjen 30 min etter at jeg har spist og enkelte dager, så føler jeg at jeg bare spiser og spiser uten å bli mett i det hele tatt. Jeg har gjort små endringer her og der jeg også, men jeg kunne trengt litt tips fra andre som driver på med det samme 😉 - gåturer - etterhvert joggeturer noen ganger i uken - spinning både intervaller og rolig Anonymkode: 49675...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. mars 2021 #4 Del Skrevet 7. mars 2021 Trening er vanvittig bra for velvære, styrke, helse og sjel. Men man skal trene veldig mye og hardt for å gå ned flere kilo. Det gjør man på kjøkkenet Alt sitter i hodet (såfremt man er frisk), det handler ene og alene om hva man putter i seg. Ikke ha noe i huset, sørg for gode vaner som varer, det går an å slanke seg uten å sulte. Men man må ha viljestyrke og disiplin og ikke noe skjer på to måneder. Det må bli en livsstilsendring. Og gå en tur, tren på gulvet hjemme, jogg intervaller når man får lyst på noe godt, ikke putt den sjokoladeplata i munnen, puss tennene og gå en tur ut! Drikk vann! Blir dette gjort i et halvt år, kommer også resultatene. Og så plutselig har det blitt en vane, da kan man skeie ut en gang i blant. Man kan det ellers også, men da tar ting lengre tid. Dette er fasiten på å slanke seg, er så enkelt, men allikevel så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå