Anonymjente94 Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Jeg har bursdag i morgen, og skulle feire den med min samboer i dag. Jeg har gledet meg til å se hva han hadde funnet på, men nå er jeg helt ærlig kjempe skuffet. Jeg fikk 2 ringer, ser bra ut i seg selv, ikke noe diamanter eller lignende, men det hadde jeg ikke forventet heller. Problemet ligger der at han har ytret at han tenner på ringer på dama, og har tidligere «besmykket» alle sine tidligere kjærester også. Han har gitt meg ringer tidligere, og ønsket at jeg skulle gå med de hele tiden. Jeg har egentlig aldri likt tanken og følt meg spesiell, fordi jeg vet at dette var en ting han hadde for sine ekser også. Etter jeg ytret dette til han ble det en stor krangel (han forstod meg ikke og jeg var uhyre sjalu i hans øyne) og det endte med at han kastet de. Så nå, 1 år senere, har jeg på nytt fått 2 ringer. Nå har jeg enda større bismak over de, både pga eksene(føler ikke dette er noen gave som får meg til å føle meg spesiell) og fordi jeg ikke skjønner hvorfor han ville kjøpe dette på min bursdag når dette ble et kranglingsmoment tidligere... resten av feiringen ble også lite hyggelig, fordi reaksjonen min ikke ble noe overveldende. Det har vært dårlig stemning i lufta i hele dag, og han har heller ikke gjort noe spesielt for meg. Kan jeg få noen andres synspunkt på dette? Er det jeg som overreagerer eller har jeg faktisk litt grunnlag for å reagere som jeg gjør? Han forstår meg iallefall ikke. Endret 5. mars 2021 av Anonymjente94 1
Gjest Bet-t-ina Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Syns du er overdramatisk. Si takk, og vær høflig. Drit i fortiden. Han er med deg nå. Du trenger ikke bruke de. Hvis han spør hvorfor, si at det ikke er din stil etc.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Snålt av ham å gi deg gave som kun er noe han ønsker seg for deg. Han kjenner deg ikke og han bryr seg lite om hva du ønsker. Hans behov kommer først, tydeligvis Anonymkode: 324d1...33c 35
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Det er fortid. Bytt de til noe annet da Anonymkode: cc2bc...570 2
Anonymjente94 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2021 Bet-t-ina skrev (2 minutter siden): Syns du er overdramatisk. Si takk, og vær høflig. Drit i fortiden. Han er med deg nå. Du trenger ikke bruke de. Hvis han spør hvorfor, si at det ikke er din stil etc. Jeg sa takk, kysset han og var høflig. Han merket at jeg ikke var overglad og dermed virket skuffet over meg. Deretter prøvde jeg å forklare. Men ja, takk for synspunkt!
Anonymjente94 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Snålt av ham å gi deg gave som kun er noe han ønsker seg for deg. Han kjenner deg ikke og han bryr seg lite om hva du ønsker. Hans behov kommer først, tydeligvis Anonymkode: 324d1...33c Satt litt igjen med samme følelse 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Skjønner deg godt ts. Du skulle bare feiret dagen din uten denne guttungen. Gjøre hva du vil og kose deg. Ingen skuffelser og ingen som legger demper på dagen din. Anonymkode: f1a81...f62 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 Du er skikkelig dramaqueen. Anonymkode: cc2bc...570 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 Synes ikke du overreagerer. Hadde lurt på om han var helt riktig skrudd sammen. Kunne vurdert brudd,for jeg tror ærlig talt at jeg hadde følt det som et forsøk på å kue meg til hans seksuelle ønsker. Anonymkode: 0c4ca...208 7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 Tenner seksuelt på ringer? Det er da virkelig uskyldig. Anonymkode: 3c8ab...191 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 Dramaqueen. Guess what? Han har sikkert hatt sex med x’ene sine også. Flere ganger. Anonymkode: 99430...3a1 3
Anonymjente94 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenner seksuelt på ringer? Det er da virkelig uskyldig. Anonymkode: 3c8ab...191 Er ikke «fetisjen» i seg selv, det bryr meg ikke. Vi har et bra og kreativt sexliv. Men akuratt på bursdagen min hadde jeg satt pris på en mer personlig gave 12
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #13 Skrevet 5. mars 2021 Hvorfor vet du hva han har kjøpt til sine exer? Det er da underlig å gå rundt å dele slik info til deg. Anonymkode: 980bb...7cd 2
Anonymjente94 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #14 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dramaqueen. Guess what? Han har sikkert hatt sex med x’ene sine også. Flere ganger. Anonymkode: 99430...3a1 No shit, var det spørsmålet? 1
kisskissbangbang Skrevet 5. mars 2021 #15 Skrevet 5. mars 2021 Han gir deg en gave som egentlig er til seg sjøl. Synes ikke du er dramatisk i det hele tatt, synes han er en dust. 22
Anonymjente94 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #16 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor vet du hva han har kjøpt til sine exer? Det er da underlig å gå rundt å dele slik info til deg. Anonymkode: 980bb...7cd Han har delt mye som jeg kunne vært foruten🙂 3
Anonymjente94 Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #17 Skrevet 5. mars 2021 kisskissbangbang skrev (2 minutter siden): Han gir deg en gave som egentlig er til seg sjøl. Synes ikke du er dramatisk i det hele tatt, synes han er en dust. ❣️
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #18 Skrevet 5. mars 2021 Hvorfor skal kvinner alltid dvele i fortiden? Slutt å furt. Hadde han ikke kjøpt gave hadde det vært gærent også. Anonymkode: df0e8...7b6
kisskissbangbang Skrevet 5. mars 2021 #19 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal kvinner alltid dvele i fortiden? Slutt å furt. Hadde han ikke kjøpt gave hadde det vært gærent også. Anonymkode: df0e8...7b6 Ja, så kunne det ikke bare eksistert en mellomløsning? Noe mellom ingen gave og fetisjgave til seg sjøl? Noe? Søren og altså. 31
Silva Pluvialis Skrevet 5. mars 2021 #20 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du er skikkelig dramaqueen. Anonymkode: cc2bc...570 Dramaqueen fordi hun ikke blir OVERlykkelig for en bursdagsgave? Det vanlige er vel ikke å hoppe rundt av glede? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå