AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Rik og med mye fest og moro, knulle unge damer og samtidig ha en naiv kone hjemme som oppdrar sine arvinger? Ser kun fordeler med denne livsstilen, lever ikke alle menn slik kun fordi de ikke tør? Anonymkode: cbfe7...27b 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Sikkert mange som vil det. Ganske patetisk. Håper og tror at de fleste holder seg for gode til slikt, Anonymkode: 16d53...8a4 11
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Har en kamerat som levde sånn en del år, han sa det er gøy en liten stund, så blir det forventet at man skal leve sånn, så blir det et helvete i følge han. Anonymkode: 1037b...548 9
Uredd Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Nei. De fleste menn kunne nok ikke tenkt seg det nei. Akkurat som de fleste kvinner ikke ønsker å leve som de kvinnelige karakteren. At noen drar det lenger en flertallet er vel nettopp appellen til serien. 15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Uredd skrev (16 minutter siden): Nei. De fleste menn kunne nok ikke tenkt seg det nei. Akkurat som de fleste kvinner ikke ønsker å leve som de kvinnelige karakteren. At noen drar det lenger en flertallet er vel nettopp appellen til serien. Selvfølgelig vil ikke kvinner leve slik, psykisk mishandling osv. Men mennene får jo mange goder: sex, damer, penger? Anonymkode: cbfe7...27b 4
visp Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Rik og med mye fest og moro, knulle unge damer og samtidig ha en naiv kone hjemme som oppdrar sine arvinger? Ser kun fordeler med denne livsstilen, lever ikke alle menn slik kun fordi de ikke tør? Anonymkode: cbfe7...27b Vi ser veldig forskjellig på ting. Du ser kun fordeler og jeg ser kun tomme og triste liv. 17
Uredd Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig vil ikke kvinner leve slik, psykisk mishandling osv. Men mennene får jo mange goder: sex, damer, penger? Anonymkode: cbfe7...27b Ingen selvfølge for alle kvinner det. Tar en titt på Hollywood fruer og lignende. Kvinnene får jo også mange goder: Sex, penger og status. Heldigvis har menneskenaturen variasjoner utover kun kjønn... 9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 visp skrev (3 minutter siden): Vi ser veldig forskjellig på ting. Du ser kun fordeler og jeg ser kun tomme og triste liv. På hvilken måte er det tomt å ha en spennende jobb, å kunne ha sex når man vil og ha det moro? Og ikke minst ha råd til hva som helst? At du som kvinne ser tomme liv er intet nytt. Nå tenker jeg at mennene har andre syn. Tenker også at om menn ikke vil ha en slik livsstil så handler det mer om at de ikke har selvtillit og bare ikke tør. Anonymkode: cbfe7...27b 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 Uredd skrev (Akkurat nå): Ingen selvfølge for alle kvinner det. Tar en titt på Hollywood fruer og lignende. Kvinnene får jo også mange goder: Sex, penger og status. Heldigvis har menneskenaturen variasjoner utover kun kjønn... Kvinnene får ikke så mye sex akkurat, mennene knuller jo andre. Penger får de så klart, og det er nok derfor de er sammen med disse mennene. Status i miljøet de vanker i, ja. Anonymkode: cbfe7...27b 4
visp Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På hvilken måte er det tomt å ha en spennende jobb, å kunne ha sex når man vil og ha det moro? Og ikke minst ha råd til hva som helst? At du som kvinne ser tomme liv er intet nytt. Nå tenker jeg at mennene har andre syn. Tenker også at om menn ikke vil ha en slik livsstil så handler det mer om at de ikke har selvtillit og bare ikke tør. Anonymkode: cbfe7...27b Jeg tenker du kanskje er veldig ung? Og gutt. 11
Uredd Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Kvinnene får ikke så mye sex akkurat, mennene knuller jo andre. Penger får de så klart, og det er nok derfor de er sammen med disse mennene. Status i miljøet de vanker i, ja. Anonymkode: cbfe7...27b Du tror ikke de har tilgang på sex fordi om mennene er borte? 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #13 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På hvilken måte er det tomt å ha en spennende jobb, å kunne ha sex når man vil og ha det moro? Og ikke minst ha råd til hva som helst? At du som kvinne ser tomme liv er intet nytt. Nå tenker jeg at mennene har andre syn. Tenker også at om menn ikke vil ha en slik livsstil så handler det mer om at de ikke har selvtillit og bare ikke tør. Anonymkode: cbfe7...27b Jeg er kvinne, og jeg kunne og tenke meg en slik livsstil. Har vært på noen fester med slike kakser, og det er kjeeeeempe gøy. Fuck alle som sier noe annet! Anonymkode: 3a790...c50
Gjest Alterego666 Skrevet 5. mars 2021 #14 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Rik og med mye fest og moro, knulle unge damer og samtidig ha en naiv kone hjemme som oppdrar sine arvinger? Ser kun fordeler med denne livsstilen, lever ikke alle menn slik kun fordi de ikke tør? Anonymkode: cbfe7...27b Jeg fikk nok av skallebank på Adam-nivå når jeg var ca 23. Å spille golf med peg’en i munnen på en naken kvinne har jeg aldri fantasert om. Jeg fascineres av skildringene av livsstilen, men ikke ett sekund skulle jeg ønske det var meg.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #15 Skrevet 5. mars 2021 Uredd skrev (3 minutter siden): Du tror ikke de har tilgang på sex fordi om mennene er borte? Mulig, men det er ikke poenget her. Dette er nok en livsstil som i større grad er attraktivt for mannen. Mange kvinner vil jo ha barn og familieliv, og være den beste mammaen i gata og ha det fineste interiøret. Mens menn klager over familielivet og kone og unger og vil bare knulle damer 20 år yngre enn seg selv. Anonymkode: cbfe7...27b 2
Gjest Alterego666 Skrevet 5. mars 2021 #16 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Selvfølgelig vil ikke kvinner leve slik, psykisk mishandling osv. Men mennene får jo mange goder: sex, damer, penger? Anonymkode: cbfe7...27b .....psykoser, skuddsår i ansiktet, potensproblemer. Mye snacks å plukke på denne buffeten.
visp Skrevet 5. mars 2021 #17 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig, men det er ikke poenget her. Dette er nok en livsstil som i større grad er attraktivt for mannen. Mange kvinner vil jo ha barn og familieliv, og være den beste mammaen i gata og ha det fineste interiøret. Mens menn klager over familielivet og kone og unger og vil bare knulle damer 20 år yngre enn seg selv. Anonymkode: cbfe7...27b Fy fader, du skjønner jo ingenting av kvinner😅 13
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #18 Skrevet 5. mars 2021 Alterego666 skrev (Akkurat nå): .....psykoser, skuddsår i ansiktet, potensproblemer. Mye snacks å plukke på denne buffeten. Hva så når man har penger og damer? Anonymkode: cbfe7...27b
Sessan_ Skrevet 5. mars 2021 #19 Skrevet 5. mars 2021 Tenker kanskje at Michael Beskow oppsummerer grunnen til at mange ikke vil leve dette livet i sin replikk i sesong 1: «Beatles hadde rett. All you need is love. And money can’t buy it.» 12
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #20 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mulig, men det er ikke poenget her. Dette er nok en livsstil som i større grad er attraktivt for mannen. Mange kvinner vil jo ha barn og familieliv, og være den beste mammaen i gata og ha det fineste interiøret. Mens menn klager over familielivet og kone og unger og vil bare knulle damer 20 år yngre enn seg selv. Anonymkode: cbfe7...27b Noe av inspirasjonen til sesong 2 kommer fra en kvinne som frivillig var i et slikt forhold.. For hun tok seg like mange friheter 😊 Anonymkode: edfbd...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå