Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei dame på 44, nå nyskilt. I løpet av vårt ekteskap var det flere gifte menn som la an på meg, som betrodde at de hadde følelser for meg.....enten var det nære kompiser som sa dette eller så var det nye bekjentskaper, som altså la an på meg.... Jeg ble frustrert. Jeg er monogam og opptatt av å oppføre meg ordentlig. Jeg vet at mange kan misforstå min høflighet og vennlighet som flørt. Men jeg flørter ikke når jeg er i et forhold. Jeg er bare nokså sprudlende og imøtekommende. 

Nå er jeg nyskilt og allerede har mannen til min beste venninne begynt flørte med meg. Han ringer meg nokså ofte, sier til meg at jeg er så vakker og det renner bokstavelig talt ut en haug av komplimenter til meg. Nok en gang ubehagelig. Hva er det med meg? To andre menn, som også er gift, svermer rundt meg. 

Det sies at jeg har utseendet med meg, men jeg legger ikke stor vekt på det. Kanskje menn gjør? Men hva skal jeg gjøre? Hvorfor kommer det ikke en singel fin fyr og tar meg med storm? Jeg tiltrekker meg jo bare disse gifte mennene......!!!!Hvorfor? og  What to do!!??

Anonymkode: 89aac...526

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har konkludert med at det bare er noe man må leve med. Ta det som et kompliment og gi høflige avslag. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (26 minutter siden):

Har konkludert med at det bare er noe man må leve med. Ta det som et kompliment og gi høflige avslag. 

Så du har det på samme måten? Joda et kompliment er det jo, men jeg syns likevel det er rart at de single uteblir. Lurer liksom på om det er noe jeg utstråler på et vis....Interessant å høre om flere har tilsvarende erfaringer og hva dere tenker rundt det....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er mye lettere å avvise gifte/opptatte menn enn single menn. Når de er opptatt kan jeg si at jeg ikke er interessert fordi de er opptatt. Single menn maser om hvorfor jeg ikke er interessert og det er verre å avvise dem uten å bli ufin.

Anonymkode: 357fa...989

• Liker 12
Skrevet

Det er jo alltid en haug av gifte menn som holder på sånn. Har aldri tatt det som et kompliement. Hvorfor skulle jeg det? De gjør det jo ikke fordi det er noe unikt med meg; det er bare at enhver sjanse som byr seg prøver de på.

Har alltid blitt trist av det. Tenker på kona og ungene.

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor lar du mannen til din beste venninne ringe "nokså ofte" og hører på at han gir deg komplimenter? Bare si du ikke er interessert, så gir det nok en annen type vibe. Jeg tar aldri slikt som et kompliment. Synes det egentlig er mer frekt. Hva får dem til å tro at jeg synes dette er ok?

Slutt å underholde disse mennene. Frigjør tid og energi, du vil gi en annen type vibe og single, seriøse, ordentlige menn vil etterhvert ta kontakt. 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke like intenst for min del som det virker å være for deg, men jeg kjenner meg litt igjen i dette. Menn i forhold er det ingen problem å få interesse fra men de single... ikke søren. 

Anonymkode: 08e2f...d39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er det ikke like intenst for min del som det virker å være for deg, men jeg kjenner meg litt igjen i dette. Menn i forhold er det ingen problem å få interesse fra men de single... ikke søren. 

Nemlig. Hva tror du det kommer av?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så du har det på samme måten? Joda et kompliment er det jo, men jeg syns likevel det er rart at de single uteblir. Lurer liksom på om det er noe jeg utstråler på et vis....Interessant å høre om flere har tilsvarende erfaringer og hva dere tenker rundt det....

Har det på samme måte vedrørende de gifte/opptatte mennene ja, men når det gjelder de single så er det ikke sikkert de uteblir fra deg - det er vel rett og slett færre av dem i vår alder og dermed lenger mellom hver av dem. Siden du skriver at du er nysingel så antar jeg at de bare ikke har dukket opp enda ;) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De er vel kåte og umodne da. Er bare å ignorere og ikke ha kontakt med dem. Spesielt ikke mannen til venninna di. 

Anonymkode: 30028...dbf

• Liker 1
Skrevet

Antageligvis fordi du lever i en "boble", og omgår deg kun med en spess type gifte menn  :vetikke:

• Liker 8
Gjest Råååsa
Skrevet (endret)

Hvis gifte menn kan ringe til deg å si at du er vakker, uten at du setter foten kraftig ned, så ser de på deg som enkel (å få til sengs). Det er ikke et kompliment. 

Og de single ser det samme, og vil ikke ha deg av samme grunn. 

Endret av Råååsa
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nemlig. Hva tror du det kommer av?

Hadde jeg visst det ville jeg vel huket en ok, singel fyr 😂

Saken er vel at menn som er i forhold er det fordi de faktisk går inn for å treffe kvinner mens de stadig single mannfolka er mer unnvikende og raskere til å trekke seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen til bestevenninna di ringer nokså ofte og sier du er vakker og det bare renner ut av ham.

Der har du svaret ditt

Anonymkode: b7844...e2a

• Liker 5
Skrevet

Tror du liker oppmerksomheten, dette er en type skrytetråd. Om du ikke liker flørtinga deres, hadde du bare avslått dem på flekken i guess. ..

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
mjaus skrev (50 minutter siden):

Tror du liker oppmerksomheten, dette er en type skrytetråd. Om du ikke liker flørtinga deres, hadde du bare avslått dem på flekken i guess. ..

Ikke ment som skryt. Hva skulle det være godt for?ingen vet jo hvem jeg Er så det har ingen hensikt å skryte. 

Jeg sa jo bare fakta. At en mann sier det til meg betyr da virkelig ikke at jeg er det. Jeg syns ikke det selv. 

Det bare frustrerte meg at det er gifte menn som henger rundt.

Og selvsagt tillater jeg ikke at min venninnes mann snakket slik. Ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

...Selvsagt tillater jeg ikke at min venninnes mann snakket slik. Ts

Du gjør jo det når du tar telefonen når han ringer. 

Anonymkode: 30028...dbf

• Liker 13
Skrevet (endret)

Kjære vene da folkens, hva er det dere lirer av dere. Hun lever i en boble, det er en skrytetråd, hun underholder gifte menn, hun er enkel å få til sengs og derfor vil gifte menn ha henne men single ikke, og det er hennes ansvar hva en mann sier i en telefonsamtale fordi hun tok telefonen.

Ikke spesielt snilt.

Selvfølgelig kan man reagere på en tilnærming fra en mann ved å ta det som et kompliment, gi et høflig avslag og deretter gå temmelig uberørt videre i livet sitt. Det er ikke sånn at man MÅ skape konflikt om absolutt alt. 

Endret av Hippogriff
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ganske vanlig å få mye oppmerksomhet når man er nysingel. De fleste av oss klarer likevel å avvise gifte menn, spesielt veninners menn. Det er du å din holdning til dette som avgjør hvor fort dette tar slutt.  

Anonymkode: d4e58...66a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hør her, TS. "Alle" tiltrekker seg gifte menn, ihvertfall alle som er blide og utadvendte -  det er ikke noe som er spesielt for deg. Særlig når man er nysingel tror mange menn at banen er klar. Man må rett og slett opptre litt kort og avvisende, eventuelt fleipe det bort. 

Anonymkode: b683a...211

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...