AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 En mann jeg snakker med av og til sier stadig til meg at "tiden bare fyker når vi snakker sammen, jeg ser aldri på klokken når jeg snakker med deg. Tiden bare går.....jeg kunne snakket i timesvis med deg!" Hvordan ville du tatt det? Anonymkode: 09b8b...95b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Positivt det vel. Samtalen går lett, han trives i ditt selskap og føler ikke at tiden med deg er langtekkelig og kjedelig Anonymkode: 2deb3...0c9 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Hadde tatt det veldig positivt 😊 Anonymkode: a147d...5be 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Tja. Ganske nøytralt egentlig. Han trives i mitt selskap, men det kan være som venn, kollega eller noe mer. Mange menn har sagt dette til meg (uten å tenke forhold eller noe slikt). Betyr vel bare: "Det er morsomt å være med deg." Mannfolk sier som regel det de tenker uten noen filter. Slutt å prøve å tolke menn, det er null vits. Anonymkode: 2f7de...7c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå