Gå til innhold

Swingers

Flerennto

Anbefalte innlegg

Vi er et par som leter etter en seriøs nettside (som fungerer) for å treffe likesinnede...er det noen som har god erfaring med dette:)

Virker som det er mange useriøse nettsteder.

Vi har erfaring fra klubber i utlandet, men vil gjerne finne noen å swinge med her hjemme, så da må det bli på nett...

All hjelp tas imot med glede:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyst-club.no (skjønt jeg opplever at der er det aldri noen som vil møtes).

den nye appen SpicyMatch 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

tusen takk for svar... vi vil jo møtes. Så nettside som ikke har medlemmer som vil møtes er jo litt rart, eller?

og vi ser primært etter en jente. 
Folk vi kjenner i Danmark har topp nettsted som er veldig velfungerende. Det kan virke som mangelvare her i Norge. Hmmmm. Blir frustrert. 

Tøvftta skrev (20 minutter siden):

Lyst-club.no (skjønt jeg opplever at der er det aldri noen som vil møtes).

den nye appen SpicyMatch 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flerennto skrev (13 minutter siden):

Hei,

tusen takk for svar... vi vil jo møtes. Så nettside som ikke har medlemmer som vil møtes er jo litt rart, eller?

Folk vi kjenner i Danmark har topp nettsted som er veldig velfungerende. Det kan virke som mangelvare her i Norge. Hmmmm. Blir frustrert. 

Vel, det er tross alt nordmenn 🙈 hehe

Synes og det er veldig frustrerende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (23 minutter siden):

Vel, det er tross alt nordmenn 🙈 hehe

Synes og det er veldig frustrerende... 

Ja.... laget profil på spicy match som du tipset om.... venter i spenning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi er ikke noe hardcore swingers, men uansett så fristet det og møte et annet par. Vi la inn profil på Cupido som virket ut som den mest seriøse siden. Må betale for profil, men kanskje det som gjør at der er litt flere seriøse. Nakenprat er jo det mest useriøse jeg har sett og det frister ikke. Vi hadde i hvert fall klaff 🙂

Anonymkode: 3f555...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Flerennto skrev (6 timer siden):

Hei,

Å få med en jente er det aller mest vanskelige å få til Norge ihvertfall. Kjenner noen som aktivt prøvde, men endte bare opp med napp av eskorter som ville ha betalt. De ser etter par som lyser ut ønske om trekant , swingers o.l. Og de er halliken deres (som like ofte er kvinne som mann) tar kontakt.

Anonymkode: 9e36a...0be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flerennto skrev (8 timer siden):

Hva med deg? Klarer du deg i denne jungelen ? 😊

Det hender seg at jeg er heldig å finner det jeg leter etter, men det er jaggu ikke ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg kjenner et par som er aktive på lyst-club.no. De rapporterer om et aktivt miljø, men det er preget av klikker, hvor det gjelder å være på innsiden. Det er et par herfra som driver Club Fantasy utenfor Tønsberg.

Dette miljøet springer ut fra Cupido Club, som kanskje ville vært mitt utgangspunkt. Her er det gode foraer, grupper og bildedeling. Det er nok hovedvekt av medlemmer som er i slutten av 30-årene og oppover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flerennto skrev (På 5.3.2021 den 21.45):

Vi er et par som leter etter en seriøs nettside (som fungerer) for å treffe likesinnede...er det noen som har god erfaring med dette:)

Virker som det er mange useriøse nettsteder.

Vi har erfaring fra klubber i utlandet, men vil gjerne finne noen å swinge med her hjemme, så da må det bli på nett...

All hjelp tas imot med glede:)

Mitt inntrykk er at det er et par gode sider. Cupidoclub er vel den jeg har følt som mest seriøs. Men ikke ofte man møter de 100% seriøse. Har truffet en håndfull par som jeg faktisk møtte og begge var aktive på profilen og ordnet overnatting hos dem. Men det var MYE lettere å treffe par som 18-20 år enn nå sa jeg har blitt 42. Men har fortsatt kontakt med et par. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...