AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Del Skrevet 5. mars 2021 Hvilken dag kommer smertene i forhold til når testen viser eggløsning? Anonymkode: 446d7...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. mars 2021 #2 Del Skrevet 5. mars 2021 Ikke alltid jeg kjenner eggløsningen, det varierer veldig. Noen sykluser kjenner jeg ingenting, andre kjenner jeg murring/stikk og av og til er det klar smerte der jeg vrir meg i mange minutter. Varierer også når jeg kjenner dette i forhold til positiv EL-test... Som oftest den første dagen testen har blitt negativ igjen, eller på kvelden/natten etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Del Skrevet 5. mars 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Ikke alltid jeg kjenner eggløsningen, det varierer veldig. Noen sykluser kjenner jeg ingenting, andre kjenner jeg murring/stikk og av og til er det klar smerte der jeg vrir meg i mange minutter. Varierer også når jeg kjenner dette i forhold til positiv EL-test... Som oftest den første dagen testen har blitt negativ igjen, eller på kvelden/natten etter det. Okei, så du får oftest smerter litt etter eggløsning. Blir det likt som de andre syklusene så har jeg slim i dag, samt lørdag og søndag. Også pleier jeg få smerter på mandag kveld, og mensen mandagen 2 uker etter smertene. Men så er jeg ikke sikker på om mensen pleier komme 14 dager etter egget løsner, eller om det er 14 dager etter det ubefruktede egget tørker ut, som vil si ca 16 dager etter egget løsner? Andre som vet det?🤷🏼♀️ Anonymkode: 446d7...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg fikk positiv EL-test i går ettermiddag og hadde tydelige eggløsningssmerter sent i går kveld. Er første syklusen jeg bruker EL-tester så vet ikke hva som er vanlig, og har forsåvidt begrenset erfaring på området.. Er heller ikke hver syklus jeg har like tydelige eggløsningssmerter. Anonymkode: 214ec...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg har pleid å teste om morgenen, og fått tydelige eggløsningssmerter noen timer på formiddagen neste dag, litt over 24 timer senere. Jeg tempet også en periode. Ut i fra temping, tester og at jeg har vært hos gynekolog i tiden rundt eggløsning og fått omtrentlig tidspunkt et par ganger, tror jeg at eggløsningssmertene mine kommer rundt den tiden egget faktisk slippes. Det murrer/gjør litt vondt i forkant, og så har jeg relativt sterke smerter et par timer før det gir seg. Men det er uansett vanskelig å si sikkert. Gynekologen jeg var hos ifbm at vi strevde med å få barn, sa at eggløsningssmerter kan komme både før, under og etter eggløsning og at det varierer fra kvinne til kvinne. Han trodde også mine smerter kom når egget slapp, og hadde en teori om at det kunne være væske eller blod som kom ut når eggposen revnet som laget press og første til smertene. Anonymkode: cb5fe...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Del Skrevet 6. mars 2021 Når du får positiv test 24-48 til eggløsning. Når du får negativ test har lh i urin sunket og eggløsning mest sannsynlig funnet sted har jeg blitt fortalt. Anonymkode: 105fb...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du får positiv test 24-48 til eggløsning. Når du får negativ test har lh i urin sunket og eggløsning mest sannsynlig funnet sted har jeg blitt fortalt. Anonymkode: 105fb...446 Fikk ikke skrevet ferdig 😛 men uansett, om det stemmer så har jeg smerter før egget slipper og etter, kan fint ha vondt i 2-3 dager enkelte sykluser. Anonymkode: 105fb...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma89 Skrevet 9. mars 2021 #8 Del Skrevet 9. mars 2021 Til meg har smertene kommet etter positiv EL-test, noe som hører logisk ut.. Kjenner som regel at jeg blir buktung - i mangel på bedre ord, kan gjøre litt vondt å gå og "humpe" 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 9. mars 2021 #9 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg hadde smerter/kramper og var "hoven" inni hele systemet (merket det spesielt da jeg var på do, føltes litt vanskelig å tisse på en måte) dagen etter positiv el test, altså første dag med negativ. Og det er da min eggløsning er registrert. Dagen etter det igjen kjente jeg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå