Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klippet meg og ser ut som Garth i Waynes World på håret - bare kortere. :sur:

Håret er ganske oppklippet, og til rett nedenfor skuldrene bak. Foran subber det så vidt skuldrene. Angrer noe så inni granskauen, og vurderer extensions på den nederste delen av håret. Oppklippingen er grei, men jeg ser helt dust ut med pannelugg til denne lengden, som ble alt for kort nede.

Er det en god ide med extensions bare bak og litt på sidene?

Og er det noen som kan tipse om en salong i Asker/Bærum/Oslo/Drammen som har Great Lengths eller tilsvarende og gjør en god jobb til en OK pris? (Ja, jeg vet at det ikke er billig, men tror ikke jeg trenger så gresselig mange for å få til det jeg nevner over...)

Hjelp? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøsj....om to uker så har alt vokst litt og gått seg til.

Knyt noe rundt hodet så synes det ikke så godt. :ler:

Skrevet

Lett å si at jeg skal knyte noe rundt hodet når jeg ser ut som - tja - Hillary Clinton eller noe sånt. Skikkelig kjerringhår! :frustrert:

Er det klassikerlesningen din som gjør deg så lite forståelsesfull for verdslige problemer? ;)

Skrevet
Er det klassikerlesningen din som gjør deg så lite forståelsesfull for verdslige problemer? 
Nope...langt hår med krøller. :ler:
Skrevet
:sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur:
Skrevet

Jeg syns du ser skikkelig fin ut jeg. Men har på følelsen at det ikke hjelper hva jeg mener... :troest:

Skrevet
Jeg syns du ser skikkelig fin ut jeg. Men har på følelsen at det ikke hjelper hva jeg mener...  :troest:

Nei, dessverre - men det er jo fint at du prøver å trøste meg :kys_2:

Hjelp anyone? :tristbla:

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Alex frisør på Masjorstuen (Sørkedalsveien) har great lenghts iallefall, men de er kanskje ikke så billige?? Ellers så kan du jo prøve afro sjappene rundt Gunerius??

Skrevet

Oj, oj, oj, - nå kjenner jeg angsten krype tilbake ang. mitt nærstående frisørbesøk. Jeg ble nemlig akkurat som deg på håret sist jeg klippet meg. Hva er det med frisører i dag? Håper du får ordnet det, det er ikke gøy å føle seg som en dust på håret.

Skrevet

Adam & Eva har Great Lengths. De er vel heller ikke av de billigste frisørene, men for bare litt "hår-supplering" er det ikke SÅ dyrt uansett. Har også sett Great Lengths-reklame i et frisør-vindu (ingen afro-sjappe) i området bak Spektrum, kan jo hende det er billigere der...

Skrevet

Takk skal dere ha alle sammen. Tør jo knapt gå ut av døra sånn som dette. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...