Gå til innhold

Hva er det beste dere vet av alt i verden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Favorittingene mine i hele verden er Michael Jackson, Eurovision og Audrey Hepburn-filmer, og generelt romantiske filmer fra 50-tallet, og gamle Disneyklassikere🥰 Hva er deres favoritting i verden?🥰🥰🥰

Anonymkode: 69d5c...3e8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har bare møtt én med samme interesser som meg, på Instagram🥺

• Liker 1
Skrevet

Historie

• Liker 2
Skrevet

Mannen❤️🥰😍

AnonymBruker
Skrevet

Å få tisse når du er så tissatrengt at det nesten går galt.

Anonymkode: a29b8...11e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å få tisse når du er så tissatrengt at det nesten går galt.

Anonymkode: a29b8...11e

THIS 🤣

Anonymkode: 5f937...d01

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke helt sånne ting jeg mente☹️

AnonymBruker
Skrevet

Første øla på fredagskvelden.

kaffi på Morgenen.

En serie eller film Som en håper aldri skal ta slutt.

Anonymkode: 253c9...906

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når katta hopper opp på fanget.

Anonymkode: b4698...f61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ost. 

Anonymkode: 60294...c89

AnonymBruker
Skrevet

Sex

Anonymkode: 87ca6...48f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når katta hopper opp på fanget.

Anonymkode: b4698...f61

Aw😍

AnonymBruker
Skrevet

BTS! 💜💜💜

Anonymkode: 74819...c5e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fotball, bøker, gåturer, joggeturer, Grønne trær, følelsen når jeg bader i sjøen,  damer med korte skjørt og brun kropp, hunder som vil at jeg skal klappe de på magen, søvn og sjokolade.

Endret av Kågebruker
  • Liker 1
Gjest _Crocs_
Skrevet

Det må være å ligge på stranden med en drink, ansiktet litt i skyggen så jeg ikke må myse, ha en fot i sanden og kjenne på den myke sanden, men resten av kroppen bader i sol. Høre bruset fra sjøen og bare nyte friheten.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det beste i hele verden kanskje.... Men én ting jeg setter pris på for tiden er å sette meg ned med en kopp kaffe og hjemmekontor om morgenen når mannen og barna stresser avgårde på jobb og barnehage! Roen som senker seg da er magisk.....bare det å være alene i huset med god kaffe etter at sirkuset har dratt av gårde😄 Helt klart en av foreldrene ved hjemmekontor i småbarnsfasen🙂

Anonymkode: 29e37...343

Skrevet

Kaffe, rødvin, alenetid, søvn, vår, sjøluft,bibliotek, bål , sove ute, sjokolade, høst , 

• Liker 1
Skrevet

Å kjenne sommerfuglene i magen krible når jeg kysser personen jeg elsker. Følelsen av å legge seg i sengen etter en lang, produktiv dag. Lange, rolige morgninger med god frokost etterfulgt av avslapping i sengen med hunden min. Fersk bakeverk. Musikk, med fine, dype tekster eller fengende melodi. Å vite at man har fri noen dager. Elsker også å være på konkurranser med hesten min, få til det vi har øvd masse på. 
Går ikke an å velge hva som er aller best. Finnes så mye som er så bra.

• Liker 3
Skrevet

En soleklar nummer 1 er katter. Alt katterelatert. Katter som sover, katter som vasker seg, katter jeg møter på gaten, katter hos venner som jeg får kose, katter som legger seg i fanget mitt, katter som maler, katter som stryker seg mot benet mitt. Absolutt alt.

Ellers er jeg veldig glad i å reise. Det å våkne opp på et sted jeg aldri har vært før. Vite at jeg har hele dagen til å utforske, gå gatelangs, gå meg bort, finne små, skjulte perler, sitte på kafe, finne spennende butikker, handle lokale spesialiteter, lære om stedets historie. Elsker det.

Og så det å ikke behøve å sette på vekkerklokken. Som B-menneske er det helt fantastisk. Jeg kan tulle vekk hele kvelden i forveien uten å tenke på at jeg må opp tidlig neste dag, jeg kan lese eller se på TV eller gå tur eller gjøre ingenting og jeg trenger ikke bekymre meg for at jeg skal fungere klokken 6 neste morgen. Utrolig deilig og en alt for sjelden luksus.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...