Gå til innhold

Tortellini med skinke og ost fra Rema 1000?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal lage rask middag til meg selv og har denne. Skal kokes i 7 min. Kan jeg bare ta på litt smør og ost og kvernet pepper. Eller hva ville dere gjordt. Orker ikke steke kylling, scampi eller andre ting nå. Noe helt comfortsone mat enkelt forran tv alene.4235206-Egg-Tortellini-skinke-ost-250g-R

Anonymkode: a37b8...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Smør, ost og pepper høres bra ut, jeg spiser ofte pasta sånn :)

Anonymkode: 13b26...e34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pleier å varme opp litt grønnsaker som brokkoli/asparges. Litt saus/dressing 👏

Anonymkode: 7964b...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De der er gode for seg selv eller med en form for saus. Kos deg!

Anonymkode: 1edd6...0a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er de spist for lengst, men å steke litt hvitløk i olivenolje, litt persille, parmesan til slutt, det blir aldri feil.

Trenger ikke fylt pasta for at det skal smake godt. Smaker sommer for meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ville laget en rask tomatsuppe. Er så enkelt som å frese opp løk og hvitløk, ha på hermetiserte tomater, litt sukker, salt og pepper, kraft, og kjøre med stavmikser. Da har du middag til 2-3 dager.

Som kosemat er det veldig godt å lage en raskt tomatsaus, helle over (al dente kokt) i en ildfast form, strø litt revet mozarella på toppen. 

Anonymkode: 31028...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er så typisk KG. TS presiserer at hun ikke gidder å steke noe, så får hun masse gode tips om hva hun burde steke :murvegg:

Anonymkode: d6a09...bf8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er så typisk KG. TS presiserer at hun ikke gidder å steke noe, så får hun masse gode tips om hva hun burde steke :murvegg:

Hva er ditt tips til TS? 

Anonymkode: 31028...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva endte du opp med, TS?

De gangene jeg har laget disse ferdigpastaene fra REMA har det også vært av samme grunn som deg, nemlig at det skal gå kjappest mulig og jeg skal ha nær null arbeid med det. Jeg har ikke kjøpt disse pastaene fordi jeg har så innmari lyst til å lage tomatsuppe fra bunnen denne dagen, liksom. :eeeh: 

Jeg har rett og slett brukt et par skjeer creme fraiche eller rømmedressing som tilbehør. En gang hadde jeg en liten rest med serranoskinke som jeg spiste til. Det var veldig godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Steke kylling eller scampi er for meg noe helt annet enn å frese hvitløk i 90 sekunder, men beklager til TS dersom mitt forslag var støtende :)

Sånn helt på siden kan jeg nevne at jeg hadde to ulike sorter fylt pasta fra Rema i går, og foreslåtte tilberedningsmåter var både kasserolle og kokt i stekepanne. Prøvde begge deler, og den i stekepanne hadde bedre konsistens - men tok ikke lenger tid.

Kunne sikkert fint frest en hvitløksbåt samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøper av og til soppversjonen. Koker de i anbefalt tid for så å steke dem sprø i stekepanne med hvitløk, smør, curry-krydder, litt salt og pepper. Kjempegodt! 

Anonymkode: a36a2...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å lage ostesaus til sånne, men de er helt ok med bare litt urtesalt på når du ikke orker å gjøre annet enn å koke dem opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Koker de i buljong og serverer som suppe med revet ost over, gjerne parmesan.

Anonymkode: dac65...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Koker de, heller av vann, og blander de sammen med 1ss ferdig pesto fra glass. 

Anonymkode: d282c...cfd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på litt godt smør og flaksalt, og serverer med litt godt brød til. Jada, blir dobbelt opp av karbohydrater, men veldig god kombinasjon allikevel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ville stekt litt kylling med hvitløk urter chilli og smør. Kyllingen kam byttes ut med scampi eller annet kjøtt 

Anonymkode: 6d21d...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...