Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal skaffe meg katt.  Sa det til veninnen min, da svarte hun skal du virkelig skaffe deg sånt søppel, hvorfor gidder du? Og hun prøvde tydeligvis å få meg til å ombestemme meg. Greit å ha forskjellige meninger, og jeg viste hun ikke liker katter men trodde ikke hun skulle si noe sånt. Jeg ble lei meg.

Hvordan hadde du reagert?

Anonymkode: 9c211...0b5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg sagt "Vet du , DU er søppel. Jævla dårlig menneske du er , visste ikke det jeg"

Jeg hadde aldri hatt en slik "venninne" . 

• Liker 20
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig skuffet over svaret. Høres ikke ut som om hun har så mye respekt for kjæledyr akkurat. 

• Liker 5
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg er så voksen at jeg ikke bryr meg om hva andre mener om mine valg. 

Gjest Bet-t-ina
Skrevet (endret)

Jeg har èn katt, ikke fordi jeg er en katteperson men ellers hadde hun blitt avlivet. Hun er som en hund, og det liker jeg. Noen liker katter, andre ikke. Men det er stygt sagt. Be henne holde kjeft, man sier ikke slik. Håper du får det hyggelig, med katten du får i hus. 😊

Endret av Bet-t-ina
AnonymBruker
Skrevet

Uff Slike folk som gjerne mishandler dyr og etterlater de når de er lei de. 

Anonymkode: b85ad...3f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er heller ikke sånn kjempe fan av katter, men folk kan da spare seg for sånne kommentarer. 

Du får minne henne på at at du er venn med henne til tross for at hun er søppel :P

Anonymkode: 335e5...05e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sånn sier man ikke... man må gjerne ikke være så begeistret for dyr, men å kalle det søppel? Tror kanskje hele forholdet mitt til det mennesket hadde blitt forandret.. 

Anonymkode: cdb62...f1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at det er noe galt med henne. Det er ikke alle som liker katter, eller er interessert i å ha noe med katter å gjøre. Det er helt greit. Det som ikke er greit er å reagere med avsky og si "katter er søppel" når ei venninne forteller at hun skal få seg katt. 

Jeg har ei venninne som ikke liker katter, men da er det mer en humoristisk "de gjør ikke noe annet enn å stirre, og de ser onde ut og man bare VET at de planlegger å klore deg om de får muligheten.". Da ler vi begge. Sånn som venninna di reagerte er.. Eh, ikke helt greit. 

Anonymkode: 0d1b4...032

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skeptisk til folk som ikke liker dyr jeg

Anonymkode: c69ef...1bf

• Liker 13
Skrevet

Hadde kutta henne ut uten å nøle. Klarer ikke folk som snakker slikt om dyr.

• Liker 5
Skrevet

Beware of people who dislike cats. Irsk ordspråk. Egentlig mener jeg det er greit å ikke like katter, men man skal ha respekt for dem. Om noen av mine venner hadde sagt noe sånt hadde jeg nok endret syn på vedkommende, litt avhengig av hva som skjedde deretter hadde jeg måttet vurdere om vi kunne fortsette som venner. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde mistet all respekt for henne, i mine øyne sier det en hel del om slike folk.

• Liker 3
Skrevet

Hadde svart at «det som kommer ut av munnen din nå, det er søppel det». 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart menneske. Jeg selv hater hunder, men jeg sa bare gratulerer da venninnen min sa de skulle få en. Noe annet er bare sært.

Og katter er fantastiske dyr! Jeg kan ikke leve uten.

Anonymkode: 91f5c...042

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hadde kuttet ut kontakten

Anonymkode: b8f14...0ee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rart menneske. Jeg selv hater hunder, men jeg sa bare gratulerer da venninnen min sa de skulle få en. Noe annet er bare sært.

Og katter er fantastiske dyr! Jeg kan ikke leve uten.

Rimelig rart å "hate" hunder også, vil jeg påstå :fnise:

Noen snakker jo bare sånn, TS. Du får spørre henne da vel - er katter virkelig søppel ? IF so, kefir? :vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 😊👍

Anonymkode: 9c211...0b5

AnonymBruker
Skrevet
Beeblebrox skrev (34 minutter siden):

Rimelig rart å "hate" hunder også, vil jeg påstå :fnise:

Noen snakker jo bare sånn, TS. Du får spørre henne da vel - er katter virkelig søppel ? IF so, kefir? :vetikke:

Ikke rart i det hele tatt. De må oppdras for å være levelige, de gneldrer, stinker død, humper og slikker. Men igjen; sa ingenting negativt da venninnen min skulle ha en slik sak.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke rart i det hele tatt. De må oppdras for å være levelige, de gneldrer, stinker død, humper og slikker. Men igjen; sa ingenting negativt da venninnen min skulle ha en slik sak.

"Rart menneske", du :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...