AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Jeg har en gren av trollhassel som står i en vase nesten året rundt. Jeg pynter den med diverse som passer med årstiden. Jeg prøver i hvert fall, men stort sett blir det til at julekuler eller små engler henger til påske, og erstattes av påskepynt. Resten av året står den bar eller jeg fjerner den. Jeg har lyst til å pynte greinen sommer og høst også, men klarer ikke å finne på noe passende. Noen som har tips? Anonymkode: 96cff...135
Zienna Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Sett noen kvister av gåsunger eller bjørk med snart museører sammen med trollhassel nå når det våres. Det behøves ikke mer enn 1 stk påskelilje for å skape påskestemning når du har en trollhassel fra før. Det fine med trollhassel er at alle blomster passer til den. Bruk blikket utover sommer og høst, så vil du se flotte blomster u vegkanten som passer sammen med trollhassel. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 20.25): Jeg har en gren av trollhassel som står i en vase nesten året rundt. Jeg pynter den med diverse som passer med årstiden. Jeg prøver i hvert fall, men stort sett blir det til at julekuler eller små engler henger til påske, og erstattes av påskepynt. Resten av året står den bar eller jeg fjerner den. Jeg har lyst til å pynte greinen sommer og høst også, men klarer ikke å finne på noe passende. Noen som har tips? Anonymkode: 96cff...135 jeg har noen små fugler i tre som min datter malte i pastellfarger da hun var liten. Disse henger på trollhasselen hele året. I påsken har jeg påskeegg på, og i julen julefugler, Anonymkode: fe02d...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå