Gå til innhold

Liker dere Rituals dusj-skum? Føler at den tørker ut huden..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett at mange bruker dette dusj-skummet i sprayboks. Prøvde derfor en, og selv om skummet er mykt og behagelig mistenker jeg at det tørker ut huden på sikt? For «sterkt» på en måte?

Anonymkode: ba268...845

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tørker ut min hud også, men det er det ganske mange såper som gjør, så det er ikke så overraskende for min del. Det lukter godt da, og jeg liker konsistensen, men det hjelper jo lite.

Anonymkode: 91a0e...37e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke noe særlig fan. Har prøvd flere pga julekalender jeg fikk. De tørker ut huden og går fort tomme rett og slett. Lite produkt for pengene. 

Anonymkode: 76a33...656

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fremdeles til gode å finne et godt produkt fra ritauls. Det er dyrt, og fungerer ikke i det hele tatt til meg! 

Anonymkode: c6c26...8ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kun den fra Holli kolleksjonen ellers tørker ingen av de andre ut huden min. Kan heller anbefale deg dusjoljen! 😍

Anonymkode: 4a130...c2a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har fremdeles til gode å finne et godt produkt fra ritauls. Det er dyrt, og fungerer ikke i det hele tatt til meg! 

Rituals er vel langt i fra dyrt?? 😂 Man får jo ekstremt mye for pengene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd skummet men en del andre produkter. De er jo veldig parfyrmerte, så ikke så rart at de har en uttørkende effekt.

Anonymkode: 6aea4...132

AnonymBruker
Skrevet

Alle rituals-produkter tørker meg ut

Anonymkode: 74def...611

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Rituals er vel langt i fra dyrt?? 😂 Man får jo ekstremt mye for pengene. 

Det er jeg uenig i, det er mange andre produkter som er langt billigere, og man får faktisk mye for pengene. Samt de produktene funker.

Jeg forstår ikke behovet ditt for å le av andre, det er noe du burde legge fra deg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ennå ikke prøvd noe fra rituals som huden min liker. Blir tørr og kløete

Anonymkode: 45aa6...b95

• Liker 1
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Jeg syns Rituals dufter fantastisk, men jeg blir også tørr i huden av produktene. 

Skrevet

Rituals lukter helt fantastisk, men enig med deg at det tørker ut huden!

Har en shampoo som jeg fikk til jul, Rituals of Jing trur jeg den heter. Funka ikke i håret mitt, men håret lukter godt i en dag da 😅

AnonymBruker
Skrevet

Brukte Rituals-produkter en stund. Men var ikke fornøyd med body-butter/kremer. De trakk dårlig inn i huden. Selv har jeg byttet til dusj- og kroppsprodukter fra Korres. De har også god lukt, men virker som om det er mye bedre kvalitet.

Anonymkode: a91a9...c3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jeg uenig i, det er mange andre produkter som er langt billigere, og man får faktisk mye for pengene. Samt de produktene funker.

Jeg forstår ikke behovet ditt for å le av andre, det er noe du burde legge fra deg. 

Det er jeg veldig uenig i! Hvilken «billig kremer» er det du mener er bedre? 

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg mistenker at det er sodium laureth sulfate som tørker ut huden. Bruker jeg shampoo med det blir håret mitt veldig tørt og brusete iallfall. Anyway, Ayurveda kolleksjonen til Rituals er nå fornyet og dusjskummet i den serien er nå uten denne ingrediensen.

https://www.rituals.com/no-no/the-ritual-of-ayurveda-foaming-shower-gel-1109800.html

Anonymkode: d6cf4...05d

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns de skummene er deilige å bruke på grunn av konsistensenog de lukter godt. De tørker nok ut huden litt hos meg, men ikke mer enn det andre såper også gjør. Uenig med den som sa det blir fort tomt, jeg syns det er veldig drøyt i bruk, har en sånn flaske med skum i mange måneder. 

Skrevet
Gliffy skrev (1 minutt siden):

Jeg syns de skummene er deilige å bruke på grunn av konsistensenog de lukter godt. De tørker nok ut huden litt hos meg, men ikke mer enn det andre såper også gjør. Uenig med den som sa det blir fort tomt, jeg syns det er veldig drøyt i bruk, har en sånn flaske med skum i mange måneder. 

Ja, jeg også føler det er svært drøyt. Fikk et lite skum med i en gavepakning, og til og med den holdt overraskende lenge. Jeg tenkte: Nå må det vel være tomt snart, men neida. Så de som sier det blir fort tomt må bruke enorme mengder skum av gangen.

Anonymkode: d6cf4...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...