AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Hei, jeg fikk middag i dag av besteforeldrene mine til og varme opp, da de plutselig skulle på middag hos noen andre og hadde lagd middag allerede. Jeg ser at min bestemor er på på Facebook, så jeg skriver takk for maten, det var kjempe godt! Får noe hyggelig emojier. Og noen minutter etter på får jeg melding om at «bestefar får ikke melding!» De er jo samboere og tydeligvis diskutert at bestefar ikke fikk melding? Jeg tenker jo at når jeg sender til en så sier den andre bare i fra at jeg takket for maten 😅 Må man altså takke begge? Jeg er ikke sur eller noe, kjempe glad for maten og kostet meg ikke mer en 5sek og sende en melding til han også. Men genuint nysgjerrig derimot om man sender til begge eller ikke. Besteforeldre, foreldre eller oldeforeldre for den saks skyld 😅😂 Anonymkode: a74cb...668 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Spicymami skrev (Akkurat nå): Sender ikke en til hver, men felles til begge Har du gruppe chat da eller? 😅 Anonymkode: a74cb...668
minister-mio Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Jeg tenker at takken til bestemor åpenbart gjaldt de begge. Spesielt av dem å etterlyse takk til bestefar også 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 😅😅😅😅 så slitsomt. Sikkert en aldersgreie. Spør bestemor om hun hadde syns det er naturlig å ringe de begge to pø telefon separat for å takke. Og si at det er det samme. Anonymkode: 65de1...74d
Milky Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du gruppe chat da eller? 😅 Anonymkode: a74cb...668 Nei.. men jeg skriver takk til begge i samme melding og da antar jeg at den som mottar meldingen viser til den andre eller sier ifra at jeg har takket. Er samme med resten av familien. For eks en tante med mann og barn, sender takk til hun også formidler hun det videre, trenger ikke sende sms til alle 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 Vi sender alltid melding til en av hver part i er forhold selv. Meldingen er jo til begge to likevel. Men vi har opplevd at folk blir sinte når de ikke har fått sms, selv om partneren fikk sms. Sms-en er jo til begge to. Anonymkode: 45ebf...9c3
bestelvenn Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, jeg fikk middag i dag av besteforeldrene mine til og varme opp, da de plutselig skulle på middag hos noen andre og hadde lagd middag allerede. Jeg ser at min bestemor er på på Facebook, så jeg skriver takk for maten, det var kjempe godt! Får noe hyggelig emojier. Og noen minutter etter på får jeg melding om at «bestefar får ikke melding!» De er jo samboere og tydeligvis diskutert at bestefar ikke fikk melding? Jeg tenker jo at når jeg sender til en så sier den andre bare i fra at jeg takket for maten 😅 Må man altså takke begge? Jeg er ikke sur eller noe, kjempe glad for maten og kostet meg ikke mer en 5sek og sende en melding til han også. Men genuint nysgjerrig derimot om man sender til begge eller ikke. Besteforeldre, foreldre eller oldeforeldre for den saks skyld 😅😂 Anonymkode: a74cb...668 Du kunne skrevet til bestemoren din "hils bestefar og si det samme" f.eks! De er gamle mennesker og har annerledes syn på hvordan ting skal være, jeg kan forstå hvorfor de "reagerte" Og ikke minst er de glad i deg og ønsker oppmerksomheten din. Endret 5. mars 2021 av bestelvenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå