Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fem uker gammel baby som sover hele dagen. Han våkner ca 09 og er våken til 1130, for så å sove til 18-tiden. Han våkner for mat imellom disse timene men sover da igjen på fem min. Så er han våknen i maks to timer, for så å våkne og være våknen til ca 02 på natten. Jeg har lyst til å endre døgnrytmen men har lest at babyer ikke skal vekkes. 🙈

Anonymkode: e0dfc...75f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vekker min 5 uker gamle baby etter maks 4 timer på dagtid for å gi mat. På natten får baby sove frem til baby våkner selv, men det er aldri mer enn 6 timer.

Vi har hatt samme rutinene sidene baby avr to uker gammel, står opp til samme tid, pysj på til samme tid, og på natten så er det alltid mørkt og vi snakker ikke med baby. På dagen derimot leker vi masse, snakker til baby osv, så det er gøy for lille å være våken på dagen, og kjedelig på natten. 

Min er som regel mest våken fra 12-16.

Anonymkode: 6116e...dee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lillesøster her i huset hadde det meste av sin våkentid midt på natten de første ukene. Det gikk seg gradvis til da hun var mellom 2 og 3 mnd. 

Anonymkode: d21c1...f1a

AnonymBruker
Skrevet

Baby er 12 uker og er gjerne våken 1-2 timer før han må sove på dagen. På natten sover han fra 22.30-04.00 fra 04.30-06.30 og fra 07.00-10.00 😄

Anonymkode: 114d0...f3b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vekket aldri min jente som liten (hun er 6 måneder nå), og har hele veien vært ekstremt (for mye?) opptatt av å legge til rette for søvn. Bruker Huckleberry appen. Men nå synes jeg også ting begynner å fungere (vi har hatt en del utfordringer med søvn på dagtid). Jeg skjønner det ikke er en ideell rytme, men han/hun er så liten ennå og mye kommer til å endre seg. Jeg ville ikke begynt å tvinge inn en rutine ennå. 

Anonymkode: 0f8e8...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...