Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt fantastisk! :klappe:

Aldri hatt så fantastisk hud som etter at jeg begynte å bruke den! :sjarmor:

Anbefales på det varmeste!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker den også! :) Først trodde jeg den ville bli for fet, men jeg tok feil.

Skrevet

Jeg ble anbefalt denne av en hudpleier i sommer - og nå bruker jeg bare den. :)

Skrevet

:hjerte: Vært min favoritt lenge. Det er sjelden jeg kjøper produkter flere ganger, men denne kommer jeg alltid tilbake til. Den er en ren nytelse, både i duft og konsistens. Anbefaler også ansiktsvann fra DH. Den er i sprayform, og er en fantastisk fuktighetsspray. For tiden bruker jeg rosekrem på morgenen, rensekrem fra DH på kvelden og avslutter med spray-ansiktsvannet.

Slet med mye kviser og urenheter, kombinert med tørr hud, men nå er huden min overraskende stabilisert!

Skrevet

Fint å se flere Dr. H-frender her inne! :klem:

Skrevet
Fint å se flere Dr. H-frender her inne!  :klem:

Ja, jeg har omvendt flere! Føler meg nesten som et sektmedlem.

Skrevet

...og måtte sekten vokse seg stor og sterk! ;)

Skrevet

Kan denne brukes til en fet uderhud, mens huden over er litt tørrere og sensitiv??

Skrevet
Kan denne brukes til en fet uderhud, mens huden over er litt tørrere og sensitiv??

Muligens, men den er rimelig oljete, så du kan komme til å glinse fælt. Men hvorfor ikke bare prøve? Helsekostforretninger selger ofte småtuber av disse kremene til ca. 25 kroner (gratisprøver finnes ikke hos Dr.H).

Jeg har lyst til å teste ansiktsvannet, også. For tida bruker jeg et ansiktsvann med rose fra Phytomer, som roer ned irritert hud effektivt. Rensekremen synes jeg lukter øl... :sjenert:

Skrevet
Hvor kan man kjøpe denne?  På nett?

Det kan du sikkert, men det billigste er å kjøpe den i en helt vanlig helsekostbutikk. 30ml koster ca 150-160 kroner alt etter hvor du kjøper den.

Skrevet

Med den huden ville jeg heller kjøpt de regulerende nattampullene (type N), og brukt den vanlige dagkremen eller kvedekremen på dagen.

Det er Helios sine egne butikker som har fullstendig utvalg, eller har de fleste helsekostforretninger et utvalg. De kan selvfølgelig bestille til deg også.

Lykke til!

Skrevet
Ja, jeg har omvendt flere! Føler meg nesten som et sektmedlem.

Hehe, jeg har nylig blitt medlem av denne sekten jeg også. Jeg eeeelsker Dr. Hauschka.

Rensekremen lukter litt funky og det tok litt tid før jeg ble fortrolig med rensemetoden, men den fungerer virkelig bra. Ansiktsvannet var litt uttørkende, men fungerer fint sammen med rosenkremen. Skal forbli trofast en lang periode og se om huden min blir enda finere :)

Skrevet
Hehe, jeg har nylig blitt medlem av denne sekten jeg også. Jeg eeeelsker Dr. Hauschka.

Rensekremen lukter litt funky og det tok litt tid før jeg ble fortrolig med rensemetoden, men den fungerer virkelig bra. Ansiktsvannet var litt uttørkende, men fungerer fint sammen med rosenkremen. Skal forbli trofast en lang periode og se om huden min blir enda finere :)

Brukte du ansiktsvannet for uren hud? Det vil tørke ut litt, men det som heter bare ansiktsvann gir mye fukt hos meg.

Rensekremen har litt snodig lukt, men nå når jeg har brukt den en stund er jeg blitt veldig glad i den lukten.. Gleder meg til å rense huden hver kveld :)

Skrevet

Jeg har også blitt Dr. Hauschka-fan over sommeren. Bruker riktig nok ikke rosekremen, men rensekrem, ansiktsvann (vanlig) og ansiktsoljen. Helt geniale produkter, huden min har ikke føltes så bra på evigheter.

Skrevet
Brukte du ansiktsvannet for uren hud? Det vil tørke ut litt, men det som heter bare ansiktsvann gir mye fukt hos meg.

Rensekremen har litt snodig lukt, men nå når jeg har brukt den en stund er jeg blitt veldig glad i den lukten.. Gleder meg til å rense huden hver kveld :)

Burde kanskje ha kjøpt den vanlige jeg også..men de hadde bare clarifying der så da kjøpte jeg det. Personlig hadde jeg foretrukket en plastflaske uten sprayfunksjon, men men..

Har også blitt litt glad i lukten av rensekremen, men kjæresten min synes den lukter veldig merkelig. Hvor mye rensekrem bruker du? Jeg bruker i overkant av én centimeter, og tuben blir nokså fort tom

Skrevet

Jeg bruker ca halv cm med rensekrem. Fukter ansiktet først og klapper den inn. Men er enig i at den ikke er spesielt drøy.

Skrevet

Har noen prøvd rensemelken? Hvordan er den?

(hmm, her lukter det innkjøp. Rosekremen digger jeg jo, og siden jeg har lyst på litt forandring, hvorfor ikke prøve Dr. H, som ikke dreper lommeboka fullstendig?)

Skrevet

Har prøvd rensemelken. Er litt delt i min oppfatning av den. Den legger igjen et lite lag på huden, og dermed er jeg usikker om den renser godt nok?

Og jeg lurer på om noen har prøvd noen av ansiktsmaskene, f.eks fuktighetsmasken?

Skrevet

Jeg har hørt at man skal bruke rensemelk om kvelden, og rensekrem om morgenen, på ren hud, i hvertfall for tørr hud.

Jeg har ikke prøvd noen masker, men jeg :hjerte: håndkremen. Trekker raskt inn, gir masse fukt, og lukter Hauschka. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...