Gå til innhold

Dere som har 2-3 barn. Hvor mange kvadratmeter har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor dere?

Er det soverom for alle barna eller er det køyeseng? 

Anonymkode: d99de...a13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

To barn, 200 kvm

Anonymkode: d862b...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Bor i Oslo på 100 kvm. med to barn. :)  Har tre soverom, to bad, vaskerom og separat stue og kjøkken. Føles helt perfekt nå (som barna er unge), men vil nok gjerne ha en loftstue/kjellerstue eller annet ekstra oppholdsrom når barna blir eldre og har mer venner på besøk. 

Anonymkode: b5813...168

AnonymBruker
Skrevet

Bygda, 4 barn, 4 soverom per idag. Baby sover med oss. Ca 100kvm (soverommene er liten da)

Har hatt forskjellige soveløsninger gjennom årene avhengig av soverytme og ønsker. At de tre største nå alle ha eget rom er siden høst. Veldig lenge har alle tre sovet sammen på ett rom - de savner det ibland. 

Anonymkode: 3d530...206

AnonymBruker
Skrevet

To barn, 210 kvm. 

Anonymkode: 1c902...ad2

AnonymBruker
Skrevet

To barn. 120 kvm, rekkehus rett utenfor Oslo.

Anonymkode: 678da...94a

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Bor på bygda. 2 barn, 250 kvm. Vi har 5 soverom, men ett blir brukt som kontor og det andre som hobbyrom. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 3 barn, hvorav ett bor 50% hos oss. Bor på 170 kvm i Oslo. Alle har egne (små) soverom + vi har en kjellerstue. Vi er fornøyde med plassen

Anonymkode: 4c087...bf0

AnonymBruker
Skrevet

To barn og to voksne på 160kvm. 3 soverom, 1 bad, 1 toalett, vaskerom, oppholdsrom med stue og kjøkken i ett + kjellerstue. Helt tilstrekkelig, men ønsker oss bedre planløsning på sikt. Har nå 2 etasjer + kjeller. Drømmer også om vaskerom med egen utgangsdør. 

Anonymkode: 4d994...ccf

AnonymBruker
Skrevet

Tre barn, bor i Bergen (men ikke i sentrum). Bor i hus på ca 170 kvm.

Anonymkode: 3556b...606

AnonymBruker
Skrevet

To voksne og 3 tenåringer. 230 kvm. 
4 soverom, 2 bad, kjøkken og 2 stuer. (+ vaskerom og boder)

Praktisk og greit. 

Har også 70kvm i sokkelen som pr nå er utleid, men som lett kan integreres i resten av huset dersom rombehovet hadde vært større

Anonymkode: 4090c...138

AnonymBruker
Skrevet

Har vært to voksne og tre barn. Ca 200 kvm. Hus på bygden. 

6 soverom, 2 bad, 2 stuer og kjøkken. Så lite vaskerom og en gang ved trappen opp til gamle soverommene. Der oppe er hobbyrom og nå som eldste er flyttet ut er hennes rom blitt pappaen sitt kontor. Gamlerommet nede er trimrom. I gangen er det hyller til oppbevaring av mat og kjøkken ting :) 

Anonymkode: 7a681...1d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tre barn, enebolig på ca 175 m2 i et tettsted. Alle barna har egne rom.

Anonymkode: 3365b...de6

AnonymBruker
Skrevet

Bor i Kristiansand, to barn, 150 kvm. 4 soverom, to bad og en liten tv stue. 

Anonymkode: 69ccb...f34

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor bor dere?

Bor I en dyr storby I blokk på ca 60-65 kvm 2 barn og 1 baby meg og mannen min. Har 2 soverom. Og en stor balkong rett utenfor er det flere bhg og lekeplasser vi trives selvom vi ikke har kjempestor plass men vi har alt vi trenger:-)

Anonymkode: 5b47d...62b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

To voksne, to små barn. Bor på ca 100 kvm. Tre soverom, barnerommene er små. På sikt ønsker vi oss noe større. Ønsker oss to bad, kjeller-/loftsstue og litt mer boltreplass. 

Anonymkode: 2fced...c1e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor bor dere?

Nå begynner barna mine (2 stk) å bli store og den ene er på tur ut. Men jeg har hus på 137 kvadrat, begge barna har egne rom. Ikke store (9 og 12 kvadrat) + at jeg har ett rom. I tillegg har jeg et kombinert TV rom/kontor/gjesterom. 
Bor i by i Nordland. 

Anonymkode: 4d04b...b01

AnonymBruker
Skrevet

2 voksne og 3 barn på 185 m2 like utenfor Oslo. 5 soverom, 3 bad og ekstrastue klarer vi oss svært godt med.

Anonymkode: 9954b...7a5

Skrevet

Bor i by på Østlandet. 2 voksne, 2 barn og hund i enebolig på 170 kvm. Barna har hvert sitt soverom og egen tv stue. 

AnonymBruker
Skrevet

3 barn, 430 m2 ganske nytt hus. Helt perfekt, 7 soverom, flere med walk-in, 3,5 bad.

Anonymkode: 65d00...cec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...