AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Skulle bestille en vare på BikBok i nettbutikken som jeg så ute i går, men da jeg gikk inn i dag var den borte. Den var nedsatt, så regner med de har tatt den ut av sortimentet på nett, men er det fortsatt en mulighet for at man kan få kjøpt den i butikk? Jeg vet de har igjen i Oslo her da jeg sjekket på nett før den forsvant, men så stengte Oslo alle butikker😕 Anonymkode: a0d40...2d7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle bestille en vare på BikBok i nettbutikken som jeg så ute i går, men da jeg gikk inn i dag var den borte. Den var nedsatt, så regner med de har tatt den ut av sortimentet på nett, men er det fortsatt en mulighet for at man kan få kjøpt den i butikk? Jeg vet de har igjen i Oslo her da jeg sjekket på nett før den forsvant, men så stengte Oslo alle butikker😕 Anonymkode: a0d40...2d7 Anonymkode: a0d40...2d7
Fjelltopp Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Finne hva ?? Du har glemt å legge ved link eller bilde.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Fjelltopp skrev (24 minutter siden): Finne hva ?? Du har glemt å legge ved link eller bilde. Forventer ikke at dere skal vite om det spesifikke plagget finnes i butikk😅Bare om det er håp om at bikbok kan ha varer i butikk selv om de er tatt ut av salg fra nett😊 Anonymkode: a0d40...2d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå