AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Har hatt ei venninne gjennom mange pr, vi har også felles venner. Hun er snill, morsom å være sammen med. Men hun er selvopptatt. Det siste året har hun kun tatt kontakt når hun vil jeg skal gjøre et ærende for henne, noe hun trenger eller bare stakk innom for å se et rom jeg hadde malt, for hun kunne tenke seg samme farge. Altså, føler aldri hun tar kontakt for å være sammen med meg, og hvordan jeg har det. hun var lærer til barnet mitt i fjor, og jeg sa ifra noen ganger på ting jeg ikke var fornøyd med. F eks, når barnet mitt ble slått i friminuttet ba hun han slå tilbake. Slike ting ble tatt opp. tenker at det må hun tåle som lærer og profesjonell. for et par uker siden ble barnet mitt veldig syk og lagt inn på sykehus, sendte henne en meld om dette, men fikk aldri noe svar. Ser hun har lest mld. hva skjer her? Fader hun meg ut? Anonymkode: 8cc60...f6a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Tipper hun ble fornærmet når du kommenterte den situasjonen du nevner. Folk blir forferdelig fornærmet. Prøv å snakk med henne om det er noe som plager henne, ettersom hun har tatt avstand. Anonymkode: fb6e7...521
Gjest Smeltemann Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Har du ikke venner som virkelig vil være venn med deg da? Noen som kan være gjensidig venn?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Smeltemann skrev (3 timer siden): Har du ikke venner som virkelig vil være venn med deg da? Noen som kan være gjensidig venn? Joda, det har jeg så absolutt. Blir bare litt betenkt når noen bare forsvinner litt bort. Anonymkode: 8cc60...f6a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tipper hun ble fornærmet når du kommenterte den situasjonen du nevner. Folk blir forferdelig fornærmet. Prøv å snakk med henne om det er noe som plager henne, ettersom hun har tatt avstand. Anonymkode: fb6e7...521 Ja mulig jeg gjør det en gang om det passer seg. Skjønner at folk kan bli fornærmet, men det handler om å skille mellom jobb og privat. Hun har ringt til meg å klaget for at barnet mitt kastet et kjeks papir på bussen, så hun har hatt lav terskel på å klage.. og da har hun vært profesjonell og ikke privat. Og da forventer jeg at hun er det andre veien også. Men tydeligvis ikke.. men ikke sikkert det handler om dette i det hele tatt. Anonymkode: 8cc60...f6a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Ber ungen din om å slå tilbake istedet for å ta problemene på alvor og ordne opp i det på en skikkelig måte ? Jøss, det er pedagogen sin det 🙄 Anonymkode: 8b849...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå