AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Jeg vil lage meg brukere på forskjellige nettbutikker hvor jeg kan kjøpe sminke, klær, sko, interiør osv. Men hvilke sider er trygge? 😊 Jeg vil lage meg bruker på Kicks, makeupmekka, h&m og fler enn det 💖 Nevn gjerne alle de beste sidene 🥰 Setter pris på alle svar 💖 Anonymkode: f5f9f...283
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 H&M er bra, men Kicks anbefaler jeg ikke. De bruker Bring/HeltHjem som bare henger pakken på postkassen din. Anonymkode: 45ff8...e2d 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Lyko, Boozt, Zalando, Blivakker🙂 Anonymkode: 60191...618 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): H&M er bra, men Kicks anbefaler jeg ikke. De bruker Bring/HeltHjem som bare henger pakken på postkassen din. Anonymkode: 45ff8...e2d Jeg er utmerket fornøyd med Kicks. De gjør aldri feil, pakken er solid og delikat, de leverer i løpet av 1-2 dager. Men bor i et trygt nabolag, de legger pakken utenfor døra om postkassen er for liten, og har aldri opplevd trøbbel med det. MYE bedre enn å måtte kjøre innom et postkontor i disse tider. Anonymkode: fb010...121 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lyko, Boozt, Zalando, Blivakker🙂 Anonymkode: 60191...618 Fortell om Boozt vær så snill ☺️ Anonymkode: 45ff8...e2d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er utmerket fornøyd med Kicks. De gjør aldri feil, pakken er solid og delikat, de leverer i løpet av 1-2 dager. Men bor i et trygt nabolag, de legger pakken utenfor døra om postkassen er for liten, og har aldri opplevd trøbbel med det. MYE bedre enn å måtte kjøre innom et postkontor i disse tider. Anonymkode: fb010...121 Akkurat. Jeg bor ved siden av et par crazy naboer, så det er ganske utrygt hvis Bring bare henger pakken på postkassa. Ville foretrukket å hente den på postkontoret. Anonymkode: 45ff8...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 Zalando, og blivakker. 🙂 Anonymkode: 3b9dc...698 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Lyko, Boozt, Zalando, Blivakker🙂 Anonymkode: 60191...618 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Zalando, og blivakker. 🙂 Anonymkode: 3b9dc...698 Flere på kg har sagt at blivakker har fake produkter 😏 Anonymkode: 45ff8...e2d
Gjest Lasox Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg vil lage meg brukere på forskjellige nettbutikker hvor jeg kan kjøpe sminke, klær, sko, interiør osv. Men hvilke sider er trygge? 😊 Jeg vil lage meg bruker på Kicks, makeupmekka, h&m og fler enn det 💖 Nevn gjerne alle de beste sidene 🥰 Setter pris på alle svar 💖 Anonymkode: f5f9f...283 Handler stort sett kun hos komplett.no og kolonial.no når det gjelder spill så går det i Steam.
Gjest TheCatLady Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flere på kg har sagt at blivakker har fake produkter 😏 Anonymkode: 45ff8...e2d Det har jeg aldri opplevd når jeg har handlet der og ville kanskje ikke stolt på hva noen på kg skriver om de ikke har troverdige kilder eller bevis på det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 Handler all sminke fra Makeup Mekka. Det meste av klærne bestiller jeg fra Match og Floyd. Anonymkode: 46cd1...2f4 2
bundaberg Skrevet 5. mars 2021 #13 Skrevet 5. mars 2021 Boozt.com Husk å handle for 699,00 så mottar du gratis frakt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #14 Skrevet 5. mars 2021 Dere som handler hos bli vakker bør google hva eieren sine politiske meninger er. Handler aldri der. Anonymkode: 389e0...5bd 7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #15 Skrevet 5. mars 2021 TheCatLady skrev (5 minutter siden): Det har jeg aldri opplevd når jeg har handlet der og ville kanskje ikke stolt på hva noen på kg skriver om de ikke har troverdige kilder eller bevis på det. Vel det var.nå flere Saker om det Anonymkode: d4a33...60e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #16 Skrevet 5. mars 2021 Zalando boozt Kicks fredrik og louisa Anonymkode: d4a33...60e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #17 Skrevet 5. mars 2021 Jeg vil egentlig fraråde makupmekka... Ja det er billig og ja det ser fint ut, men de bruker midler i sminken som ikke er bra for huden. Om man absolutt skal kjøpe noe der, ikke kjøp leppestifter og lipglosser. De tørker virkelig ut leppene på sikt 😕 pudder og øyeskygger er lite pigmenterte, så hva et vitsen med at det er billig når det ikke funker 🤷🏼♀️ Anonymkode: 6b984...741 2
Gjest TheCatLady Skrevet 5. mars 2021 #18 Skrevet 5. mars 2021 Jeg handler mest på Lyko og Kicks om jeg skal kjøpe hud- og hårpleie + sminke. Handler også litt på Lush og Skincity. Handlet mye på blivakker før, men finner ofte ikke det jeg vil ha så da gidder jeg ikke. Om jeg skal handle klær, tilbehør og sko går det mye i Zalando og av og til utenlandske sider som Asos og noen småbutikker. Av og til handler jeg på Emp og Etsy. Interiør handler jeg ikke på nett stort sett, men er egentlig ikke spesielt interessert i det til at jeg gidder å bestille på nett. Da må det være noe veldig spesielt eller kult.
Gjest Fnuggolina Skrevet 5. mars 2021 #19 Skrevet 5. mars 2021 Kicks og Lyko bruker jeg endel. The Hair Lust, Skincity, avogtil Feelunique og produsenters egne nettsider. Sjekker priser på nett, og kjøper innimellom fra andre nettsteder også bortsett fra BliVakker som jeg prøver unngå. Klær går det mest i Vakre Vene, Boozt, Zalando, HM. Sko har jeg kjøpt endel ganger til barn spesielt men også meg på Footway. Kjøper avogtil på Getinspired også. Handler sjeldent interiør, kjøper ikke mye pynt liksom. Kjøpte en gang på nett på Plantasjen, men tror jeg velger ut planter selv neste gang.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #20 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er utmerket fornøyd med Kicks. De gjør aldri feil, pakken er solid og delikat, de leverer i løpet av 1-2 dager. Men bor i et trygt nabolag, de legger pakken utenfor døra om postkassen er for liten, og har aldri opplevd trøbbel med det. MYE bedre enn å måtte kjøre innom et postkontor i disse tider. Anonymkode: fb010...121 Vel, ikke alle bor steder helthjem klarer å levere jeg bor i et helt normalt felt med eneboliger, og her får de det ikke til. Jeg velger da aktivt bort butikker som kun sender med helthjem, f.eks Lyko. Jeg bruker zalando og blush. Anonymkode: c09d9...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå