AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Hei! Jeg er gravid i uke 17 og vi har ikke hatt sex helt siden jeg ble gravid... vi har prøvd et par ganger, men det både svir i sjeden og jeg blir ikke våt nok (selv med langt forspill), som aldri har vært et problem ellets. Det er helt greit for meg, har ikke noe særlig sexlyst heller. Og mannen sier at han forstår det, og vi kan heller ha litt sex på andre måter (dvs jeg runker ham). Det er egentlig ikke noe problem jeg har altså, bare lurer på om noen andre har hatt det på samme måte? Anonymkode: 2b235...42c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Det er mulig å bruke glidemiddel. Kjenner noen som gikk hele svangerskapet uten sex, men der var mannen utro. Så vil ikke akkurat anbefale det. Anonymkode: 5698b...60c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Uke 18 her. Vi har hatt "pliktsex" bare et par ganger i uka siden uke 7. Jeg mangler genuin lyst/tenning dessverre, men det er viktig for meg at samboeren blir tilfredsstilt - og jeg liker jo sexen for det formålet. Bruker glidemiddel. Anonymkode: e3a6f...82f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Vi bruker glidemiddel, da blir alt mye bedre Anonymkode: a1914...a38
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Gjør ingenting jeg ikke vil. Det får samboer tolerere. Anonymkode: bfde2...841 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Har ikke hatt sex siden jeg ble dårlig. Fortsatt veldig kvalm i uke 20 så det har ikke vert så fristende. Risikerer å måtte ta pauser for å kaste opp Anonymkode: 90398...ed8 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg er gravid i uke 17 og vi har ikke hatt sex helt siden jeg ble gravid... vi har prøvd et par ganger, men det både svir i sjeden og jeg blir ikke våt nok (selv med langt forspill), som aldri har vært et problem ellets. Det er helt greit for meg, har ikke noe særlig sexlyst heller. Og mannen sier at han forstår det, og vi kan heller ha litt sex på andre måter (dvs jeg runker ham). Det er egentlig ikke noe problem jeg har altså, bare lurer på om noen andre har hatt det på samme måte? Anonymkode: 2b235...42c Hvis det svir i skjeden så kan det være tegn på sopp. Prøv å ta en soppkur med tablett (ja, går an å bruke med tablett bare uten hylsa når man er gravid. Står i pakningsvedlegget). Bare sånn hvis det frister inniblant med sex så er det verdt et forsøk. Anonymkode: 5fdca...9f4 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 Vi kan jo prøve glidemiddel, men jeg vil ikke ha sex hvis jeg ikke har lyst (jeg er alltids med på å prøve om jeg ikke har lyst, men vi har aldri penetrerende sex hvis ikke begge har lyst) Vi har sex sjelden til vanlig også. 1 gang i måneden ca. Samboer har lav sexlyst, og jeg har blitt litt "tilpassa" til det. Er ikke redd for at han skal være utro, selv om man aldri kan ha noen garantier for noe som helst. Men jeg ville aldri tvunget meg selv til smertefull sex, i tilfelle han skulle være utro. Det bryter med verdiene til både meg og mannen, og grunnlaget i parforholdet vårt. Ts Anonymkode: 2b235...42c 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det svir i skjeden så kan det være tegn på sopp. Prøv å ta en soppkur med tablett (ja, går an å bruke med tablett bare uten hylsa når man er gravid. Står i pakningsvedlegget). Bare sånn hvis det frister inniblant med sex så er det verdt et forsøk. Anonymkode: 5fdca...9f4 Takk for tips! Har mistenkt det faktisk! Anonymkode: 2b235...42c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for tips! Har mistenkt det faktisk! Anonymkode: 2b235...42c Fortsetter det å svi etter soppkur så er det lov å ta det opp med legen. Hormonene endrer mye på kulturen nede i skjeden. Kjempegøy attpåtil alt mulig annet 😅 Anonymkode: 5fdca...9f4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #11 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mulig å bruke glidemiddel. Kjenner noen som gikk hele svangerskapet uten sex, men der var mannen utro. Så vil ikke akkurat anbefale det. Anonymkode: 5698b...60c De færreste menn blir utro av å gå et svangerskap uten. Hun er ikke særlig kåt, og det svir osv... Vi hadde ikke sex fra 2 mnd inn i sv.skapet. For fra da av hadde jeg flere blødninger og begge var redde. Det finnes mange grunner til at folk ikke har sex i hele/deler av sv.skapet og kanskje i lang tid etterpå. Ikke uvanlig. Hvis en eller begge synes det er et problem, bør man prøve å finne løsning på noe vis. Men det går jo an å kose og være nær hverandre uten sex ganske lenge uten at det fører til utroskap og drit. Anonymkode: cae7c...d79 11
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi kan jo prøve glidemiddel, men jeg vil ikke ha sex hvis jeg ikke har lyst (jeg er alltids med på å prøve om jeg ikke har lyst, men vi har aldri penetrerende sex hvis ikke begge har lyst) Vi har sex sjelden til vanlig også. 1 gang i måneden ca. Samboer har lav sexlyst, og jeg har blitt litt "tilpassa" til det. Er ikke redd for at han skal være utro, selv om man aldri kan ha noen garantier for noe som helst. Men jeg ville aldri tvunget meg selv til smertefull sex, i tilfelle han skulle være utro. Det bryter med verdiene til både meg og mannen, og grunnlaget i parforholdet vårt. Ts Anonymkode: 2b235...42c Du, ting kan fort endre seg lenger uti svangerskapet. Det er like normalt akt sammen. Jeg hadde lite lyst i 1. og 2. trimester, men mye høyere enn vanlig i 3.trimester (selvsagt når magen var maks i veien 😉) Glidemiddel funker bra her i gården i alle fall Anonymkode: faba0...074 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #13 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg er gravid i uke 17 og vi har ikke hatt sex helt siden jeg ble gravid... vi har prøvd et par ganger, men det både svir i sjeden og jeg blir ikke våt nok (selv med langt forspill), som aldri har vært et problem ellets. Det er helt greit for meg, har ikke noe særlig sexlyst heller. Og mannen sier at han forstår det, og vi kan heller ha litt sex på andre måter (dvs jeg runker ham). Det er egentlig ikke noe problem jeg har altså, bare lurer på om noen andre har hatt det på samme måte? Anonymkode: 2b235...42c Har det likt, første månedene fikk jeg ikke lov, men etter dette har jeg fått press i underlivet eller åreknuter som gjør sex smertefullt, veldig plagsom. Snakket med lege ånder desverre ikke gjort noe men fikk beskjed at kompresjons sokker,strømpebukse ,undertøy kan hjelpe litt. men du er iallefall ikke alene Anonymkode: 40900...726 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #14 Skrevet 5. mars 2021 Det er vanlig å slite med tørrhet. Glidemiddel.. Vi hadde sex som normalt første svangerskapet, men med nr 2 slet jeg sånn med kvalme og utmattelse at det ble kanskje en håndfull ganger på ni måneder.. å ha et barn fra før gjør ikke underverker verken for tiden eller energien 😛 Anonymkode: 04210...65a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #15 Skrevet 5. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Uke 18 her. Vi har hatt "pliktsex" bare et par ganger i uka siden uke 7. Jeg mangler genuin lyst/tenning dessverre, men det er viktig for meg at samboeren blir tilfredsstilt - og jeg liker jo sexen for det formålet. Bruker glidemiddel. Anonymkode: e3a6f...82f Jeg skjønner ikke kvinner som «horer» seg bare for å tilfredsstille mannen. Han får vente om du ikke har lyst/tenning, ellers er det jo per se, voldtekt. Anonymkode: 26854...d2e 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #16 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner ikke kvinner som «horer» seg bare for å tilfredsstille mannen. Han får vente om du ikke har lyst/tenning, ellers er det jo per se, voldtekt. Anonymkode: 26854...d2e Enig. Anonymkode: 24888...d91 1
Mnjah Skrevet 5. mars 2021 #17 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke kvinner som «horer» seg bare for å tilfredsstille mannen. Han får vente om du ikke har lyst/tenning, ellers er det jo per se, voldtekt. Anonymkode: 26854...d2e Så utrolig nedlatende uttalelser om både kvinner og menn. Og ikke minst om TS og mannen hennes. Hva fikk du ut av det? 10
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #18 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke kvinner som «horer» seg bare for å tilfredsstille mannen. Han får vente om du ikke har lyst/tenning, ellers er det jo per se, voldtekt. Anonymkode: 26854...d2e Og jeg skjønner ikke kvinner som ikke er villig til å gå en millimeter for partneren sin, selv om man kanskje ikke er superkåt selv. Mener ikke at man skal tvinge seg til å ha sex jevnlig, men man kan visst strekke seg litt om det går lange perioder uten sex. Nekter man sex over mange måneder/år bør man værtfall ikke bli sjokkert hvis partner får seg noe andre steder. Kall det forebygging 👍 Anonymkode: a090f...398 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #19 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Og jeg skjønner ikke kvinner som ikke er villig til å gå en millimeter for partneren sin, selv om man kanskje ikke er superkåt selv. Mener ikke at man skal tvinge seg til å ha sex jevnlig, men man kan visst strekke seg litt om det går lange perioder uten sex. Nekter man sex over mange måneder/år bør man værtfall ikke bli sjokkert hvis partner får seg noe andre steder. Kall det forebygging 👍 Anonymkode: a090f...398 Amen 🙏 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke kvinner som «horer» seg bare for å tilfredsstille mannen. Han får vente om du ikke har lyst/tenning, ellers er det jo per se, voldtekt. Anonymkode: 26854...d2e Her har du de som sitter igjen uten mann, og ikke skjønner hvorfor 😅 Anonymkode: 5698b...60c 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #20 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Og jeg skjønner ikke kvinner som ikke er villig til å gå en millimeter for partneren sin, selv om man kanskje ikke er superkåt selv. Mener ikke at man skal tvinge seg til å ha sex jevnlig, men man kan visst strekke seg litt om det går lange perioder uten sex. Nekter man sex over mange måneder/år bør man værtfall ikke bli sjokkert hvis partner får seg noe andre steder. Kall det forebygging 👍 Anonymkode: a090f...398 Det handler jo ikke om å ikke gå en millimeter. Jeg gir gjerne mannen en runk eller prøver å bli kåt selv hvis han har lyst. Men grensa går ved å presse seg til smertefull sex. Ts Anonymkode: 2b235...42c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå